Graspop Metal Meeting 2023

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Maar idd, . . . . . . word ook een beetje moe van de weer geen aankondigingen.

Eerst stoer een extra dag inplannen en dan niks kunnen brengen vooralsnog.
Als je zoiets doet dan heb je toch al wel wat gecontracteerd lijkt me
Er zijn 5 dagen gepasseerd sinds de laatste aankondiging, 8 dagen sinds de aankondiging daarvoor. Beetje pessimistisch... Jullie hebben intussen even veel namen als RW, en die laatste zijn eerder begonnen met het lossen van namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.636
7.371
Aerosmith en FNM werden pas begin december aangekondigd, al hadden we toen al wel een heel pakket aan namen.

Voor de 2018 XL editie was zelfs de eerste naam pas 6 november en de laatste headliner begin december.

Rammstein werd als eerste headliner aangekondigd op een 22 november.

Ik denk dat we nog niks te klagen hebben, en zelfs het feit dat we nog geen grote groep namen hebben gehad, lijkt te betekenen dat er op korte termijn nog meer headliners komen. Dit is geen vreemde aankondigingsstrategie van Graspop, zo gaat het eigenlijk altijd, alleen de ene editie gaat het sneller dan de andere. Maar het is niet zo dat het nu langzaam gaat.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.164
7.403
Maar idd, . . . . . . word ook een beetje moe van de weer geen aankondigingen.

Eerst stoer een extra dag inplannen en dan niks kunnen brengen vooralsnog.
Als je zoiets doet dan heb je toch al wel wat gecontracteerd lijkt me
rustig aan, ze hebben nog 8 maanden de tijd
ze hebben al 5 headliners bekend gemaakt. normaal gezien is Hellfest eerder dan Graspop met namen bekendmaken, en die hebben nog niets bekend gemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
332
599
rustig aan, ze hebben nog 8 maanden de tijd
ze hebben al 5 headliners bekend gemaakt. normaal gezien is Hellfest eerder dan Graspop met namen bekendmaken, en die hebben nog niets bekend gemaakt.
sorry ben gewoon ongeduldig, heb er al zoveel zin in dat ik niet kan wachten
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.633
3.256
guns n roses GIF

All we need is just a little patience!
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Aerosmith en FNM werden pas begin december aangekondigd, al hadden we toen al wel een heel pakket aan namen.

Voor de 2018 XL editie was zelfs de eerste naam pas 6 november en de laatste headliner begin december.

Rammstein werd als eerste headliner aangekondigd op een 22 november.

Ik denk dat we nog niks te klagen hebben, en zelfs het feit dat we nog geen grote groep namen hebben gehad, lijkt te betekenen dat er op korte termijn nog meer headliners komen. Dit is geen vreemde aankondigingsstrategie van Graspop, zo gaat het eigenlijk altijd, alleen de ene editie gaat het sneller dan de andere. Maar het is niet zo dat het nu langzaam gaat.
True. It's just that... it feels like we've been speculating for months now...because we have 🤣
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.164
7.403
Graspop had ook net zo goed al hun headliners als 'exclusive' kunnen aankondigen.
90% van de lineup is een Belgium exclusive volgens mij. met bijvoorbeeld judas priest als uitzondering dit jaar als headliner op graspop en lokerse
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: jonasvh en MetalLimbo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.453
4.613
graspop sluit geen exclusiviteitscontracten af, spaart hen geld uit en ze weten toch dat de meeste van die bands toch gewoon enkel graspop doen, denk dat de festivals daar onderling een verdrag over hebben zonder dat ze elkaar moeten uitbieden
 

dnak

Playlistbediener
10 dec 2019
16
14
graspop sluit geen exclusiviteitscontracten af, spaart hen geld uit en ze weten toch dat de meeste van die bands toch gewoon enkel graspop doen, denk dat de festivals daar onderling een verdrag over hebben zonder dat ze elkaar moeten uitbieden
Aerosmith was toch Benelux exclusive? Ook al is die tour niet doorgegaan 😅
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.164
7.403
Volgens mij werd Aerosmith inderdaad aangekondigd als Benelux exclusive.
Hadden ze natuurlijk net zo goed kunnen doen met die Motley Crue en Def Leppard combo, maar niet gedaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken