Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.540
Nog een andere trouwens ook: Foreigner heeft hun show in Tivoli verplaatst van 20 juni (net na Graspop dus) naar 3 oktober.
Hm. Dat belooft ook niet veel goeds. Geen band die ik perse wil zien. Waarom goed op Bospop maar hoef het niet perse nog een keer te zien
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.460
4.624
Ze zijn nooit aangekondigd voor graspop geloof ik toch? 2020 en 2021 wel maar 2022 niet geloof ik. Kan ook zijn dat ik het mis heb en ze al van de line up zijn gehaald
Damn, had ik nu even anders gedacht. Zo gaan alle Amerikanen er wel snel uit
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.461
ben benieuwd hoe veel cancellations er nog gaan komen en hoe de line up eruit zal zien als het uiteindelijk doorgaat.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.460
4.624
erg vreemd, op de site van tivoli staat verplaatst vanwege corona, maar dit is wel de enige show van de europese tour die verplaatst is., nu is dessel de laatste in europa, ze staan de 24ste al weer in amerika.
Kan logistiek zijn? Tijd voor quarantaine ingerekend na de tour?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.592
11.214
Zie nu trouwens pas dat Manowar is verplaatst van 12 april naar 3 juli. Hellfest incoming? ;)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.461
Zitten die niet in een rechtzaak verwikkeld?
Ja ik weet niet wat daar de status van is, laatste dat ik heb gelezen is dat Manowar zei dat ze Hellfest aan gaan klagen.

Kan er verder geen recent nieuws over vinden, iemand enig idee hoe dat is afgelopen?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.460
4.624
februari zal vooral een werchter maand worden zeker? TW classic en boutique nieuws verwachende. geen idee als graspop deze maand met nieuws over de ontbrekende 9 namen zal komen
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.461
Ik verwacht dat ze zo lang mogelijk wachten met namen aankondigen, tot ze meer zekerheid hebben dat het door kan gaan.

Daarnaast is het ook gemakkelijker om een paar namen achter de hand te houden zodat deze kunnen worden gebruikt om bands te vervangen die afzeggen.

De line up zal naar verwachting nog veel veranderen, dus nu om nu de line up compleet te maken heeft niet veel nut denk ik, zeker omdat het al uitverkocht is
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.540
Vanochtend toch wat verlekkerd naar Headbangers Parade gekeken in mei in het Klokgebouw. Zodra het erop begint te lijken dat de boel weer opengaat hier ga ik wel tickets halen. Architects levert altijd, Tesseract nog nooit live gezien en Stake was goed op Alcatraz. Ghostkid kende ik nog niks van maar vanochtend even geluisterd. Dat ligt echt precies in mijn straatje! Dikke Slipknot vibes krijg ik er van. Dus tot nu toe een line-up waar ik gelukkig van word voor 60 euro. En een goede gelegenheid om aan de festivalconditie te werken.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.460
4.624
Vanochtend toch wat verlekkerd naar Headbangers Parade gekeken in mei in het Klokgebouw. Zodra het erop begint te lijken dat de boel weer opengaat hier ga ik wel tickets halen. Architects levert altijd, Tesseract nog nooit live gezien en Stake was goed op Alcatraz. Ghostkid kende ik nog niks van maar vanochtend even geluisterd. Dat ligt echt precies in mijn straatje! Dikke Slipknot vibes krijg ik er van. Dus tot nu toe een line-up waar ik gelukkig van word voor 60 euro. En een goede gelegenheid om aan de festivalconditie te werken.
ghostkid is de vroegere zanger van eskimo callboy zijn nieuwe band
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.592
11.214
Leprous i.p.v. Haken op Prognosis. Daar zijn we heel blij mee, zeker na de verplaatste show van december (en die nu tijdens Hellfest is)! Verder komt Argus op de line-up.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.460
4.624
dat nieuw nummer dat ghost live speelt klinkt wel goed, tijd dat ze die ook eens officieel uitbrengen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.540
Hellfest gaat zeer binnenkort weer wat namen droppen.Benieuwd wat de vervanging gaat zijn voor Faith no more en Hatebreed.
Komt Hatebreed ook niet meer daar? Hopelijk blijft hun tweede deel van de tour met Alcatraz wel in tact. Vind ik live altijd heerlijk om ff mee te pakken voor hersenloos ram plezier
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.592
11.214
Hellfest gaat zeer binnenkort weer wat namen droppen.Benieuwd wat de vervanging gaat zijn voor Faith no more en Hatebreed.
Hatebreed ook niet? Zonde, al moet ik er wel bij zeggen dat ik sowieso vergeten was dat ze kwamen. En vergeet de extra namen niet, daar kijk ik misschien wel meer naar uit. Hoop op Pain of Salvation. Die staan de 25e in Cartagena, Spanje, en hebben pas een Amerikaanse tour aangekondigd. Nu de Europese nodig!
 

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
168
238
Op instagram hebben ze het over Juni niet in europa te zijn en dat ze terug komen in 2023.Alcatraz valt in Juli maar daar zeggen ze niks over ?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.592
11.214
Eerste band voor Hellfest is met Mammoth WVH trouwens wel bekend, lijkt me? Staan de 25e nog in Parijs en touren natuurlijk met GNR mee (net zoals Gary Clark Jr. die er ook staat).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken