Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.587
7.298
Snacks gewoon in uw broekzak steken.

En sterke drank achter in uw broek steken. Security is daar een lachertje.

Heb zelf een keer vanalles aan eten en drinken verstopt in m’n tas, tussen m’n vest, jas, en andere zooi. Security ging er doorheen kijken en zei iets als “zo, je hebt veel moeite gedaan, neem t dan maar mee ook”. Dat sloeg ook echt nergens op.

Of een keer dat tegen mij werd gezegd, nee alleen het eten mag mee. En vriendin mocht alleen het drinken mee naar binnen.
 
  • Haha
Waarderingen: Pauly Robin en nikita
15 mei 2022
2
1
Sinds dit mijn eerste keer is, heb ik nog een vraagje. Zijn volgende items toegelaten op het festivalterrein?
  • Een rugzak (<45 cm) of heuptasje
  • Zonnecrème in een kleine potje <100 ml
  • Klein handdoekje of washandje
  • Snacks
Even nog wat meeneem tips ivm mogelijke hitte….
- Klein opvouwpluutje (schaduw)
- Kleine handventilator. Kost €2,- bij de Action. Ze hebben ze daar ook met waterverstuiver, lekker koel. Heb GP even gemaild of dat mocht (want het is toch een soort flesje ). Geen probleem.
Ik citeer “ Onze veiligheidscoördinator (Pascal Driesen) laat weten dat dit geen probleem vormt, dat mag dus mee binnen ?”
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.384
6.623
Ja, Ashladan. Ik ben daar nog een tijdje moderator geweest. Was echt een leuk forum. Gelukkig hebben we hier nu een meer dan volwaardig alternatief!
 
  • Winning
Waarderingen: Pauly Robin

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Stomme organisatie, die vrijdag hebben ze ff fatsoenlijk zitten kloten door The Vintage Caravan en Zeal & Ardor om zeep te helpen zonder fatsoenlijk alternatief. Bfmv en Paradise Lost gaan voor. Door cancel My Dying Bride kan ik gelukkig erl High on Fire zien!!
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness en duck

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Stomme organisatie, die vrijdag hebben ze ff fatsoenlijk zitten kloten door The Vintage Caravan en Zeal & Ardor om zeep te helpen zonder fatsoenlijk alternatief. Bfmv en Paradise Lost gaan voor. Door cancel My Dying Bride kan ik gelukkig erl High on Fire zien!!
Paradise Lost vs. Zeal & Ardor wordt een last minute beslissing.
Na Heaven Shall Burn / Alcest de tweede clash op vrijdag ?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.384
6.623
Paradise Lost / Zeal & Ardor is inderdaad een rotclash. Ik kies toch voor Zeal & Ardor. Dat was vorige keer echt een belevenis. En als ik hun nieuwe werk hoor, is dat alleen maar beter geworden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en duck

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.748
2.425
Ik ga toch The Vintage Caravan gaan bekijken en dan de laatste minuten van BFMV meepikken... Tijdens de inluistermomenten toch meer zitten genieten van TVC.

De 'clash' tussen Dirty Honey en Thunder is bij deze ook van de baan. Wel ten nadelen van Wayward Sons, die skip ik dan maar...
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.140
7.337
Niemand gaat hier naar Jinjer begrijp ik haha. De meesten van jullie zullen ze wel eerder gezien hebben zeker, ik nog niet helaas.
Ik moet nog zien of ik na Jinjer nog een stukje Zeal & Ardor mee pak, of een stukje Paradise Lost. Heb ze alle 3 nog nooit eerder gezien en klinken allemaal wel interessant.

Twijfel ook nog een beetje over Foreigner vs Wall of Jericho, ik heb niet zo veel met Foreigner in principe, Maar heb net een live optreden terug gekeken en dat klinkt eerlijk gezegd best strak. Zanger is nog goed bij stem ook. Vooral Cold as ice wil ik wel graag live zien, geloof dat ze zie als derde spelen, dus misschien dat ik daarna naar de Jupiler stage loop.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.030
2.655
Niemand gaat hier naar Jinjer begrijp ik haha. De meesten van jullie zullen ze wel eerder gezien hebben zeker, ik nog niet helaas.
Ik moet nog zien of ik na Jinjer nog een stukje Zeal & Ardor mee pak, of een stukje Paradise Lost. Heb ze alle 3 nog nooit eerder gezien en klinken allemaal wel interessant.

Twijfel ook nog een beetje over Foreigner vs Wall of Jericho, ik heb niet zo veel met Foreigner in principe, Maar heb net een live optreden terug gekeken en dat klinkt eerlijk gezegd best strak. Zanger is nog goed bij stem ook. Vooral Cold as ice wil ik wel graag live zien, geloof dat ze zie als derde spelen, dus misschien dat ik daarna naar de Jupiler stage loop.
Jinjer all the way hier!
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken