Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
beetje vreemd dat nightwish en blind guardian op geen enkel belgisch festival staat. had ze allebei wel op alcatraz verwacht. of zou graspop toch nog kunnen ergens als sub. ?
Nightwish zeker inderdaad, ook al hebben ze nog een concert in november in België staan.
Blind Guardian is een beetje een apart geval. Die hebben al sinds 2015 niet meer in België, en sinds 2016 niet meer in Nederland opgetreden (show in Volt in Sittard van vorig jaar, de kick-off van de tour, is naar juni verplaatst). De laatste jaren hebben ze überhaupt niet veel opgetreden, en uitsluitend in Duitsland.
Zodra het grote publiek door heeft dat festivals echt door gaan dit jaar zullen ze nog tickets kopen voor alle festivals waar dat nog kan (dat zullen er echter niet veel meer zijn) Denk dat alles wel uitverkocht zal raken
Ze zullen alleen in gevaar raken als a7x cancelt misschien? Geen idee wat ze dan gaan doen met die vrijdag.
Blijft toch een amerikaanse band met een al vrij kleine tour in europa (7 optredens) als er een paar van de 7 wegvallen dan zal het niet de moeite waard blijven ben ik bang. Maar laten we positief blijven
powerwolf verplaatst hun show in rusland, wit-rusland en oekraïne vanwege coronamaatregelen ???
amon amarth komt met nieuwe muziek, zou dit nog een opitie voor graspop zijn ? staan wel op weinig festivals.
powerwolf verplaatst hun show in rusland, wit-rusland en oekraïne vanwege coronamaatregelen ???
amon amarth komt met nieuwe muziek, zou dit nog een opitie voor graspop zijn ? staan wel op weinig festivals.
Ik verwacht geen grote act er meer bij, tenzij er nog iets uitvalt. Wordt overigens wel de hoogste tijd dat er eens iets van een podiumindeling komt, dan kunnen wij ook weer verder.
Ik verwacht geen grote act er meer bij, tenzij er nog iets uitvalt. Wordt overigens wel de hoogste tijd dat er eens iets van een podiumindeling komt, dan kunnen wij ook weer verder.
Inderdaad! Ik heb nu een uitpuilende playlist van meer dan 80 uur muziek en dat terwijl je weet minimaal de helft niet te kunnen zien. Daarom was ik erg blij met het snelle tijdschema van Alcatraz.
ik denk dat het ondertussen geen geheim meer is dat ik heel graag eens ice nine kills zou willen zien. hebben mijn album of the year in 2018 en 2021 uitgebracht en zijn naar mijn weten nog niet vaak naar europa gekomen. Maar in amerika doen ze co headlines met black veil brides en motionless in white