De festivals gaan echt weer door! Gisteren een dagje Rock Am Ring meegepikt. Heb Shinedown bewust niet meegepakt, omdat ik hen al op Graspop ga zien. En ik wilde Bush (overlappende act) ook een keer zien dus de keuze was snel gemaakt.
Voor A Day To Remember geldt juist het tegenovergestelde. Deze act ga ik op Graspop missen vanwege het voor mij geniale Marquee-blok met Alcest, Paradise Lost en Amenra. Heb ze dus gisteren wel meegepikt. Erg fijne show! Aan het einde vond ik het wel iets minder worden (ben bij ADTR niet zo van de rustigere hits) maar al met al zal niemand er spijt van krijgen als hij/zij ADTR gaat checken op Graspop!
Helaas wel Korn gemist door de overlap met ADTR, terwijl ik hun heel graag eens wil zien. Maar ja, op Graspop staan ze zonder overlap op een Main Stage op een veel mooier tijdslot, dus dat komt vast goed.
Vraag me wel af hoe ik het vier dagen ga volhouden nu ik na 1 dag al helemaal naar de kloten ben met m'n (klomp)voeten. Maar dat is een zorg voor over 10 dagen.
Wat!? 10 dagen!? Ja, 10 dagen!!!