Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Logisch trouwens ook dat ze vrijdag eerst die plattegrond bekend maakten. Zou raar zijn als de indeling er komt en je ineens dingen als Northstage en Southstage ziet staan, zonder verdere info
Op de website (FAQ) staat er trouwens dat het blokkenschema pas komt wanneer de volledige line-up bekend is. (wat ook logisch is)
Denk je dat ze eerst nog een aparte post met de laatste namen lossen? En dan een andere dag het blokkenschema?
Op de website (FAQ) staat er trouwens dat het blokkenschema pas komt wanneer de volledige line-up bekend is. (wat ook logisch is)
Denk je dat ze eerst nog een aparte post met de laatste namen lossen? En dan een andere dag het blokkenschema?
Laatste namen als aankondiging met meteen welke podia alle acts spelen. En inmiddels zo dicht op het festival mag ik hopen dat dat inclusief blokkenschema is, maar ga er vanuit dat we in ieder geval minimaal de bijbehorende podia ook weten.
Laatste namen als aankondiging met meteen welke podia alle acts spelen. En inmiddels zo dicht op het festival mag ik hopen dat dat inclusief blokkenschema is, maar ga er vanuit dat we in ieder geval minimaal de bijbehorende podia ook weten.
Was eigenlijk al bekend dat Code Orange ook niet komt? Ik zie door de gekapte bomen het bos niet meer, aangezien Graspop weigert een update te plaatsen met een actuele stand van zaken. Ronduit bedroevend dit jaar.
Was eigenlijk al bekend dat Code Orange ook niet komt? Ik zie door de gekapte bomen het bos niet meer, aangezien Graspop weigert een update te plaatsen met een actuele stand van zaken. Ronduit bedroevend dit jaar.
We zitten allemaal te wachten op witte rook uit de schouw. Maar ik heb het al eerder aangehaald, de oorlog doet er geen goed aan. En ook de torenhoge kosten voor verplaatsingen speelt kleiner bands ferm parten. Daar kan de organisatie ook niet veel aan doen, wel integendeel …
Heeft iemand een overzicht van alle bands die al gecancelled hebben maar dat nog niet door Graspop officieel bekend is gemaakt? Enkel Monster Magnet weet ik nog van buiten.
Heeft iemand een overzicht van alle bands die al gecancelled hebben maar dat nog niet door Graspop officieel bekend is gemaakt? Enkel Monster Magnet weet ik nog van buiten.
Monster Magnet is van de website gehaald! Hoelang was dat? Als dit vandaag maar gebeurd is, zit er misschien iets aan te komen? Ik zie precies ook de andere gecancellede bands niet meer , die nog niet officieel aangekondigd zijn.