Mercyful Fate was heerlijk maar helaas niet alles kunnen zien wegens dat ik tussendoor FF moest gaan zitten. Was er al van de eerste bands. Ook Strains was genieten. Powerwolf wordt echt wel top much the dame, nu 13 keer gezien en hoogtepunt was het nieuw nummer. Megafan maar hopelijk volgende show wat meer nieuwe nummers. Iron Maiden als vanouds. Ego Kill Talent verdient meer volk, maar was wel vrij soft natuurlijk. While she Sleeps stukje gezien maar niet meer wat het ooit was. Hoogtepuntje nog toen ik op Powerwolf wachtte: helemaal geen fan van Mastodon maar die hebben een goed nummer (Blood And Thunder) en toen ze dat tegen mijn verwachtingen in speelde, sprong ik recht. Toxic Shock energiek eenmaal het op gang was.
Vandaag Disillusion, British Lion, Steel Panther, Bullet Door My Valentine, Heaven Shall Burn en Megadeth. Na Megadeth niks heel speciaal meer. Wel fan van Within Temptation maar allemaal al zo vaak gezien dus ga nog bekijken beetje. Mss STYG maar weet niet goed wat te denken over hun gecancellede shows. Heb het er moreel eerlijk gezegd moeilijk mee.