Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
Nu moeten alle bands toch al wel vastliggen? Planning van hun tour ligt van al die bands nu toch al vast, met alle logistieke rompslomp die erbij hoort(?).

Kom maar op met dat handjevol namen + blokkenschema!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Nu moeten alle bands toch al wel vastliggen? Planning van hun tour ligt van al die bands nu toch al vast, met alle logistieke rompslomp die erbij hoort(?).

Kom maar op met dat handjevol namen + blokkenschema!
allemaal is misschien veel gezegd, maar ik zie niet in waarom je geen timetable kan releasen als je nog 1 of 2 plaatsjes moet invullen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.215
Bij mij is nu pas de update van de app beschikbaar. Toch raar dat daar zoveel verschil tussen zit?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
met de update aan de app kan het toch niet lang meer op zich laten wachten denk ik dan
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
De app ziet er wel heel gek uit op Android. Je zou haast denken dat dit de headliners zijn, omdat deze over de hele breedte verspreid staan en de rest voor de helft.

Donderdag: Iron Maiden
Vrijdag: Whitesnake
Zaterdag: Judas Priest
Zondag: Alestorm
 
  • Haha
Waarderingen: Pauly Robin

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.215
De app ziet er wel heel gek uit op Android. Je zou haast denken dat dit de headliners zijn, omdat deze over de hele breedte verspreid staan en de rest voor de helft.

Donderdag: Iron Maiden
Vrijdag: Whitesnake
Zaterdag: Judas Priest
Zondag: Alestorm
Ja ik schrok ff van het grote plaatje van Whitesnake.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
De app ziet er wel heel gek uit op Android. Je zou haast denken dat dit de headliners zijn, omdat deze over de hele breedte verspreid staan en de rest voor de helft.

Donderdag: Iron Maiden
Vrijdag: Whitesnake
Zaterdag: Judas Priest
Zondag: Alestorm
Idem voor iPhone by the way.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Haha ze hebben het net gefixed.
Zag een half uur geleden in de app bovenstaande als headliners staan, nu staan de juiste bands als headliners
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken