Graspop Metal Meeting 2023

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Is ongetwijfeld gewoon exclusief voor Zwitserland.
Veel festivals beginnen daar nu echt in door te slaan, met dat 'exclusive'.
Volgens mij heb ik bv. ook als eens iets gezien als 'exclusief voor Wallonië' ofzo..

Zelfde met al die albumjubilea van bands, dat is de laatste jaren ook een trend.
Album X bestaat 15 jaar, album Y bestaat 20 jaar, zo kun je alles wel 'speciaal' maken..
Op Dauwpop had je dit jaar zelfs Kensington als exclusieve act voor Overijssel... dus dat doorslaan in exclusiviteit is inderdaad herkenbaar 😂

Niet dat ik Kensington fan ben hoor, wat mij betreft mogen zij hun shows zo exclusief maken dat ze deze eeuw niet meer optreden
 

cryinghorizon

Playlistbediener
21 feb 2018
46
53
Op Dauwpop had je dit jaar zelfs Kensington als exclusieve act voor Overijssel... dus dat doorslaan in exclusiviteit is inderdaad herkenbaar 😂

Niet dat ik Kensington fan ben hoor, wat mij betreft mogen zij hun shows zo exclusief maken dat ze deze eeuw niet meer optreden
De zanger van Kensington is ermee gestopt dus die zal je voorlopig niet meer zien 😂
 
  • Haha
Waarderingen: joris313

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.135
Is ongetwijfeld gewoon exclusief voor Zwitserland.
Veel festivals beginnen daar nu echt in door te slaan, met dat 'exclusive'.
Dat denk ik ook ja...
Waarmee je Hollywood Vampires en Within Temptation niet op bijvoorbeeld Greenfield Zwitserland of in een zaal in Zwitserland hoeft te verwachten.
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
199
313
Hoi! Tijdje niet actief meer geweest op het forum, maar ik was weer een beetje aan het meelezen de laatste tijd. Ik zeg het, vandaag is de dag! Waarom? Ik droomde vannacht dat we 2 headliners en een grote worp namen kregen. Je hebt het van mij het eerst gehoord, vandaag 2 headliners én een worp namen. (Helaas, op Metallica moet je nog wat langer wachten ;) ).

(En dan zien we zometeen wel of ik echt voorspellende dromen heb of niet)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.239
10.696
Hoi! Tijdje niet actief meer geweest op het forum, maar ik was weer een beetje aan het meelezen de laatste tijd. Ik zeg het, vandaag is de dag! Waarom? Ik droomde vannacht dat we 2 headliners en een grote worp namen kregen. Je hebt het van mij het eerst gehoord, vandaag 2 headliners én een worp namen. (Helaas, op Metallica moet je nog wat langer wachten ;) ).

(En dan zien we zometeen wel of ik echt voorspellende dromen heb of niet)
He welkom terug. Dat is inderdaad ff geleden. En gelijk met zo'n mooie leak!
 
  • Leuk
Waarderingen: charlottekos

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.751
2.442
Hoi! Tijdje niet actief meer geweest op het forum, maar ik was weer een beetje aan het meelezen de laatste tijd. Ik zeg het, vandaag is de dag! Waarom? Ik droomde vannacht dat we 2 headliners en een grote worp namen kregen. Je hebt het van mij het eerst gehoord, vandaag 2 headliners én een worp namen. (Helaas, op Metallica moet je nog wat langer wachten ;) ).

(En dan zien we zometeen wel of ik echt voorspellende dromen heb of niet)
Maar waarom plots 2 headliners + een worp aan namen samen? Headliners kregen tot nu toe telkens een aparte vermelding.

Gordon Ramsay Masterchef GIF by FOX TV
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
359
648
Maar idd, . . . . . . word ook een beetje moe van de weer geen aankondigingen.

Eerst stoer een extra dag inplannen en dan niks kunnen brengen vooralsnog.
Als je zoiets doet dan heb je toch al wel wat gecontracteerd lijkt me
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken