Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.204
7.458
Het nieuwe album van Korn is ook eindelijk uit, nog geen tijd gehad om te luisteren maar dat ga ik zeker even doen vandaag
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.459
4.624
best wel een goed album van korn.

als ik een puntje van kritiek mag geven is het dat het na een tijdje wel wat veel van hetzelfde kan worden. Maar de songs op zich zijn wel goed.

worst is on it's way heeft wel weer een heerlijk stuk Jonathan Davis vocals
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Klein beetje toekomstgericht kijken. GMM2023, welke bands (headliners) zouden we daar dan voor mogen verwachten, denk je?

- Aerosmith (mochten die hun huidige tour verplaatsen naar volgend jaar)
- Ozzy (gezien vorige berichten hieral over hintten)
- Mötley Crüe? Misschien niet als headliner, hoewel hun "populariteit" wel weer is gestegen sinds hun biofilm.
- ...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
Klein beetje toekomstgericht kijken. GMM2023, welke bands (headliners) zouden we daar dan voor mogen verwachten, denk je?

- Aerosmith (mochten die hun huidige tour verplaatsen naar volgend jaar)
- Ozzy (gezien vorige berichten hieral over hintten)
- Mötley Crüe? Misschien niet als headliner, hoewel hun "populariteit" wel weer is gestegen sinds hun biofilm.
- ...
System of Down, Tool, Faith No More ?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.204
7.458
Ik hoop echt dat Ozzy niet op graspop staat volgend jaar, respect voor de legende maar laat hem alstublieft eens stoppen met touren

Motley crue was volgens mij uitgesloten wegens wat drama met de organisatie? Weet niet meer precies hoe dat zat.

Slipknot is in ieder geval een grote kanshebber net als Aerosmith inderdaad. En ozzy ook helaas want graspop past perfect in zijn tour

En verder, als ik een beetje mag dromen hoop ik dat SOAD tegen die tijd weer tourt en dat Werchter genoeg headliners heeft waardoor ze SOAD op graspop neerzetten zoals volgens de geruchten in 2021 zou gebeuren
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.459
4.624
ik denk toch dat we een combinatie van net niet headline bands kunnen verwachten die samen gaan headlinen zoals we dit jaar al zien.

ghost of nightwish samen met def leppard ofzo zie ik wel gebeuren.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.204
7.458
best wel een goed album van korn.

als ik een puntje van kritiek mag geven is het dat het na een tijdje wel wat veel van hetzelfde kan worden. Maar de songs op zich zijn wel goed.
Vind het ook wel een goed album ja.
Penance to Sorrow, Worst is on its way, Forgotten vind ik wel de betere nummers tot nu toe. al heb ik nog niet genoeg tijd gehad om het album goed te beluisteren

worst is on it's way heeft wel weer een heerlijk stuk Jonathan Davis vocals
Inderdaad! Krijg er een beetje 'Freak on a Leash' vibes van.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.202
Trouwens, wat gaat Rival Sons nu doen? Veel van hun tour hing samen met Aerosmith, op geloof ik een enkele show op Hellfest na. Zouden die nog shows gaan regelen of ook de stekker eruit trekken?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.459
4.624
Trouwens, wat gaat Rival Sons nu doen? Veel van hun tour hing samen met Aerosmith, op geloof ik een enkele show op Hellfest na. Zouden die nog shows gaan regelen of ook de stekker eruit trekken?
Zou het zonde vinden moesten ze ook afzeggen. Heerlijke rock
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.204
7.458
Zou het zonde vinden moesten ze ook afzeggen. Heerlijke rock
Ze zijn nooit aangekondigd voor graspop geloof ik toch? 2020 en 2021 wel maar 2022 niet geloof ik. Kan ook zijn dat ik het mis heb en ze al van de line up zijn gehaald
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.202
Trouwens, wat gaat Rival Sons nu doen? Veel van hun tour hing samen met Aerosmith, op geloof ik een enkele show op Hellfest na. Zouden die nog shows gaan regelen of ook de stekker eruit trekken?
Nog een andere trouwens ook: Foreigner heeft hun show in Tivoli verplaatst van 20 juni (net na Graspop dus) naar 3 oktober.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken