Graspop Metal Meeting 2023

Vinden mensen Electric Callboy nou echt goed? Of is het de gimmick die aanslaat? Paar nummers geluisterd, maar het is echt verschrikkelijk slecht naar mijn mening. 13 in een dozijn muziekarrangementen in de vorm van een soort gebroeders ko met een death metal chorus. Ik kan daar de humor wel van inzien, maar na 2 nummers heb je het wel weer gehoord.
Blijft eigen mening, ieder zn ding natuurlijk. Persoonlijk ook niet meteen mijn meug, maar een paar pintjes kunnen wonderen doen.

Zit de laatste dagen steeds vaker beelden van shows van Parkway Drive te kijken. Wat een vette (live)band is dat eigenlijk! Moet wel een hele sterke Marquee- of Metaldome afsluiter tegenover staan om me te doen besluiten die show te missen.

Vinden mensen Electric Callboy nou echt goed? Of is het de gimmick die aanslaat? Paar nummers geluisterd, maar het is echt verschrikkelijk slecht naar mijn mening. 13 in een dozijn muziekarrangementen in de vorm van een soort gebroeders ko met een death metal chorus. Ik kan daar de humor wel van inzien, maar na 2 nummers heb je het wel weer gehoord.
Geen idee of ik ze echt goed vind, maar ik vind het in ieder geval wel heel erg leuk. De foute outfits, de energie, de rare combinatie van hardcore en metal, ik vind het heel vermakelijk. En daarnaast maakt dit soort acts metal wat luchtiger. Want ik vind het fantastische muziek maar God wat nemen de meeste van rock- en metalacts, en zeker de oudere generaties, de boel serieus

It's the party factor, absolutely.

Babymetal staat in het voorprogramma van Sabaton in het sportpaleis in mei, dus beide wel onwaarschijnlijk.

Ik wilde een reactie plaatsen over Electric Callboy (erg gaaf) en Gojira (erg saai), maar het lukt me niet om eerdere berichten te citeren. En die reclames hier worden echt ontzettend irritant. Wat is dit forum in technisch opzicht een ramp geworden zeg, in de lange periode dat ik hier niet actief was. Dus laat maar (zowel wat de reactie betreft als dit hele forum).

Ik wilde een reactie plaatsen over Electric Callboy (erg gaaf) en Gojira (erg saai), maar het lukt me niet om eerdere berichten te citeren. En die reclames hier worden echt ontzettend irritant. Wat is dit forum in technisch opzicht een ramp geworden zeg, in de lange periode dat ik hier niet actief was. Dus laat maar (zowel wat de reactie betreft als dit hele forum).
Gojira had wel een strakke set op GMM de laatste keer . En electric callboy heb ik op summerbreeze gezien . Wel leuk optreden en leuke muziek . Arch enemy had ook headlines op summerbreeze vond dat ook wel een goed optreden .

Volgens mij is dat gewoon je incapabele zelf, maar bon. Als je bij dat bericht op reageer drukt, kan je 'm citeren. Die reclames zijn past iets van de laatste twee dagen. Mazzel.

Dus er zijn ook al meerdere kampen voor Gojira? En ik maar denken dat die een geweldige reputatie en waardering hadden.

Gojira erg saai en Electric Callboy erg gaaf...
Hoeveel pinten moet je daarvoor gedronken hebben? 🤔

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: jbj
Volgens mij is dat gewoon je incapabele zelf, maar bon. Als je bij dat bericht op reageer drukt, kan je 'm citeren. Die reclames zijn past iets van de laatste twee dagen. Mazzel.

Dus er zijn ook al meerdere kampen voor Gojira? En ik maar denken dat die een geweldige reputatie en waardering hadden.
Natuurlijk zijn er bij iedere band meerdere meningen. Ik vind Gojira ook weinig aan.
Maar er zijn genoeg mensen die het geweldig vinden.
Er zijn dit jaar veel nieuwe headliners. Wat te verwachten was...steeds meer headline spots en steeds meer "oudere" bands stoppen. Ook teveel herhaling kan dodelijk zijn voor een festival.
Ff een overzichtje van de voormalige headliners..

Iron maiden (vorig jaar geweest)
Volbeat "
Scorpions " (gingen stoppen, maar de drummer zorgt voor nieuw leven)
Within temptation " (kort gepromoveerd)
Judas Priest " (headliner geweest, daarna lange tijd gedegradeerd, sindskort weer gepromoveerd)
Korn " (kort gepromoveerd)
Sabaton " (kort gepromoveerd)
Deep Purple "
Deftones (was dit een headliner?)
Slipknot
Kiss (gaan stoppen)
Gnr
Ozzy (gaat stoppen)
Black Sabbath (gestopt)
A perfect circle (waren veel ?? bij)
Avenged Sevenfold (waren veel ?? bij)
Marilyn Manson (werd slecht ontvangen)
Soulfly (was eenmalig door wegvallen gnr, werden slecht ontvangen)
Motley Crue (werden slecht ontvangen)
Limp Bizkit (waren veel ?? bij)
Ghost (kort gepromoveerd)
Parkwaydrive (kort gepromoveerd)
Rammstein (wooohoooo)
System of a down (wooohooo)
Aerosmith
Evanescene (werd gedegradeerd door slechte verkoop)
Emperor (waren veel ?? bij)
In Flames (waren veel ?? bij)
King Diamond (jaar later in tent geplaatst)
Nightwish
Twisted Sister (gestopt)
Faith no more
Rob Zombie (gepromoveerd door wegvallen megadeth)
Alice cooper (gedegradeerd)
Megadeth (gedegradeerd)
Slayer (gedegradeerd, gestopt)
Whitesnake (gedegradeerd)
Motorhead (gedegradeerd, gestopt)
Ozzy and friends (was eenmalig door wegvallen Black Sabbath)
Manowar (was eenmalig, veel gedoe)

En eventueel nog: (waren geen volwaardige dagen)
AC/Dc
saxon
Type o negative
Iced earth
Dirk Schneider
My Dying Bride

Laatst bewerkt:
Serieus? Het is ook niet mijn muziek (Gojira wel overigens), maar zo'n reacties horen hier niet thuis.
Inderdaad smakeloze opmerking....

Net als de muziek van Electric Callboy. Laten we gewoon stoppen deze band te noemen. 20 x op de afgelopen pagina's..ik snap dan zijn vermoeidheid ook wel.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Users who are viewing this thread