Ja het zal Volbeat wel worden. In 2020 had Mercyful Fate deze eer maar deze lijken een treetje lager gezet te zijn. Afsluiter Marque vermoed ik. Volbeat als afsluiter en Dropkick Murphys er vlak voor. Waarom ik twijfel is dat de MS 2 afsluiters in de nacht vaak niet de massa publiek bands zijn zoals Volbeat wel is. Daarom dacht ik misschien nog aan een Mastodon of mogelijk Powerwolf om wat nieuwere bands hoger te zetten. Maar vermoedelijk is dat meer mijn wens dan realistisch.Ah zo ik dacht dat de vraag was wie de tweede mainstage gaat afsluiten, naast de headliner die al bekend is. Had nog niet nagedacht over de volgorde.
Is het zo dat de headliner op mainstage 2 altijd na de headliner van mainstage 1 speelt?
Ik verwacht in ieder geval dat Volbeat na Maiden zal spelen want Maiden speelt nooit zo laat geloof ik, en dat Aerosmith het festival inderdaad zal afsluiten aangezien de organisatie dat heeft aangegeven.
En zondag staat inderdaad in de tekst dat Aerosmith de afsluiter is. Maar zo wordt de headliner wel vaker beschreven maar dan is er stiekem toch nog een echte afsluiter. Deep Purple Ms2, Aerosmith MS1 erna en Deftones op MS2 om het sfeervol en intens af te sluiten. Ik zou het perfect vinden passen. Ook eerlijk gesteld: het publiek dat voor Aerosmith komt is niet het publiek (over het algemeen) dat nog graag om half 1 's nachts begint aan een optreden tot 2 uur. Ik kan me niet voorstellen dat Aerosmith die positie pakt.