Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Emporer erbij voor Into the Grave een week voor Graspop. Qua grootte geen vervanger voor Avenged Sevenfold maar wat zou dit een fantastische toevoeging zijn! Ook goed voor de balans om wat meer hardere metal bovenaan het affiche te zetten.

Menen jullie dat echt? Dan doet mijn geheugen echt raar. Zweer erbij dat ik na Rammstein er nog even heb staan kijken..

Emperor... voor mij niet echt een droomheadliner maar het zou in ieder geval een band zijn die ik nog nooit heb gezien, dus in dat opicht wel vermakelijk

Ik las net trouwens dat beide Gojira shows in 013 uitverkocht zijn, pfff die lui gaan hard zeg. Bands als Judas Priest, Mastodon en Limp Bizkit staan er 1x en dat is allemaal niet uitverkocht.

Emperor... voor mij niet echt een droomheadliner maar het zou in ieder geval een band zijn die ik nog nooit heb gezien, dus in dat opicht wel vermakelijk

Ik las net trouwens dat beide Gojira shows in 013 uitverkocht zijn, pfff die lui gaan hard zeg. Bands als Judas Priest, Mastodon en Limp Bizkit staan er 1x en dat is allemaal niet uitverkocht.
Volgende doorgang wordt Ahoy - RTM dan? AFAS hebben ze hiermee wel gevuld...

Oh, huh. Manowar is blijkbaar nog een keer verplaatst. Ze treden nu 8 februari in Rotterdam op.

Dus nog even een overzicht van de kanshebbers:

Uitgesloten:
Scorpions
Nightwish
Slipknot
Bring me the horizon

Zeer onwaarschijnlijk:
Manowar
Guns N Roses
Kiss
SOAD
Disturbed

Mogelijk:
Gojira
Ghost
Amon Amarth
Parkway Drive
Emperor
In Flames
Channel zero
Evanescence
Avantasia

Misschien dat ze een paar kleinere headiners als co-headliners neerzetten?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en MetalLimbo
Gojira is ook gewoon een goeie band. Headliners van de toekomst. Net als ghost en parkway drive...

Ai, en ik dacht dat ik toen de zatste van de wei was.

Ik weet nog de blik van afgunst van de mensen die enkel voor Rammstein kwamen toen Emperor speelde. Tijdloos.
Of Europe die impromptu du hast begint te zingen om toch maar een beetje beweging in het publiek te krijgen

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Als iemand trouwens nog naar ArcTanGent wil gaan (in Bristol, Engeland dus): je koopt tot maandag nog je kaarten met 10% korting. Daarna stijgt de prijs. Het is wel de week na Alcatraz, dus je moet jezelf wel afvragen of je nog niet gesloopt genoeg bent na Alcatraz.
UY8t7JXGumuQWyGj0FMKt00f24qbMI_Opv2iEhqqxsEemCFymYjcGWLcj9GvWL2JdPb66eWLarQBYnbULeKRzZculVa1aXsVaS2eqxGCUeltiqV61VtQ6CYeGgHjifJksu3JC0VPu7XOymPXjEbL4W9H2-_aLg=s0-d-e1-ft

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread