Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Volgens mij is dat nu niet meer zeker, nee. Net omdat ze die namen veranderd hebben en je dus niet echt meer een "hoofdpodium" hebt. Had je anders ook niet echt, al was het anders wel zo dat op MS1 zoiezo de headliner stond. Nu ben ik daar niet zo zeker meer van, eigenlijk.
Los van welke stage, denk ik dat de volgorde zoiets zal worden: Deep Purple > Deftones > Sabaton

Maar goed vandaag om 16:00 weten we het toch? :)

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer
Volgens mij is dat nu niet meer zeker, nee. Net omdat ze die namen veranderd hebben en je dus niet echt meer een "hoofdpodium" hebt. Had je anders ook niet echt, al was het anders wel zo dat op MS1 zoiezo de headliner stond. Nu ben ik daar niet zo zeker meer van, eigenlijk.
De (grootste) headliner stond inderdaad altijd op MS1, omdat zich aan die zijde ook de VIP-tribune bevond.
Nu deze in de nieuwe situatie aan de andere kant zal komen te liggen, zal het dit jaar zeer waarschijnlijk andersom zijn:
MS1 --> rechterpodium/South Stage (headliners: Iron Maiden, Scorpions, Judas Priest, Sabaton)
MS2 --> linkerpodium/North Stage (sub-/co-headliners: Volbeat, Within Temptation, Korn en/of FFDP, Deep Purple en/of Deftones)

Het lijkt me nog niet zeker dat Deftones MS2 afsluit, dat kan ook Deep Purple zijn.
Er zijn volgens mij 4 mogelijke scenario's (in volgorde van meest naar minst waarschijnlijk m.i.):
Deep Purple (MS2) - Sabaton (MS1) - Deftones (MS2)
Deep Purple (MS1) - Deftones (MS2) - Sabaton (MS1)
Deftones (MS1) - Deep Purple (MS2) - Sabaton (MS1)
Deftones (MS2) - Sabaton (MS1) - Deep Purple (MS2)

• Leuk
Waarderingen: jonasvh
Ik ga er inderdaad wel van uit dat Jinjer niet meer komt. Is wel precies de hardere metal waar de meeste cancellations zijn. Wel janmer.

Ook na dat killswitch engage is vervangen door rival sons.
Ja daar baal ik ook het meeste van. De vorige aankondigingen hadden toch wat gekke acts zoals Smash into Pieces en Dana Dentata. Hopelijk nu wel vervanging voor echt metalacts want het zijn wel drie stevige bands die cancelen.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Nog 58 minuten. Er is nog geen social geplaatst over onzinnige zaken, dus wie weet komt het fijnste verjaardagscadeau wat ik me kon wensen (op het stoppen van de oorlog in Oekraïne, het beëindigen van alle honger op de wereld en het niet meer bestaan van alle ziektes na dan) onze kant op straks...

Net nog even gekeken. In 2019 werd het tijdschema op 12 april gepost. De plattegrond werd gepost op 18 juni, daags voor de start.. :cautious:

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Zo, dus vandaag is de grote dag! Kom maar door. Ik heb er zin in.
Ik heb een beetje een deja vu gevoel maar vooruit, het mag vandaag wel een keer komen.

As. Maandag zitten we 1 maand voor de start van het festival, ik hoop wel dat we het voor die tijd hebben hoor.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik denk ook dat vandaag de resterende namen gaan komen morgen een video uit het verleden, vrijdag gaat naar werchter encore en dan maandag het blokkenschema

Volgens mij is het nooit gebeurd dat Werchter en Graspop in dezelfde week iets aankondigen, of wel?

Users who are viewing this thread