Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Loek123

Support act
7 nov 2019
1.103
463
Eindelijk kan ik gaan puzzelen

Op het eerste gezicht de volgende clashes zal later nog meer verdiepen en keuzes maken.

In Extremo vs Beartooth
Deftones vs Dimmu Borgir
Myles kennedy vs FFDP
Majestica vs Imminence
Beyond the black vs As everything unfolds
A day to remember vs Jinjer vs Zeal & Ardor
Within Temptation vs Heilung

theblackmadness

Geliefde act
9 sep 2019
1.433
1.138
Ondanks de afzeggingen en clashes zou ik toch een zeer mooi programma kunnen maken als ik kon gaan. Veel plezier in ieder geval!

prins

Gouden Tip
9 nov 2019
366
92
de laatste paar namen vallen tegen, had hier meer van verwacht. erg jammer dat sepultura en amorphis niet op mainstage staan.
en voor woensdag dus geen programma.

B3rm

Playlistbediener
12 okt 2021
7
7

Een geüpdatete versie van het blokkenschema. Bij fouten graag even aangeven. Het is veel, heel veel.
Nog geen tijd gehad voor een analyse. Op het eerste gezicht lijkt het mee te vallen qua clashes voor mij.
Ik maak er al dankbaar gebruik van. Voor zover ik nu zie klopt die nog

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer

imac

Randprogramma
1 jul 2019
222
78
Ik hoop dat jullie net teveel overlappingen hebben. Mijn donderdag ziet er alvast goed uit. De andere 3 dagen ga ik naar Pinkpop.

Indiaantje89

Headliner
13 nov 2012
7.860
1.394
Ik ga enkel de zondag. Maar op die dag lijkt er meer overlap te zijn dan andere jaren? Denk dat ik Sabaton laat voor wat het is die avond.

Angela Merkel

Dagopener
13 apr 2021
601
524
Na eerste keer vluchtig kijken:

Iron Maiden - Baroness - Suicidal Tendencies pijnlijke clash
Vrijdagavond vind ik zeer zwak.
Zeer sterke Marquee op zaterdag, Europe zeer laag voor een band die sub was in 2017. Staan er wel op hun plek imo.
Ik had totaal niet door dat Sepultura komt.

Loek123

Support act
7 nov 2019
1.103
463
Dat Jinjer er nog staat is ook wel apart, zou de band dan toch nog wel van plan zijn om in juni weer op de festivals te staan? Of komt die cancellation later nog denken jullie.

Loek123

Support act
7 nov 2019
1.103
463
Dit staat in de mail van Graspop:
Graspop Metal Meeting is zo goed als uitverkocht. Er is nog een handvol dagtickets voor vrijdag 17 juni beschikbaar. LET OP: een beperkt aantal reeds uitverkochte tickets is opnieuw beschikbaar. Klik hier en koop je GMM-tickets voor het te laat is.

dingskewhiskas

Playlistbediener
22 nov 2019
37
18
Sommigen dingen begrijp ik toch niet. Clashes heb je altijd, maar bijvoorbeeld zaterdagavond spelen er in praktijk gewoon 4 groepen tegelijk van 21u tot 22u. En het uur erna heb je eigenlijk alleen maar Priest. Slaat nergens op.

Stem gewoon North en South Stage op elkaar af en doet hetzelfde met Marquee en Metal Dome. En jongleer wat met de Jupiler Stage als random 3e.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken