Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zie trouwens wel wat verborgen pareltjes op hellfest. Converge bloodmoon, een samenwerking tussen converge en Chelsea Wolfe lijkt mij wel heel interessant.
Wat betreft avontuurlijke boekingen vind ik uit van de huidige line up Killing Joke nog steeds een erg leuke, ben erg benieuwd naar hun show op Graspop
August burns red mogen van mij ook wel terug op de line up verschijnen trouwens. Geen idee waarom ze in 2020 op de line up staan maar in 2022 niet want ze touren wel gewoon.
Zie trouwens wel wat verborgen pareltjes op hellfest. Converge bloodmoon, een samenwerking tussen converge en Chelsea Wolfe lijkt mij wel heel interessant.
Ik weet nooit zo goed hoe Graspop boekt. Acts als Envy, Jerry Cantrell en Coverge: Bloodmoon zie ik ook gewoon werken op Graspop, maar het lijkt wel alsof ze expres niet die kant op gaan.
Voor de mensen die tickets hebben voor Blind Guardian te Sittard, kreeg deze email:
Ok deze zagen we niet aankomen maar door de "snelle" heropening van de wereld is Blind Guardian niet beschikbaar op de datum zoals nu gedacht zondag 26 juni. Hierdoor hebben we met de band gezocht naar een oplossing rondom de huidige datum, deze was lastiger dan gedacht te vinden. Daarom schuiven we de show door naar het najaar, woensdag 12 oktober is de nieuwe datum.
Neem aan dat ze dus een andere lsat minute show gaan doen op 26 juni. Ben benieuwd waar dat zal zijn maar zal wel niet in NL/BE zijn neem ik aan
Voor de mensen die tickets hebben voor Blind Guardian te Sittard, kreeg deze email:
Ok deze zagen we niet aankomen maar door de "snelle" heropening van de wereld is Blind Guardian niet beschikbaar op de datum zoals nu gedacht zondag 26 juni. Hierdoor hebben we met de band gezocht naar een oplossing rondom de huidige datum, deze was lastiger dan gedacht te vinden. Daarom schuiven we de show door naar het najaar, woensdag 12 oktober is de nieuwe datum.
Neem aan dat ze dus een andere lsat minute show gaan doen op 26 juni. Ben benieuwd waar dat zal zijn maar zal wel niet in NL/BE zijn neem ik aan
Klopt, en sterker nog, ik zie ze in augustus ook nog als headliner op Summer Breeze.
Maar toch lijkt me zo'n concertje in een kleine, intieme zaal een heel andere belevenis.
Kans op een clash op Hellfest is echter heel groot, dus wellicht een goede reden om daar BG dan maar over te slaan.
Ze doen er trouwens wel lang over om een nieuwe datum te vinden voor dat Sabaton concert in Afas.
Sinds 15 januari zijn ze al op zoek naar een nieuwe datum
Ze doen er trouwens wel lang over om een nieuwe datum te vinden voor dat Sabaton concert in Afas.
Sinds 15 januari zijn ze al op zoek naar een nieuwe datum
Nee, dat eerste heb je zeker gelijk in. bij mijn meeste andere verplaatste concerten kwamen ze bij de cancellation direct al met de nieuwe datum. Vond anderhalve maand vrij lang om een datum te prikken
laat ze de vrijdag within temptation maar op ms1 zetten en dan ms2 afsluiten door blind guardian (hebben nog niks in het graspop weekend) ?
hoop toch dat ze deze week wat meer info geven.
rival sons kunnen volgen hun tourschema alleen op za. of zo. waarbij de zondag wel erg vol wordt bovenin.
van mij mag trouwens hammerfall ook wel weer een plekje krijgen op de poster.
Als je het over de Rival Sons-tourdata op hun eigen site hebt, dan zou ik daar niet teveel aan vasthouden; dat zijn namelijk nog steeds de data van de geannuleerde Aerosmith-tournee waar zij voorprogramma zouden zijn. Rival Sons hebben zo te zien dus juist tijd zat want hun hele zomer ligt nu open. Hoop snel wat van ze te horen.
zou heel graag rival sons er terug bij hebben, maar vraag me dan af waarom ze er nog niet stonden in de eerste plaats. Als ze voorprogramma van aerosmith deden was het toch maar herbevestigen?
zou heel graag rival sons er terug bij hebben, maar vraag me dan af waarom ze er nog niet stonden in de eerste plaats. Als ze voorprogramma van aerosmith deden was het toch maar herbevestigen?
Dat was het ook, maar waarschijnlijk dachten ze dat een aankondiging zonder Rival Sons best teleurstellend zou zijn. RS was dan waarschijnlijk de grootste band geweest voor die laatste (?) aankondiging.
Als ze een wat kleinere headliner bekend maken zullen ze dat misschien wel samen met de rest van de namen doen, zoals Hellfest dat ook heeft gedaan.
Rival Sons en August Burns Red zijn in ieder geval twee wat grotere namen waar ik nog op hoop. En graag op de zaterdag, die dag is zo veel leger voor mij dan de andere dagen.
Dat was het ook, maar waarschijnlijk dachten ze dat een aankondiging zonder Rival Sons best teleurstellend zou zijn. RS was dan waarschijnlijk de grootste band geweest voor die laatste (?) aankondiging.
Vind het persoonlijk ook wel opvallend dat Rival Sons in 2020 en 2021 op de vrijdag zou staan op Graspop, maar dat ze nu op de vrijdag op Hellfest staan.
Als je het over de Rival Sons-tourdata op hun eigen site hebt, dan zou ik daar niet teveel aan vasthouden; dat zijn namelijk nog steeds de data van de geannuleerde Aerosmith-tournee waar zij voorprogramma zouden zijn. Rival Sons hebben zo te zien dus juist tijd zat want hun hele zomer ligt nu open. Hoop snel wat van ze te horen.