Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Ahja oké, Jinjer en Code Orange staan er nog op. Vals alarm. Sorry. Monster Magnet zal er al langer niet meer hebben opgestaan. (wel nog niet officieel angekondigd als gecancelled)

Monster Magnet was idd al bevestigd als camcel. Zover we nu weten hebben Jinjer, Crystal Lake en Code Orange gecanceld.

Traytje bier meegenomen naar mijn werk om daar lekker te kunnen puzzelen. Dat thuiswerken is toch een stuk handiger hoor

• Leuk
Waarderingen: Brian
Jinjer hebben toch alleen hun Latijns Amerikaanse tour gecancelled, of heb ik iets gemist. Ik snap dat het allemaal moeilijk is met de oorlog, maar dit sluit volgens mij een optreden op Graspop toch niet uit.

Jinjer hebben toch alleen hun Latijns Amerikaanse tour gecancelled, of heb ik iets gemist. Ik snap dat het allemaal moeilijk is met de oorlog, maar dit sluit volgens mij een optreden op Graspop toch niet uit.
Ja dit vroeg ik me ook af inderdaad, hebben ze al Europese festivals gecanceld?

Ik geloof dat Jinjer shows in augustus had geannuleerd (weet niet meer precies welk festival), dus dan kan je ook aannemen dat ze niet op Graspop staan.

Heeft iemand een overzicht van alle bands die al gecancelled hebben maar dat nog niet door Graspop officieel bekend is gemaakt? Enkel Monster Magnet weet ik nog van buiten.
die nog niet officieel bekend is: code orange, crystal lake. waarschijnlijke cancel: jinjer

Ik ga er inderdaad wel van uit dat Jinjer niet meer komt. Is wel precies de hardere metal waar de meeste cancellations zijn. Wel janmer.

Ook na dat killswitch engage is vervangen door rival sons.

Hopelijk komt daar nog iets voor terug. Ben benieuwd. Hoop stiekem ook wel een beetje op Electric Callboy, al is de kans vrij klein dat die nog komen denk ik.

Ik ga er inderdaad wel van uit dat Jinjer niet meer komt. Is wel precies de hardere metal waar de meeste cancellations zijn. Wel janmer.

Hopelijk komt daar nog iets voor terug. Ben benieuwd. Hoop stiekem ook wel een beetje op Electric Callboy, al is de kans vrij klein dat die nog komen denk ik.
ze zijn in de buurt, maar de vrijdag en zaterdag zijn ze overlaatst bekendgemaakt voor southside en hurricane in duitsland.

technisch kan het dus nog maar dan enkel de donderdag of zondag en bijna alle cancels zijn op de vrijdag.

Ik hoop misschien nog op architects, ze stonden exclusief in Eindhoven maar die show is naar volgend jaar verplaatst.

ze zijn in de buurt, maar de vrijdag en zaterdag zijn ze overlaatst bekendgemaakt voor southside en hurricane in duitsland.

technisch kan het dus nog maar dan enkel de donderdag of zondag en bijna alle cancels zijn op de vrijdag.

Ik hoop misschien nog op architects, ze stonden exclusief in Eindhoven maar die show is naar volgend jaar verplaatst.
Architects lijkt me ook heel vet als die nog toegevoegd zouden worden. Is wel een band die er bekend om staat dat ze moeilijk doen om hun plek op de poster, en weet niet of ze een hoge spot zouden krijgen op graspop?

In 2019 stonden ze wel met hun eigen logo op de poster in ieder geval.

Architects lijkt me ook heel vet als die nog toegevoegd zouden worden. Is wel een band die er bekend om staat dat ze moeilijk doen om hun plek op de poster, en weet niet of ze een hoge spot zouden krijgen op graspop?

In 2019 stonden ze wel met hun eigen logo op de poster in ieder geval.
Daarom denk ik ook eerder dat 2023 meer waarschijnlijk is. Maar moest er een hoge plaats vrijkomen en er is opvulling nodig dan zie ik ze wel nog ja zeggen.

Die staan al op Alcatraz.

Misschien op de vrijdag toch maar een paar km de wagen in. Zien we toch nog Nightwish. En Metallica.

Iemand fan van In Extremo? Staan natuurlijk ook op Graspop, maar hebben zojuist ook wat shows aangekondigd in Nederland en België. Als ik het goed heb, hebben ze sinds 2013 geen clubshows meer in de Benelux gespeeld, dus na tien jaar werd het wel weer tijd.
De Helling in Utrecht aangekondigd voor 23 februari.
Dynamo in Eindhoven voor 24 februari.
Metropool in Enschede voor 25 februari.
Trix in Antwerpen voor 26 februari.

kom maar op met dat blokkenschema, ik wil weer kunnen zeuren over onmogelijke overlappingen en moeilijke keuzes die gemaakt moeten worden !
is het al 100% zeker dat deftones zondag ms2 afsluit (oh, sorry south stage) ?
Volgens mij is dat nu niet meer zeker, nee. Net omdat ze die namen veranderd hebben en je dus niet echt meer een "hoofdpodium" hebt. Had je anders ook niet echt, al was het anders wel zo dat op MS1 zoiezo de headliner stond. Nu ben ik daar niet zo zeker meer van, eigenlijk.

Users who are viewing this thread