Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ah dat wist ik niet, ik hoop niet dat hun stijl te veel veranderd. Bury Tomorrow staat wel in mijn top 3 van bands waar ik het meest naar uitkijk denk ik.
Heb ze ontdekt voor 2020 dus ben blij dat ze nog steeds op de line up staan. Heb nu al 2 jaar de tijd gehad om ze te luisteren


Ben even snel door de rest van de line up heen gegaan maar volgens mij is Beyond the Black echt de enige. Wel apart bij 121 bands
Ja valt mij ook tegen. Met een beetje goede wil kan je Dimmu Borgir nog meerekenen als symfonische black metal band. Een van de optredens waar ik het meest naar uit kijk. Hoop dat deze overlapt met Deep Purple, zou ik het minst erg vinden om te missen van de top vd zondag
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
Ja valt mij ook tegen. Met een beetje goede wil kan je Dimmu Borgir nog meerekenen als symfonische black metal band. Een van de optredens waar ik het meest naar uit kijk. Hoop dat deze overlapt met Deep Purple, zou ik het minst erg vinden om te missen van de top vd zondag
Barbaar.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
HET IS DEEP PURPLE!!
Ik heb ze nog maar één keer gezien, voor hen naar de Lokerse Feesten geweest in 2013. De band speelt strak maar de zanger was echt niet om aan te horen. Best triest eigenlijk, tot zover dat het een beetje meelijwekkend werd. Was echt een gevalletje van "weet wanneer je moet stoppen".

Voor hen stond trouwens ook Alice Cooper die een bak beter overtuigde. Van hen zie je dan weer niet dat hij een gezegende leeftijd heeft. Goede show, zalige performer. Ook dat hadden we niet verwacht. En gelukkig staat ook die op GMM. Benieuwd of het 9 jaar later nog zo goed is als toen. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
ik denk dat mijn vriendin deep purple wel zal willen zien, misschien kan ik ze toch overtuigen om een halve dimmu borgir set mee te volgen, we zien wel, als die clash er uberhaupt in zal zitten
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Deep Purple en Dimmu zou voor mij ook een moeilijke clash zijn. Geen idee wat ik zou kiezen. Misschien een combinatie van beiden

Alice Cooper zijn live performance hoor ik wel veel positieve verhalen over, dus die wil ik dit keer wel een keer gaan zien denk ik
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Er valt mij trouwens wel iets grappigs op zojuist! Ik ben niet bekend met de band Joyous Wolf, maar ze staan zowel op de poster van Graspop als die van Hellfest op zaterdag 18 juni, dat kan niet helemaal kloppen ?
Mss in Frankrijk veel bekender dan hier? Ochtend Graspop en laat slot Hellfest?
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Ja ik denk dat ik ook veel op de main stage te vinden ben hoor! Af en toe een uitstapje voor wat progbands of misschien Down, Red Fang en Mercyful Fate.


Wat me trouwens wel opviel is dat (voor zover ik de bands op het affiche ken) er toch weinig symfonische rock en metal geprogrammeerd is. Aangezien Epica volgend jaar nog niks in de agenda lijkt te hebben en zij in 2021 op Alcatraz hebben gestaan lijken zij mij wel geschikt voor een van de laatste 9 acts
Lokerse Feesten mogelijks?
 

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Mss in Frankrijk veel bekender dan hier? Ochtend Graspop en laat slot Hellfest?
Ja dat zou natuurlijk kunnen, maar het is wel acht uur rijden, geen idee of ze in Frankrijk populair zijn. Eerlijk gezegd ken ik ze zelf totaal niet, zal ze eens opzetten straks
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
ik vraag me nog steeds oprecht af waar slipknot zal landen in 2022, zijn in augustus in Europa, ik denk te groot voor lokerse feesten en alcatraz, kan dan bijna enkel nog pukkelpop zijn, maar de pukkelpopjeugd doet een aanval als die plots Slipknot zien
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
295
76
ik vraag me nog steeds oprecht af waar slipknot zal landen in 2022, zijn in augustus in Europa, ik denk te groot voor lokerse feesten en alcatraz, kan dan bijna enkel nog pukkelpop zijn, maar de pukkelpopjeugd doet een aanval als die plots Slipknot zien
Misschien een knotfest belgie of holland
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken