Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Samen met Hellfest nog een grote vis à la Foo Fighters, Limp Bizkit, Rammstein, System Of A Down of the original Misfits overhalen?
Of kleine namen een hoge spot geven zoals Bring Me The Horzizon, In Flames, Ghost, Channel Zero...

Wat zal het worden...

Samen met Hellfest nog een grote vis à la Foo Fighters, Limp Bizkit, Rammstein, System Of A Down of the original Misfits overhalen?
Of kleine namen een hoge spot geven zoals Bring Me The Horzizon, In Flames, Ghost, Channel Zero...

Wat zal het worden...
Limp Bizkit past eerder in het onderste rijtje denk ik.
Foo fighters zou ik heel graag zien gebeuren, maar lijkt onwaarschijnlijk tussen een show in portugal en een show in spanje in. Daarnaast spelen ze dan drie dagen achter elkaar. Weet niet of ze dat doen?
Rammstein heeft al 2 shows in België staan, en hadden die niet ruzie met Livenation ofso?
Als Graspop en Hellfest het samen voor elkaar krijgen om SOAD naar Europa te krijgen zou dat geweldig zijn. helaas ook erg kleine kans.

Misschien dat ze Five Finger Death Punch naar de vrijdag verplaatsen? Ik weet dat men op dit forum niet bepaald fan van ze is, maar ik denk dat die meer kaarten verkopen als een Ghost of Evanescence

Inmiddels zijn straks trouwens wel alle headliners vervangen door Europese headliners, behalve het headliner trio van de zaterdag.

Rise Against? OLT de week erna is uitverkocht, hebben in het weekend van GMM niks te doen en zijn dan al in Europa. Passen ook bij het publiek van Avenged Sevenfold.

Rise Against? OLT de week erna is uitverkocht, hebben in het weekend van GMM niks te doen en zijn dan al in Europa. Passen ook bij het publiek van Avenged Sevenfold.
Alleen geen headliner, dus dat wordt schuiven, maar op zich altijd een prima naam om erbij te hebben.

Ik zie best nog gewoon een band als Ghost gewoon voor 2 shows (Hellfest en Graspop) langskomen.

Nine Inch Nails speelt in Engeland de 17e, dus dat zou ook geen optie zijn... er blijft weinig over idd ?

Misschien dan toch maar schuiven met bands? Whitesnake doet een afscheidstour dus misschien hen als headliner en een nieuwe act eronder zetten? Zelf zou ik het super vinden als Ghost komt vervangen

Kan Bonnaroo niet gecanceld? verdorie...

ik denk dat het gewoon afwachten is wat er langs komt, is nu echt lastig te zeggen.

Nine Inch Nails speelt in Engeland de 17e, dus dat zou ook geen optie zijn... er blijft weinig over idd ?

Misschien dan toch maar schuiven met bands? Whitesnake doet een afscheidstour dus misschien hen als headliner en een nieuwe act eronder zetten? Zelf zou ik het super vinden als Ghost komt vervangen
No way dat ze Whitesnake als headliner kunnen zetten. Dat zou schandalig zijn aan de hand van hoe ze nog klinken

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
in belgië vullen die nog niet eens een AB, zou me zwaar verbazen
Nightwish vult in België ook niet zo heel veel, maar die worden hier ook elke keer opnieuw genoemd als gelijkwaardige optie voor veel grotere groepen. Status van Nightwish lijkt me in Nederland al veel hoger dan in België.

Nightwish vult in België ook niet zo heel veel, maar die worden hier ook elke keer opnieuw genoemd als gelijkwaardige optie voor veel grotere groepen. Status van Nightwish lijkt me in Nederland al veel hoger dan in België.

Hoe belangrijk is een statusverschil in beide landen? Het festival ligt dicht tegen Nederland aan en in Nederland is er geen metalfestival van dit formaat. Ga er vanuit dat er voldoende Nederlanders komen om dat statusverschil te verwaarlozen

lotto arena en AB is nog steeds een verschil van 6000 en 1800. maar nightwish heeft inderdaad best wat minder verkocht dan verwacht .

De status en nederland of duitsland is best wel belangrijk omdat er ook gewoon heel veel volk van nederland of Duitsland komt omdat er geen metal majors in die landen zijn in de graspop periode ( misschien rock am ring ) maar bon, daarom dat we ook vaak bands als eisbrecher of in extremo zien komen op graspop met best hoge spots.

En Avatar? Gezien hun headlineshow met veel complimenten op Alcatraz?

Of het een waardige vervanger is laat ik in het midden (Sabaton was dat ook allesbehalve voor Aerosmith imo).

Users who are viewing this thread