Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
die bestaan en spelen nog, al zij het kleinere podia. de bassist van belgian associality speelt nu trouwens ook als bassist van turbowarrior of steel die ook op alcatraz te zien zijn.
Emporer erbij voor Into the Grave een week voor Graspop. Qua grootte geen vervanger voor Avenged Sevenfold maar wat zou dit een fantastische toevoeging zijn! Ook goed voor de balans om wat meer hardere metal bovenaan het affiche te zetten.
Emperor... voor mij niet echt een droomheadliner maar het zou in ieder geval een band zijn die ik nog nooit heb gezien, dus in dat opicht wel vermakelijk
Ik las net trouwens dat beide Gojira shows in 013 uitverkocht zijn, pfff die lui gaan hard zeg. Bands als Judas Priest, Mastodon en Limp Bizkit staan er 1x en dat is allemaal niet uitverkocht.
Emperor... voor mij niet echt een droomheadliner maar het zou in ieder geval een band zijn die ik nog nooit heb gezien, dus in dat opicht wel vermakelijk
Ik las net trouwens dat beide Gojira shows in 013 uitverkocht zijn, pfff die lui gaan hard zeg. Bands als Judas Priest, Mastodon en Limp Bizkit staan er 1x en dat is allemaal niet uitverkocht.
Als iemand trouwens nog naar ArcTanGent wil gaan (in Bristol, Engeland dus): je koopt tot maandag nog je kaarten met 10% korting. Daarna stijgt de prijs. Het is wel de week na Alcatraz, dus je moet jezelf wel afvragen of je nog niet gesloopt genoeg bent na Alcatraz.