Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Zeg, zou Heideroosjes niks zijn voor Graspop? Misschien iets te punk voor Graspop maar kom als The Offspring er kan staan ... en oké als headliner misschien toch wel te punk maar kom eh zeg. Ik ben er zeker van dat die wei bommenstevol zou staan. Of genoeg volk een ticket zal kopen voor Heideroosjes is natuurlijk wel de vraag maar ik denk eigenlijk wel dat veel Belgen en Nederlanders ze graag nog eens op een festival zien. En Heideroosjes heeft zelf al vol lof over Graspop gesproken (hun drummer is de drumtechnicus voor de drummer van Epica).
Heideroosjes zullen nooit Graspop headlinen.
Ze kunnen er wel staan. Dat tweede openlucht podium is daar ideaal voor wat mij betreft.

Laatst bewerkt:
Zeg, zou Heideroosjes niks zijn voor Graspop? Misschien iets te punk voor Graspop maar kom als The Offspring er kan staan ... en oké als headliner misschien toch wel te punk maar kom eh zeg. Ik ben er zeker van dat die wei bommenstevol zou staan. Of genoeg volk een ticket zal kopen voor Heideroosjes is natuurlijk wel de vraag maar ik denk eigenlijk wel dat veel Belgen en Nederlanders ze graag nog eens op een festival zien. En Heideroosjes heeft zelf al vol lof over Graspop gesproken (hun drummer is de drumtechnicus voor de drummer van Epica).
De kans dat Heideroosjes er staat als headliner is even groot als dat 50cent komt denk ik.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Heerlijke album-releases trouwens gisteren met Bloodywood (Rakshak) en Star One (Revel In Time)! ???
En ook een week eerder met Amorphis (Halo), Cult of Luna (The Long Road North) en Zeal & Ardor (Zeal & Ardor)!

Ik hoop toch dat we Star One nog ergens live kunnen bewonderen dit jaar, of het nu op een festival of in een zaal is!

Wederom een act die waarschijnlijk iets te klein is, maar de Amerikaanse tour van Parkway Drive eindigt een dag of 10 voor Graspop. Ze hebben eerder MS 2 geheadlined, maar dan zou je dus Within Temptation naar MS 1 moeten zetten en heb je niet echt 2 hele grote namen als headliners.

Dat gezegd hebbende, Parkway Drive is wel echt heel vet live, dus van mij mogen ze langskomen ?. Tickets voor hun show in Amsterdam heb ik ook al in de pocket

• Leuk
Waarderingen: duck en Loek123
Van mij mag parkway drive zeker komen headlinen, is één van mijn favoriete bands.
Kans is wel vrij klein dat ze in juni vlak na hun US tour nog naar europa komen denk ik en ben bang dat ze niet veel meer volk trekken als een kleinere europese headliner, maar ik hoop met je mee.

• Leuk
Waarderingen: duck
Wederom een act die waarschijnlijk iets te klein is, maar de Amerikaanse tour van Parkway Drive eindigt een dag of 10 voor Graspop. Ze hebben eerder MS 2 geheadlined, maar dan zou je dus Within Temptation naar MS 1 moeten zetten en heb je niet echt 2 hele grote namen als headliners.

Dat gezegd hebbende, Parkway Drive is wel echt heel vet live, dus van mij mogen ze langskomen ?. Tickets voor hun show in Amsterdam heb ik ook al in de pocket
Dat vind ik een erg goede optie!! En wat verjonging aan de bovenkant, ben hier helemaal voor.

• Leuk
Waarderingen: duck en Loek123
Ik hoop echt dat Parkway Drive volgend jaar (dit jaar mag ook) in juni wel in Europa te vinden is, en dat ze dan weer op Graspop staan (ipv werchter zoals laatste keer)

Parkway Drive begint zich in ieder geval wel te vestigen als headliner op metal festivals, ze hebben in 2018 en 2019 meermaals laten zien dat ze die spot goed kunnen vullen.
Onder andere op wacken, waar ze volgens mij veel promotie aan hebben over gehouden. Ze hebben er een hele documentaire over gemaakt zelfs en een live album opnomen
En een aantal nummers volledig in het Duits gespeeld en opgenomen (laat ze die nummers alstublieft alleen in Duitsland spelen)

Verder hebben ze op graspop zelf al een dag afgesloten in 2018, na Iron Maiden (staat op youtube, heb hem al vaak teruggekeken). Baal er al jaren van dat ik deze show heb moeten missen dus hoop dat ze in 2022 of 2023 dit nog eens over doen

Is die naam zoveel groter dan A7X dan? Stond op RW19 nog in de namiddag ergens te spelen.
mijn inziens stond parkway drive dan ook gewoon te laag op RW19, op andere mainstream festivals stonden ze wel een stuk hoger , balthazar vind ik bijvoorbeeld een kleinere band dan parkway drive. greta van fleet is discutabel. Maar ik denk dat iedereen wel weet dat Parkway drive een veel grotere productie ter beschikking had dan GVF maar gewoon heeft thuis gelaten omdat ze niet genoeg tijd hadden om op te zetten.

Bij hun wacken headline set hadden ze die bijvoorbeeld wel mee, en dat kan wel knallen.

Volgens mij stond Parkway Drive ook headliner op de laatste Fortarock editie samen met Nightwish. Wordt er zelf overigens niet blij van, maar dat terzijde.

Is sowieso een act die ze in de toekomst al als een nieuwe headliner zagen daar. Jullie weten ook dat de oplossingen niet dik gezaaid zijn, pas op, of Channel Zero is de oplossing...
Dus hopelijk lukt PD. Maar ik acht die kans toch eerder klein.

Is sowieso een act die ze in de toekomst al als een nieuwe headliner zagen daar. Jullie weten ook dat de oplossingen niet dik gezaaid zijn, pas op, of Channel Zero is de oplossing...
Dus hopelijk lukt PD. Maar ik acht die kans toch eerder klein.
Heb je enig idee wat ze nog meer als optie zien buiten pwd? is channel zero echt genoemd of was dat een grapje (hoop het laatste)

Users who are viewing this thread