Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Myles Kennedy zou er staan met Alter Bridge in 2020, maar met zijn solo band is hij nooit aangekondigd voor graspop.

ben zelf niet kapot van zijn solo werk, had liever Alter Bridge gehad. Maar als hij er staat zal ik waarschijnlijk wel even gaan kijken



Die zondag is zo top-heavy daar gaan zeker geen grote namen meer bijkomen. Met Deep Purple en Deftones heb je al 2 potentiele ms2 afsluiters
verder heb je nog namen als The Offspring, Killswitch Engage, 3 doors down, skillet enz. Ik denk dat de mainstage wel vol is op de zondag. Daarnaast was het ook de dag die als eerst uitverkocht was dus ze zullen niet direct de behoefte hebben om deze nog te versterken.

Volbeat zou wellicht nog kunnen op donderdag voor Iron Maiden, maar ik denk dat ze eerder gewoon naar Werchter zullen gaan zoals in 2020 de bedoeling was.
Ja ik heb ook het liefste Alter Bridge, maar als Myles Kennedy optreedt ga ik er ook zeker even kijken! Maar wat ik nog interessanter vind is eigenlijk de band van de gitarist, Tremonti. Zij zijn ook net bevestigd voor Download dus ik hoop heel erg dat ze ook naar Graspop komen!


 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Ja ik heb ook het liefste Alter Bridge, maar als Myles Kennedy optreedt ga ik er ook zeker even kijken! Maar wat ik nog interessanter vind is eigenlijk de band van de gitarist, Tremonti. Zij zijn ook net bevestigd voor Download dus ik hoop heel erg dat ze ook naar Graspop komen!


Ja Tremonti wil ik inderdaad ook wel een keer live zien. één van mijn vrienden waar ik altijd mee naar Graspop ga is hardcore fan van Alter Bridge en Tremonti en Myles Kennedy dus zou leuk zijn als ze komen.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.149
Myles Kennedy doet blijkbaar ook nog een akoestische set op Download. Zoiets zou best kunnen werken in de Metal Dome denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
myles kennedy is dan ook wel heel graag gezien op download. Bij nader inzien eigenlijk ook wel graag gezien op graspop. Ieder jaar staat er wel een deel van alter bridge, zij het alter bridge, tremonti of myles op graspop
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
myles kennedy is dan ook wel heel graag gezien op download. Bij nader inzien eigenlijk ook wel graag gezien op graspop. Ieder jaar staat er wel een deel van alter bridge, zij het alter bridge, tremonti of myles op graspop
Ben het even na gegaan uit nieuwsgierigheid. Sinds 2014 tot 2019 heeft er ieder jaar inderdaad iemand van Alter Bridge op Graspop gestaan. Dus de laatste 6 edities.
2014: Alter Birdge
2015: Slash met Myles Kennedy, en Tremonti met zijn eigen band
2016: Tremonti
2017: Alter Bridge
2018: Tremonti
2019: Slash met Myles Kennedy
 
  • Leuk
Waarderingen: xydroh

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Ja Tremonti wil ik inderdaad ook wel een keer live zien. één van mijn vrienden waar ik altijd mee naar Graspop ga is hardcore fan van Alter Bridge en Tremonti en Myles Kennedy dus zou leuk zijn als ze komen.
Oh ja dan zou dat inderdaad top zijn. Klinkt trouwens alsof ik het goed zou kunnen vinden met die vriend van je ?
 
  • Haha
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Helaas,nog niks van Graspop, zal volgende week wel worden dan.
Zit ook nog steeeds te wachten op dat bericht van Ticketmaster van 1 September :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.657
11.473
Tour van Wolves in the Throne Room in oktober is overigens geannuleerd. Stonden in Doornroosje en Tivoli en op Desertfest Antwerpen. Is nog niet officieel aangekondigd, maar Desertfest Berlijn heeft dat al wel bekend gemaakt gemaakt.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.796
7.657
Het zal nu wel anders zijn, omdat ze al headliners bekend gemaakt hadden, maar volgens mij waren eerste namen en headliners altijd aan het begin van de week en nooit later in de week
 

Knet

Playlistbediener
18 aug 2021
10
9
Hey, ik volg dit forum al een tijdje in stilte maar dit is mijn eerste post.
Wellicht slaat mijn fantasie op hol maar wat als Maiden 2x zou headlinen? Eén keer met de Legacy- set en één keer het volledige Senjutsu album?
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.657
11.473
Hey, ik volg dit forum al een tijdje in stilte maar dit is mijn eerste post.
Wellicht slaat mijn fantasie op hol maar wat als Maiden 2x zou headlinen? Eén keer met de Legacy- set en één keer het volledige Senjutsu album?
Theoretisch gezien kan het nog ook (want de vrijdag staat bij Iron Maiden nog open), maar aangezien ze vrijwel nooit twee dagen achter elkaar spelen, behalve met hun eigen acts (Parijs-Arnhem bijvoorbeeld) zie ik het op festivals niet gebeuren. Ook omdat er gewoon hartstikke veel tourt, dus er valt genoeg binnen te halen voor Graspop.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Hey, ik volg dit forum al een tijdje in stilte maar dit is mijn eerste post.
Wellicht slaat mijn fantasie op hol maar wat als Maiden 2x zou headlinen? Eén keer met de Legacy- set en één keer het volledige Senjutsu album?
welkom...

ik verwacht niet dat Maiden 2 dagen achter elkaar plakt, dat is normaal ook niet het geval
Wat ik wel aanneem, is dat Steve Harris' British Lion op het affiche van Graspop komt, en dat zou op de vrijdag kunnen zijn ;) (wink wink)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken