Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
373
529
Of je kan een fresh & black tent aanschaffen. Pikdonker. Minder zweten. Of gewoon hopen op wat ochtendgrijs. :)
Zeer handig, ja! Maar we logeren op camping Inferno in een huurtentje, dus is helaas geen optie... Wel bedankt voor de suggestie! :)
Daarom ben ik op zoek naar alternatieven... Hopelijk lukt het me nog om iets te vinden voor Graspop voor de deur staat :D
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Knotfest meets FortaRock?
Bedoel je voor deze zomer nog? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze voor deze zomer nog met iets komen, en dat ze een Knotfest 2023 nu al bekend maken lijkt me ook sterk.

Misschien gewoon een aankondiging dat volgend jaar Fortarock weer terug komt? Zonder nieuws over de line up nog.
Daar hoop ik zelf in ieder geval op. Misschien op een andere locatie want daar in Nijmegen hadden ze moeite met groeien mede omdat er geen plek was voor een camping ofzo geloof ik?
 

Ingelke

Playlistbediener
20 nov 2014
42
7
Last call voor diegenen die zich vervelen op deze mooie zaterdagavond ?

?? METAL / GRASPOP QUIZ ??

A.s. zaterdag (4 juni) om 20:00u via livestream.

Voor iedereen. Gratis. Geen registratie vooraf nodig. Zal ongeveer 1u tot 1,5u duren.
Link naar de livestream incl. antwoordformulier vind je op https://www.palmans.nl/bmmquiz
??
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
678
624
Lagwagon op Brakrock (volgens de posters op PID, dat is dus een clash in de timetable minder.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Weet iemand wat eigenlijk de reden was van black veil brides hun cancellation?
Ik dacht die zullen wel gewoon de gehele tour gecanceld hebben, maar ze staan morgen gewoon op rock am ring.
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Is er toevallig iemand hier die ervaring heeft met camping Metal Town? Wij staan dit jaar voor het eerst met onze tent op die camping. Ik weet dat je er op mag rijden met een kampeerwagen maar wij zijn met een tent dus ik vroeg mij af of ik met mijn auto de camping op mag om uit te laden en dan moet parkeren of eerst parkeren en alles naar mijn plek moet dragen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Weet iemand wat eigenlijk de reden was van black veil brides hun cancellation?
Ik dacht die zullen wel gewoon de gehele tour gecanceld hebben, maar ze staan morgen gewoon op rock am ring.
Ja daar verbaasde ik me dus ook al over. Waarschijnlijk iets met financiën dan
 

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
116
374
Dit is de eerste keer dat ik naar Graspop ga, ik heb enkele vraagjes over de GMM munten.
  • Zijn ze online goedkoper dan als ik ze op het festival zelf koop?
  • Kan ik munten opsparen voor volgend jaar als ik ze niet gebruik?
Heb 3 jaar moeten wachten, maar nu komt het toch ontzettend dichtbij! ?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Dit is de eerste keer dat ik naar Graspop ga, ik heb enkele vraagjes over de GMM munten.
  • Zijn ze online goedkoper dan als ik ze op het festival zelf koop?
  • Kan ik munten opsparen voor volgend jaar als ik ze niet gebruik?
Heb 3 jaar moeten wachten, maar nu komt het toch ontzettend dichtbij! ?
Ja en nee. Laatste dag van de voorverkoop dus opschieten jij
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
Is er toevallig iemand hier die ervaring heeft met camping Metal Town? Wij staan dit jaar voor het eerst met onze tent op die camping. Ik weet dat je er op mag rijden met een kampeerwagen maar wij zijn met een tent dus ik vroeg mij af of ik met mijn auto de camping op mag om uit te laden en dan moet parkeren of eerst parkeren en alles naar mijn plek moet dragen.
Ja, je krijgt een vak aangewezen, en kunt met je auto tot bij je plek rijden om alles uit te laden.
De auto kun je vervolgens stuk verderop op hetzelfde terrein parkeren (althans, zo was het in 2018 toen wij er kampeerden).
Heel handig, en een verbetering t.o.v. de Boneyard qua nachtrust en voorzieningen, maar mijn vrouw eiste opnieuw een upgrade, daarom liggen we nu voor de 2e keer in een hotelkamer op Devil's Lake. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Robbr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken