Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Is sowieso een act die ze in de toekomst al als een nieuwe headliner zagen daar. Jullie weten ook dat de oplossingen niet dik gezaaid zijn, pas op, of Channel Zero is de oplossing...
Dus hopelijk lukt PD. Maar ik acht die kans toch eerder klein.
zo lang dat het geen diablo boulevard dj set is ..

Lijkt erop dat er op dit forum iig veel bijval is voor Parkway Drive, hopelijk volgen ze bij de Graspop organisatie ook dit forum :ROFLMAO:

als ze hier op het forum meelezen moeten ze wel echt iets tegen @koekdoos hebben zeg, eerst even een poster leaken met Night Ranger erop en ze vervolgens niet boeken.. blijft toch wel een naaistreek
Hahaha, schitterend. Volgens mij het ultieme bewijs dat ze meelezen. Er werd maar 1 bezoeker van het forum blij van dus maar gelijk van het affiche verwijderd. Waarom Whitesnake er dan nog wel staat is me een raadsel..

@Graspoporganisatie: ik denk dat Arjen Lucassen ook wel weer eens wil optreden, Star One zou niet misstaan op een mooie spot in de Marque. Alvast bedankt.

als ze hier op het forum meelezen moeten ze wel echt iets tegen @koekdoos hebben zeg, eerst even een poster leaken met Night Ranger erop en ze vervolgens niet boeken.. blijft toch wel een naaistreek

Ik heb nog een beetje hoop dat ze bij de laatste 9 en inmiddels iets meer namen zitten, ookal is het een amerikaanse band en is dat dan weer twijfelachtig.
Tot nu toe hebben ze natuurlijk het optreden op Sweden Rock staan, maar inmiddels hebben ze ook op de vrijdag van het Graspopweekend een optreden staan op een festival in Zwitserland. Dus wie weet!

Ik heb nog een beetje hoop dat ze bij de laatste 9 en inmiddels iets meer namen zitten, ookal is het een amerikaanse band en is dat dan weer twijfelachtig.
Tot nu toe hebben ze natuurlijk het optreden op Sweden Rock staan, maar inmiddels hebben ze ook op de vrijdag van het Graspopweekend een optreden staan op een festival in Zwitserland. Dus wie weet!
Ik hoop het voor je! Zou een mooie exclusieve naam zijn in ieder geval.

zou voor mij zeker welkom zijn. we weten dat het nooit goed genoeg zal zijn voor de boze facebook menigt. Maar ik zou al heel blij zijn als ze een ghost of een parkwaydrive kunnen tevoorschijn toveren gezien de omstandigheden

• Leuk
Waarderingen: Loek123
In 013 uitverkocht zie ik. Ik neem aan dat jij één van de kaartkopers bent?
neen, op dat moment ben ik in Praag, we hebben al 2 jaar tickets voor my chemical romance op Praha rocks, dat is nu naar11 Juni geplaatst en we hadden beslist om er een reis van te maken.

Zie trouwens dat Jinjer het voorprogramma is voor Slipknot in hun US tour, wel cool. Geen idee hoe groot Jinjer daar is maar hopelijk houden ze er wat fans aan over in de VS. Verdienen ze wel.

Ik zie dat Karnivool trouwens The Ocean meeneemt als support. Wat ontzettend vet! Staan 30 april in Tilburg.
Morgen komen ook de verplaatste shows (The Ocean stond 22 januari in De Helling). Die gaan in de zomer gespeeld worden. Leuk voor die jongens: eerst al in de VS met Leprous, nu als special guest met Karnivool.

Ik zie dat Karnivool trouwens The Ocean meeneemt als support. Wat ontzettend vet! Staan 30 april in Tilburg.
Morgen komen ook de verplaatste shows (The Ocean stond 22 januari in De Helling). Die gaan in de zomer gespeeld worden. Leuk voor die jongens: eerst al in de VS met Leprous, nu als special guest met Karnivool.
Oh, staat al op de site van De Helling. 26 mei naar Utrecht en ze nemen wederom pg.lost en Psychonaut mee. (Edit: Hè, verdikkeme, is tijdens Dunk!, al staan ze daar (en pg.lost) ook).

Zie nu ook dat Briqueville samen met Doodseskader 22 april (tijdens Roadburn) in dB's, ook in Utrecht, staat voor maar veertien euro. Meer dan schappelijke prijs voor zo'n bill! Zeker die eerste kan ik absoluut aanraden.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread