Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

man man, je zal maar bij 'Graspop' op kantoor zitten... vloek scheld tier

Hellfest ook nog geen vervanger voor FNM? Nu dus vervanger voor 2 avonden zoeken daar.
Wellicht is dat het voordeel voor Graspop, dat zij voor vrijdag 1 vervanger zoeken en Hellfest nog voor zaterdag en zondag een vervanger

man man, je zal maar bij 'Graspop' op kantoor zitten... vloek scheld tier

Hellfest ook nog geen vervanger voor FNM? Nu dus vervanger voor 2 avonden zoeken daar.
Wellicht is dat het voordeel voor Graspop, dat zij voor vrijdag 1 vervanger zoeken en Hellfest nog voor zaterdag en zondag een vervanger

Hellfest kan misschien ook nog beroep doen op Iron Maiden als één van die spots. Ik vermoed dat er (nog) meer kruisbestuiving zal zijn tussen Hellfest & GMM...

Hellfest kan misschien ook nog beroep doen op Iron Maiden als één van die spots. Ik vermoed dat er (nog) meer kruisbestuiving zal zijn tussen Hellfest & GMM...
Maiden is uitgesloten,
spelen 18e Copenhell en 20e in Praag en Harris z'n British Lion speelt 17e Graspop en 19e in Praag.

Qua headliners zeker, ja. Verder heb je natuurlijk daar ook Powerflo, Hatebreed en Of Mice & Men die vervangen moeten worden (en nog een bups aan namen, denk ik, net als op Graspop). Lastige tijden voor festivals...
Hatebreed, die staan toch op Alcatraz?

maiden met een legacy en een senjutsu show zou wel tof zijn maar denk dat het niet heel erg realistisch is om een hele stage setup voor 1 show neer te zetten

rare gedachte... misschien is GnR gelegen om toch die 17e er nog bij te pakken?
met het geld die vrijgekomen is door aerosmith valt er misschien nog iets over te zeggen maar denk dat ze door GNR te boeken heel de planning moeten omgooien zodat ze terug 2,5 uur krijgen.

met het geld die vrijgekomen is door aerosmith valt er misschien nog iets over te zeggen maar denk dat ze door GNR te boeken heel de planning moeten omgooien zodat ze terug 2,5 uur krijgen.
In diezelfde gedachte kan je dan natuurlijk ook de mannen van Rammstein vragen om even een zijsprong te maken van hun stadiontour en met een vereenvoudigde decorset te komen spelen om GMM.

Denk dat er inderdaad richting een band als Ghost o.i.d. zal gekeken worden om de hele tour van A7X over te pakken?

En daar staan ze ook gewoon nog op de affiche hoor. Ook op hun facebook lees ik niets over een annulatie.
Op 24 januari hebben ze op Instagram gepostet dat alle data voor juni 2022 zijn geannuleerd. Dat affiche op de site van Hellfest is niet meer accuraat.

In tegenstelling tot bij de vervanging van aerosmith, zie ik nu niet echt een duidelijke optie voor een vervanger.
Eerste namen die in me op komen zijn nightwish en scorpions maar die kunnen allebij niet omdat ze al een andere show hebben staan.
Neem aan dat GnR geen 2 dagen achter elkaar speelt, Kiss lijkt me ook onwaarschijnlijk.

Bands als Ghost, Amon Amarth hebben nog geen tour staan dus lijkt me ook onwaarschijnlijk ook al is het theoretisch mogelijk. Verder is het qua grootte natuurlijk niet gelijk met Avenged Sevenfold. De vrijdag moet uiteraard nog wel uitverkopen, bij de zondag lag dat anders.

Misschien is Evanescence nog een optie? Die touren wel en zouden misschien kunnen co-headlinen samen met hun vrienden bij within temptation. spelen dan wel 3 dagen achter elkaar.

In tegenstelling tot bij de vervanging van aerosmith, zie ik nu niet echt een duidelijke optie voor een vervanger.
Eerste namen die in me op komen zijn nightwish en scorpions maar die kunnen allebij niet omdat ze al een andere show hebben staan.
Neem aan dat GnR geen 2 dagen achter elkaar speelt, Kiss lijkt me ook onwaarschijnlijk.

Bands als Ghost, Amon Amarth hebben nog geen tour staan dus lijkt me ook onwaarschijnlijk ook al is het theoretisch mogelijk. Verder is het qua grootte natuurlijk niet gelijk met Avenged Sevenfold. De vrijdag moet uiteraard nog wel uitverkopen, bij de zondag lag dat anders.

Misschien is Evanescence nog een optie? Die touren wel en zouden misschien kunnen co-headlinen samen met hun vrienden bij within temptation. spelen dan wel 3 dagen achter elkaar.
evanescence was in 2017 origineel aangekondigd als headliner en daar werd later nog scorpions aan toegevoegd omdat de kaartrverkoop niet goed ging, met within temptation heb je dat segment al, ik denk dus dat evanescence een last resort optie is maar dat ze liever iets anders willen

wie misschien ook kunnen, maar die niet zo maar hier met plezier ontvangen zal worden, Biffy Clyro?

Met biffy clyro als headliner gaat die dag zeker niet uitverkopen. Volgens mij zijn die niet zo groot in België toch?

Users who are viewing this thread