Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

bij mogelijk misschien ook een onderscheid maken tussen tourende en niet tourende bands, want meer dan de helft van die categorie zit daar bij

Even een update van het overzicht:
zitten vast nog wel een paar fouten in

Uitgesloten:
Scorpions
Nightwish
Slipknot
Bring me the horizon

Zeer onwaarschijnlijk:
Manowar
Guns N Roses
Kiss
SOAD
Disturbed

Mogelijk en aan op tour tijdens graspop:
Blind Guardian
Emperor
Evanescence (vrij onwaarschijnlijk, ze spelen de woensdag, donderdag en zondag van graspop een show in scandinavië, een show op vrijdag van graspop lijkt niet logisch)
Avantasia (tour begint alleen pas 2 weken na graspop)
Gojira (tour begint alleen pas 2 weken na graspop)
In Flames (eigenlijk niet echt op tour, maar hebben alleen Sweden Rock staan een week voor Graspop, die vreemd genoeg niet eens op hun website staat?)

Mogelijk maar niet op tour:
Channel zero
Ghost
Amon Amarth
Parkway Drive

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Kiss staat toch ook gewoon voor een heel goeie show? Stem is wat minder maar dat is zo vaak met headliners

Ben totaal geen glam metal fan maar vond Kiss wel één van de betere headliners die ik gezien heb op Graspop. Was zeker een mooue show.
Dat gezegd hebbende wil ik ze niet echt een derde keer zien (iedere keer dat ik op Graspop was tot nu toe stond Kiss er ook)

Volgens mij niet, mensen op efestivals hopen erop dat ze morgen aankondigen dat Kiss niet meer komt, maar geen idee of daar enige aanleiding toe is?
Ik zou die hoop ook hebben als ik een ticket voor Download had?

Zonder gekheid. Staan echt al meer en meer dan genoeg classic rock act bovenaan het affiche.

Moest ik hen zijn zou ik hopen dat Buffy clyro van de affiche stapte, vind ik toch vele malen minder dan kiss

Hier ook 1 voor kiss hoor! Ben geen liefhebber van de muziek van ze maar zou ze wel dolgraag eens live zien.

Ben ook benieuwd over Jinjer, of die gewoon door blijven touren in deze situatie. Ze komen ook nog echt uit Donetsk zie ik nu, het eerste gebied waar Rusland binnen viel gisteren. Wat kut zeg

Ben ook benieuwd over Jinjer, of die gewoon door blijven touren in deze situatie. Ze komen ook nog echt uit Donetsk zie ik nu, het eerste gebied waar Rusland binnen viel gisteren. Wat kut zeg
Langs de andere kant. Waar zouden ze naartoe gaan? Ik denk niet dat ze op dit moment nog veel thuis hebben om op terug te vallen. Dan is onder baan misschien zelfs nog de beste optie voor hen?

Skindred, Kid Brunswick, Skynd, Bimini, Yonaka

skindred vind ik wel aangenaam, de rest zegt mij eigenlijk niks

Users who are viewing this thread