Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.505
3.001
Het voelt nu echt aan als 2022. Veel beter opgezet alles. Al met al slechts 30 minuten aanschuiven, auto en ingang opgeteld. Het is wel al kneiterdruk overal dus ik hoop dat dit in de avonden zijn weg goed kan vinden.

De eerste bands zitten er weer op voor mij. Begonnen met een stukje Misthyrming, erna de hele show While She Sleeps om daarna nog een kwartier van Vltimas mee te kunnen krijgen. Nu lekker een uurtje in de schaduw rusten voordat Lalma start.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck, Joslittel en Jamel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Ik zit er weer helemaal in en wat een bands om mee te starten
Misthyrming was echt heel erg goed en daarna While She Sleeps. Wat een sloopkogel. Wat heb ik het gemist om met een paar honderd man in zo'n pit te staan en niet met 3 man bij een concert. Wat een feest. Vltimas was ook schitterend en de afsluiter Marching On in een van mijn festivalanthems hoor. Nu wel ff een beetje pauze houde haha.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.505
3.001
Ik zit er weer helemaal in en wat een bands om mee te starten
Misthyrming was echt heel erg goed en daarna While She Sleeps. Wat een sloopkogel. Wat heb ik het gemist om met een paar honderd man in zo'n pit te staan en niet met 3 man bij een concert. Wat een feest. Vltimas was ook schitterend en de afsluiter Marching On in een van mijn festivalanthems hoor. Nu wel ff een beetje pauze houde haha.
Lijkt heel erg op mijn programma voorlopig dus ?
 
  • On fire
Waarderingen: Joslittel

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Veel plezier iedereen!!!

Ben er morgen pas, in jeansbroek en deftig blauw wit hemd met lange mouwen wegens verplichtingen, dus ik vrees dat ik ga opvallen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.654
7.408
@koekdoos ik zag al twee mensen met een geel shirt en blauwe korte broek. XD

Wat staat er op jouw shirt?

petrol & co (in t blauw/zwart)

en ben vaak met vriendin samen aan de wandel, zij heeft een oranje petje op. En een van ons een rode tas op de rug van Lp formaat, de ander een grijze rugtas ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.654
7.408
Zit momenteel vooraan bij de signing session van Battle Beast te wachten. Beartooth en zo Tremonti op de achtergrond erbij
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.505
3.001
Die zanger van Powerwolf krijgt het dus serieus voor elkaar om meer te lullen dan Dave Grohl en meer te o-ho-oh'en dan Billie Joe Armstrong. Dit is dan ook de samenvatting van de show.

Gelukkig waren Lalma en Mastodon wel erg goed!
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.553
4.465
Die zanger van Powerwolf krijgt het dus serieus voor elkaar om meer te lullen dan Dave Grohl en meer te o-ho-oh'en dan Billie Joe Armstrong. Dit is dan ook de samenvatting van de show.

Gelukkig waren Lalma en Mastodon wel erg goed!
Kheb de live stream idd afgezet hahaha, maar kdenk dat ik het op de wei nog wel een tof feestje zou vinden
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken