Oke, tijd voor een eerste overzicht nadat ik de poster op me heb in laten werken. Gelukkig nog genoeg te ontdekken dus dit lijstje zal nog wel wat gaan veranderen.
Donderdag
Must see: Iron Maiden (show vorige keer gemist, nu wel graag zien), Mastodon, While She Sleeps, Vltimas
Graag zien: Volbeat, Dropkick Murphys, Powerwolf, Beartooth, My Dying Bride, High on Fire, Fleddy Melculy, Misthyrming
Als er geen overlap is: Tremonti, Stake, Lalma
Vrijdag
Must see: Bullet for my Valentine, Paradise Lost, Alcest, Gaahls Wyrd, The Vintage Caravan, Disillusion (tof dat die behouden zijn)
Graag zien: Avenged Sevenfold, Megadeath, A Day to Remember, Heilung, Heaven Shall Burn, Amenra, Code Orange, Zeal & Ardor, Dool,
Als er geen overlap is: Faith no More, Black Label Society, Jinjer, Beyond the Black
Zaterdag
Must see: Korn, Opeth, Shinedown, Myles Kennedy, Devin Townsend, Ihsahn,
Graag zien: Ugly kid joe, Tribulation,
Als er geen overlap is: FFDP, Saxon, Foreigner, Monster Magnet, Red Fang, Majestica
Zondag
Must see: Aerosmith, Deftones, Alice Cooper, Dimmu Borgir!!, Sepultura,
Graag zien: Deep Purple, Alestorm, Amorphis, Bury Tomorrow, Naglfar, Spiritbox, The Great Old ones
Als er geen overlap is: The Offspring, Killswitch Engage, Kadavar, Obituary, Me and that man,