Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

ik denk dat het ondertussen geen geheim meer is dat ik heel graag eens ice nine kills zou willen zien. hebben mijn album of the year in 2018 en 2021 uitgebracht en zijn naar mijn weten nog niet vaak naar europa gekomen. Maar in amerika doen ze co headlines met black veil brides en motionless in white
Weet jij of ze ook een Belgische datum hebben?

Weet jij of ze ook een Belgische datum hebben?
Nee. Alleen in de 013. Dus het is volgens mij bijna zeker dat deze mannen er staan.

Of Mice & Men doet mij niet heel veel, ook al zou ik die muziek wel leuk moeten vinden. Voor mij dus geen afvaller die ik erg vind. Hooguit een hernieuwde kans voor nog een clash.

Ik zet 'm even hier neer, mocht iemand het interessant vinden. Devin Townsend staat 16 en 17 april in de Royal Albert Hall in Londen. Hij neemt Leprous en Vola mee. Wat een droomaffiche!

Edit: Oh, wacht. Dacht dat ze beide iedere avond kwamen, maar Vola komt de eerste dag, Leprous de tweede. Nja, alsnog gewoon goed!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Avenged Sevenfold annuleert hun Europese tour vanwege overlappende optredens. Klootzakken!

Oh, blijkbaar is "scheduling conflicts" in dit geval niet overlappende optredens. Ze zijn bezig met hun album en die en hun optreden zullen niet op tijd klaar zijn voor hun Europese tour. Verdomme.

Overigens komen ook Of Mice & Men dus niet (maar dat wisten we al) en ook komt Powerflo niet.

scorpions is niet beschikbaar die vrijdag, moest het donderdag of zaterdag zijn kon het wel

Avenged Sevenfold annuleert hun Europese tour vanwege overlappende optredens. Klootzakken!

Oh, blijkbaar is "scheduling conflicts" in dit geval niet overlappende optredens. Ze zijn bezig met hun album en die en hun optreden zullen niet op tijd klaar zijn voor hun Europese tour. Verdomme.

Overigens komen ook Of Mice & Men dus niet (maar dat wisten we al) en ook komt Powerflo niet.
Powerflo ook al niet? Gelukkig ook niet eentje die ik zal missen.

Maar damn, Avenged Sevenfold. Dat is wel een klap voor GRaspop want die dag was al niet erg dik bezaaid. Hopelijk niet Whitesnake doorschuiven. Lijkt me de ideale plek voor Nightwish!!

ik zie nog een waterkansje voor guns n roses maar dan moeten ze 2 dagen na elkaar spelen, wat ze niet vaak lijken te doen. nightwish ook best kleine kans omdat ze dan al op pinkpop staan.

vind het moeilijk om nog aan headliners te denken.

compleet out of the box en weinig waarschijnlijk. maar green day? staan wel de week na graspop ook in belgië

Misschien met wat verschuiven acts (Within Temptation opnieuw als headliner), maar dan zou in principe Airbourne kunnen doorkomen op vrijdag...

Misschien met wat verschuiven acts (Within Temptation opnieuw als headliner), maar dan zou in principe Airbourne kunnen doorkomen op vrijdag...
met een within temptation en airbourne ga je geen dag kunnen dragen vrees ik.

ghost heeft nog niks geplanned deze zomer, maar voor een one off headliner spot zullen ze misschien wel tekenen.

Iemand anders die nog wat kanshebbers kan vinden?

Dit zal trouwens ook de reden zijn dat Hellfest nog niet naar buiten is getreden. Denk dat je daar wellicht wel dezelfde vervanger gaat zien.

die moeten er nog 2 zien te vinden nu
Qua headliners zeker, ja. Verder heb je natuurlijk daar ook Powerflo, Hatebreed en Of Mice & Men die vervangen moeten worden (en nog een bups aan namen, denk ik, net als op Graspop). Lastige tijden voor festivals...

Qua headliners zeker, ja. Verder heb je natuurlijk daar ook Powerflo, Hatebreed en Of Mice & Men die vervangen moeten worden (en nog een bups aan namen, denk ik, net als op Graspop). Lastige tijden voor festivals...
Bands als Trivium en Disturbed kunnen misschien de plas oversteken...
Verder kunnen ze misschien schuiven met Sabaton naar de vrijdag, om dan op zondag alsnog een andere band neer te plaatsen (vraag me niet welk één) :p

hebben we vorig jaar ook op alcatraz gezien, uiteindelijk was dat maar een light versie van het festival. Maar denk dat 90-95% van de bezoekers dat ook wel begrijpen en gewoon blij zijn dat het gewoon nog door gaat

hebben we vorig jaar ook op alcatraz gezien, uiteindelijk was dat maar een light versie van het festival. Maar denk dat 90-95% van de bezoekers dat ook wel begrijpen en gewoon blij zijn dat het gewoon nog door gaat
Eens, en de line-up was nog dikke prima ook! Resem Scandinavische bands zoals Emporer, Hipocrisy zijn nog niet geboet en kunnen ook nog wel wat hogere spots invullen. Amon Amarth?

ik denk dat we ook meteen het antwoord hebben op waarom de timetable zo lang op zich laat wachten

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread