Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

xydroh

Sunset slot
22 okt 2018
2.067
442
Ja, eens. In 2020 was de bovenkant van de vrijdag erg leeg met alleen FNM. Nu staan daar Within Temptation en Scorpions.
Verder is Volbeat erbij gekomen op de donderdag als extra headliner, en ffdp op de zaterdag als derde headliner.
Qua headliners is deze lineup zeker wel beter dan die van 2020
moet wel toegeven dat ik ook wel erg uitkeek naar 3 door down. hoop dat deze er in 2023 terug bij zijn

• Leuk
Waarderingen: jonasvh en Joslittel

joris313

Randprogramma
28 nov 2019
173
50
ja, helemaal mee eens die had ik ook graag willen zien. Net als Alter Bridge.
Alter Bridge is ook een van mijn favoriete bands dus die afzegging vind ik ook nog steeds erg balen. Gelukkig krijgen we wel Tremonti daarvoor in de plaats, troostprijs (plus Myles Kennedy, maar die ga ik zelf skippen vanwege een clash met 5FDP).

Wat betreft die 10 lastigste clashes van Festileaks zijn Judas Priest tegenover Opeth en Offspring tegenover Sepultura toch wel echt heel naar vind ik

Pauly Robin

Gouden Tip
18 jan 2016
413
266
Ik wil naar graspop maar ik heb 2 tickets. Kan ik dan ook 1 ticket op ticketswap zetten of zijn dat dan automatisch beide tickets die online worden gezet?
Edit: Het tweede ticket is dus van een andere persoon die niet meekan.

imac

Randprogramma
1 jul 2019
222
78
Ik wil naar graspop maar ik heb 2 tickets. Kan ik dan ook 1 ticket op ticketswap zetten of zijn dat dan automatisch beide tickets die online worden gezet?
je kan hulp vragen via hun chat. Dat gaat zeer vlot.

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
5.573
2.681
Als je het bestand uploadt kun je kiezen hoeveel tickets en welke. Komt goed!

• Leuk

banzai

Playlistbediener
24 jun 2019
44
10
Vraagje. Moet je een treinticket laten zien om met de pendelbus van het station van Mol naar de Graspopwei te mogen rijden?

Pauly Robin

Gouden Tip
18 jan 2016
413
266
Ik denk laatste ticketswap vraagje: Als je één ticket van de twee verkoopt. Wordt het dan ook automatisch aangepast bij ticketmaster. Dat je één ticket ziet. En het tweede niet meer?

Timmetje

Headliner
4 mrt 2015
7.567
1.781
Ik denk laatste ticketswap vraagje: Als je één ticket van de twee verkoopt. Wordt het dan ook automatisch aangepast bij ticketmaster. Dat je één ticket ziet. En het tweede niet meer?
Nee, Ticketswap staat los van Ticketmaster. Dus even goed op de code letten van het ticket dat je verkoopt of het ticket dat je houdt alvast even apart houden / downloaden / printen. Dan weet je zeker dat je niet perongeluk met het oude ticket naar binnen gaat. :)

• Leuk

prins

Gouden Tip
9 nov 2019
366
92
nieuwe single van blind guardian is uit. toch wel jammer dat ze niet op graspop staan. volgend jaar dan maar.

Loek123

Support act
7 nov 2019
1.096
461
273222e8-4992-4f0f-8a22-17453c43f51a_BMTH_LINE_UP_1080x1350+%282%29.jpg

Voor een Metalcore liefhebber toch wel een aardige droom line up daar hoor.
BMTH. BMFV, Beartooth, While she sleeps, Motionless in white, Ice Nine Kills, Spiritbox.
Moet een mooi feestje worden daar in Malta

Gelukkig staat het meerendeel ook op Graspop. Hoop dat BMTH, Motionless in White en Ice Nine Kills volgend jaar in Dessel staan

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Support act
7 nov 2019
1.096
461
Toch weer een mooie band gevonden om 1 van de gaten op te vullen in mijn Clashfinder: Stick to your guns. Klinkt wel lekker, kende ze nog niet.

Heb niks met amenra/whitesnake en had een groot gat tussen within temptation en jinjer

Gebruikers die dit onderwerp bekijken