Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

saurus

Dagopener
4 feb 2019
521
614
Is er toevallig iemand hier die ervaring heeft met camping Metal Town? Wij staan dit jaar voor het eerst met onze tent op die camping. Ik weet dat je er op mag rijden met een kampeerwagen maar wij zijn met een tent dus ik vroeg mij af of ik met mijn auto de camping op mag om uit te laden en dan moet parkeren of eerst parkeren en alles naar mijn plek moet dragen.
Ja je mag met je auto tot je vak rijden en uitladen en erna gaan parkeren op de aangewezen plek. En op maandag doe je het andersom.
Heerlijke camping om te vertoeven. Kwartiertje wandelen, gratis douches, wc's, grote ontbijttent met inbegrepen ontbijt ook op maandag en elektriciteit wel nog een kabel meenemen voor in je vak.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Net Tremonti op de livestream bekeken van RaR. Dat vond ik een erg strakke en fijne set. Die ga ik wel vooraan bekijken! Blijft voor mij wel onbegrijpelijk dat ze 10 minuten langer mogen spelen dan Mastodon na hun maar goed. Wel fijne combi
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Ik nomineer Shinedown als een van de toekomstige headliners van rockfestivals. Net genoten van de livestream op RaR voor een vol en enthousiast veld in de regen. Het is een band die voor sommige echt te Amerikaans zal zijn maar ze hebben de show, het enthousiasme en de nummers. De volgende doorkomst verwacht ik ze zeker als sub en wie weet is dat de opmaat naar een treedje hoger.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
Ik nomineer Shinedown als een van de toekomstige headliners van rockfestivals. Net genoten van de livestream op RaR voor een vol en enthousiast veld in de regen. Het is een band die voor sommige echt te Amerikaans zal zijn maar ze hebben de show, het enthousiasme en de nummers. De volgende doorkomst verwacht ik ze zeker als sub en wie weet is dat de opmaat naar een treedje hoger.
Ja die staan ook zeker in de top 3 van bands waar ik het meest naar uit kijk, lijkt me een hele toffe live band. Hoop ook dat die snel zullen groeien en hogere spots zullen pakken
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
Vind het vrij nieuwe nummer 'Shatter' van Bullet for my valentine echt een heel fijn nummer, en live doet hij het ook goed zag ik net. Ook zin in hun show.

Ik kijk nu ADTR en ik zie dat ze openen met Downfall to us al, waar ik heel blij mee ben aangezien ik op graspop alleen het begin van het optreden kan zien en daarna door moet naar Jinjer!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Vind het vrij nieuwe nummer 'Shatter' van Bullet for my valentine echt een heel fijn nummer, en live doet hij het ook goed zag ik net. Ook zin in hun show.

Ik kijk nu ADTR en ik zie dat ze openen met Downfall to us al, waar ik heel blij mee ben aangezien ik op graspop alleen het begin van het optreden kan zien en daarna door moet naar Jinjer!
TUTUTUTUTUTU TU TUTUTUTUTU TUTUTU TUTUTUTUTU LET'S GOOO! Ja, dat zet de toon wel.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
521
614
Ik heb trouwens vandaag ook mijn parkeer ticket voor camping inferno ontvangen in de mail ?
idem netjes op tijd.
net op het moment dat een vriend van mij zijn combiplus tickets te koop zette op fb dus als iemand er nog zoekt.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
521
614
Gisteren bizkit park gezien, die mannen weten toch steeds er een feestje van te maken.
Ook al is het niet altijd mijn ding, het is van begin tot einde meezingen, brullen en moshen.
Ook was het een blij weerzien met heel veel vrienden die ik al een tijdje nietmeer gezien had maar wel op graspop ook ga tegenkomen.
Heb er zin in nog 6dagen werken en het is eindelijk zo ver.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
Gisteren bizkit park gezien, die mannen weten toch steeds er een feestje van te maken.
Ook al is het niet altijd mijn ding, het is van begin tot einde meezingen, brullen en moshen.
Ook was het een blij weerzien met heel veel vrienden die ik al een tijdje nietmeer gezien had maar wel op graspop ook ga tegenkomen.
Heb er zin in nog 6dagen werken en het is eindelijk zo ver.
Ha, ik was er ook. Het was zalig! Wie weet hebben we verre vriendenkennissen. Al bij al, 3 leden van my ex stacy (het voorprogramma) kende ik persoonlijk.
 

thesummoning

Playlistbediener
18 jun 2019
43
107
Gaat het op Graspop nu ook zo zijn dat je voor elke pint die je trakteert een extra bonnetje moet geven voor een herbruikbare beker?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.968
2.015
Gaat het op Graspop nu ook zo zijn dat je voor elke pint die je trakteert een extra bonnetje moet geven voor een herbruikbare beker?
Waarom zouden ze daar met herbruikbare bekers werken?
Nog niets over gelezen en van mij hoeft dat ook niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken