Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Sunset slot
7 nov 2019
2.716
2.338
Mooi dagje vandaag hoor, nieuwe album van Parkway Drive, de enige soort van bevestigde band voor Graspop 2023.
Verder ook een nieuw album van ozzy, die hopelijk ver weg blijft van Dessel.
Later vandaag komt ook nog het nieuwe album van Electric Callboy

jonasvh

Support act
15 okt 2019
1.239
1.348
Mooi dagje vandaag hoor, nieuwe album van Parkway Drive, de enige soort van bevestigde band voor Graspop 2023.
+ Nieuwe single van Alter Bridge - Sin After Sin
+ vorige week nieuw album van The Hu

• Leuk
Waarderingen: Loek123

xydroh

Subheadliner
22 okt 2018
3.717
1.944
klaarblijkelijk unpopular opinion voor de metal elite, maar ik vind het nieuwe parkway drive album best wel ok, buiten if a god can bleed (wat ik wel een afschuwelijk nummer vind)

xydroh

Subheadliner
22 okt 2018
3.717
1.944
redelijk wat nummers die ik live heel goed zie werken. en darker still vind ik een prachtig nummer, zeker als ze met live strijkers werken zal dit nog beter tot zijn recht komen.

• On fire
Waarderingen: theblackmadness

Loek123

Sunset slot
7 nov 2019
2.716
2.338
Staan wel een paar mindere nummers op maar ook zeker een paar hele goede nummers.
Nog niet alles goed kunnen luisteren maar Soul Bleach en Land of the lost vind ik echt top nummers
heart of the darkness vind ik wat minder
imperial heratic klinkt ook wel goed, zie ik live wel werken, met de hele weide schreeuwen ooohohohohoho

• Leuk
Waarderingen: xydroh

xydroh

Subheadliner
22 okt 2018
3.717
1.944
wat een dag voor releases eigenlijk, ozzy, parkway drive, electric callboy vanavond, stray from the path zijn de releases vandaag waar ik weet van heb, geen idee als ik er nog mis?

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

jonasvh

Support act
15 okt 2019
1.239
1.348
wat een dag voor releases eigenlijk, ozzy, parkway drive, electric callboy vanavond, stray from the path zijn de releases vandaag waar ik weet van heb, geen idee als ik er nog mis?
Tyler Bryant & The Shakedown ook

Christiaan

Gouden Tip
15 mrt 2014
455
24
Kan iemand mij uitleggen waarom Electric Callboy bij metal festivals genoemd wordt? Klinkt best geinig, maar ik vind het meer weg hebben van Scooter dan van metal.

xydroh

Subheadliner
22 okt 2018
3.717
1.944
Kan iemand mij uitleggen waarom Electric Callboy bij metal festivals genoemd wordt? Klinkt best geinig, maar ik vind het meer weg hebben van Scooter dan van metal.
heb je al ooit naar die riffs geluisterd? trouwens, moest scooter beginnen grunten graag natuurlijk.

niettegenstaande, scooter op een graspop afterparty zoals bij nova rock zou ik wel echt geweldig vinden

MetalLimbo

Sunset slot
22 nov 2017
2.079
1.379
Bloodbath, KMFDM, Allen/Olzon (Russell Allen van Symphony X met Anette Olzon voorheen van Nightwish), KISS (live album 1977).

MetalLimbo

Sunset slot
22 nov 2017
2.079
1.379
Zat jij afgelopen zomer nog in lockdown ofzo? ;)
Die hebben menig (metal)festivalweide volledig gesloopt de afgelopen tijd (o.a. Alcatraz, Summer Breeze)!
Welk metalfestival zou die nou niet willen?

nikita

Support act
27 okt 2018
1.031
1.048
Pfff die metalheads van tegenwoordig vinden ook alles goed he... Staan feestjes te bouwen op piratenmuziek, dansjes te doen op folk en plant een moose bar neer en dat heeft nog succes ook. Beats eronder en da's allemaal welkom. Al dat happy happy vrolijk gedoe. Waar is alle trve kvlt naartoe?!

MetalLimbo

Sunset slot
22 nov 2017
2.079
1.379
Pfff die metalheads van tegenwoordig vinden ook alles goed he... Staan feestjes te bouwen op piratenmuziek, dansjes te doen op folk en plant een moose bar neer en dat heeft nog succes ook. Beats eronder en da's allemaal welkom. Al dat happy happy vrolijk gedoe. Waar is alle trve kvlt naartoe?!
Ach, vergeet niet dat er al vanaf de beginjaren van de metal een heleboel 'foute', cheesy metal bands waren. ;)
Wat te denken van Manowar?

1662735720544.png

• Leuk
Waarderingen: nikita

Gebruikers die dit onderwerp bekijken