Graspop Metal Meeting 2021 – Nieuws en geruchten

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
298
165
oke de meeste festivals hebben aankondigingen gedaan, nu lijkt me graspop wel een keer aan zet !! over 6 weken (15 sept.) moet het grootste gedeelte van de line-up en dag indeling toch bekend zijn?

Dat zou tof zijn! Waar baseer je die datum op? Is er dat gebaseerd op eerdere jaren of gebeurt er dan iets met de tickets?
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
507
604
vanaf 15 sept. kun je je ticket omzetten naar een ticket voor 2021. dit geldt ook voor dagtickets.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.025
vanaf 15 sept. kun je je ticket omzetten naar een ticket voor 2021. dit geldt ook voor dagtickets.

Volgens mij kon je je combi-ticket al eerder omzetten. Dacht dat wij dat al hadden aangegeven of iets dergelijks ooit.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
prins wrote:
vanaf 15 sept. kun je je ticket omzetten naar een ticket voor 2021. dit geldt ook voor dagtickets.

Volgens mij kon je je combi-ticket al eerder omzetten. Dacht dat wij dat al hadden aangegeven of iets dergelijks ooit.

Volgens mij pas alles vanaf 15 september. Dat staat me bij van hun mail. Dus dan moet inderdaad een deal van de line-up met dagindeling al bekend zijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.203
Geen idee hoeveel van jullie liebe Leute dit boeit, maar je kan al stukjes van de nieuwe plaat van Avatar die vrijdag uitkomt beluisteren. Op bol.com staat de tracklist al met een halve minuut per nummer. Zal vast niet de bedoeling zijn, maar als je echt niet kan wachten, is hier de link: https://www.bol.com/nl/p/hunter-gatherer/9300000002737131/#modal_open
Tien nummers en van wat ik nu dus heb gehoord, wordt het fantastisch.

Er komt ook een pre-listening party op het YouTube-kanaal van de heren op 6 augustus om 22.00. Hier te volgen: https://www.youtube.com/watch?v=jsa_DNWBzoU.
 

schmorc

Campingartiest
12 jan 2019
53
0
Weer een bijzonder filmpje van Gojira, met dit keer de tekst "tomorrow..." in de beschrijving

[video]https://www.youtube.com/watch?v=uUf_OUkA6e8[/video]
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.947
1.993
Ondertussen kreeg ik volgende mail.

Naar aanleiding van COVID-19 wordt het concert van LAMB OF GOD & KREATOR verplaatst naar woensdag 01/12/2021.



Ver genoeg van de festivalzomer me dunkt.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.203
Ondertussen kreeg ik volgende mail.

Naar aanleiding van COVID-19 wordt het concert van LAMB OF GOD & KREATOR verplaatst naar woensdag 01/12/2021.

Ver genoeg van de festivalzomer me dunkt.
Gelukkig wel, ja. Had dat afgelopen jaar. Kaartjes gekocht voor ze in Tilburg, werden ze even later aangekondigd voor Graspop. Maar goed, wel twee keer gezien en geen spijt van gehad. Zelfde met Godsmack ook, geloof ik.
In ieder geval, wel blij met de toevoeging van Tilburg voor de tour waar jij ook heengaat. Kaartjes zijn inmiddels binnen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
koekdoos wrote:

prins wrote:
vanaf 15 sept. kun je je ticket omzetten naar een ticket voor 2021. dit geldt ook voor dagtickets.


Volgens mij kon je je combi-ticket al eerder omzetten. Dacht dat wij dat al hadden aangegeven of iets dergelijks ooit.

Volgens mij pas alles vanaf 15 september. Dat staat me bij van hun mail. Dus dan moet inderdaad een deal van de line-up met dagindeling al bekend zijn.

Hoezo “moet”?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Joe wrote:
Ondertussen kreeg ik volgende mail.

Naar aanleiding van COVID-19 wordt het concert van LAMB OF GOD & KREATOR verplaatst naar woensdag 01/12/2021.

Ver genoeg van de festivalzomer me dunkt.

Gelukkig wel, ja. Had dat afgelopen jaar. Kaartjes gekocht voor ze in Tilburg, werden ze even later aangekondigd voor Graspop. Maar goed, wel twee keer gezien en geen spijt van gehad. Zelfde met Godsmack ook, geloof ik.
In ieder geval, wel blij met de toevoeging van Tilburg voor de tour waar jij ook heengaat. Kaartjes zijn inmiddels binnen.

Zeker! Ik ben er ook bij.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Joslittel wrote:

koekdoos wrote:

prins wrote:
vanaf 15 sept. kun je je ticket omzetten naar een ticket voor 2021. dit geldt ook voor dagtickets.


Volgens mij kon je je combi-ticket al eerder omzetten. Dacht dat wij dat al hadden aangegeven of iets dergelijks ooit.


Volgens mij pas alles vanaf 15 september. Dat staat me bij van hun mail. Dus dan moet inderdaad een deal van de line-up met dagindeling al bekend zijn.

Hoezo “moet”?

Omdat ik er vanuit ga dat Graspop niet net zo naaistreek uithaalt als Pinkpop door hun bezoekers zonder redelijk zicht op de line-up te laten kiezen wat ze doen met hun kaartje. Bijvoorbeeld wel zo fijn voor de Iron Maiden fan met hun dagkaart voor donderdag dat ze weten dat IM niet komt.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.025
Paddy wrote:

Joslittel wrote:

koekdoos wrote:

prins wrote:
vanaf 15 sept. kun je je ticket omzetten naar een ticket voor 2021. dit geldt ook voor dagtickets.


Volgens mij kon je je combi-ticket al eerder omzetten. Dacht dat wij dat al hadden aangegeven of iets dergelijks ooit.


Volgens mij pas alles vanaf 15 september. Dat staat me bij van hun mail. Dus dan moet inderdaad een deal van de line-up met dagindeling al bekend zijn.


Hoezo “moet”?

Omdat ik er vanuit ga dat Graspop niet net zo naaistreek uithaalt als Pinkpop door hun bezoekers zonder redelijk zicht op de line-up te laten kiezen wat ze doen met hun kaartje. Bijvoorbeeld wel zo fijn voor de Iron Maiden fan met hun dagkaart voor donderdag dat ze weten dat IM niet komt.

Bij mij in de mail staat dat de tickets worden omgezet naar 2021 en dat ik ze vanaf 15 september kan downloaden. Vanaf dat moment is het ook mogelijk om het om te zetten etc. Mail van ticketmaster.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
GnR inmiddels ook uitgesloten voor Graspop na de nieuwe London data 2021.
Zie GnR topic

Volgens mij kan iedereen hier prima mee leven. Was me een beetje tegengevallen als zij de vervanger voor Maiden op donderdag waren geworden. Met een nieuw album kan het optreden misschien wel wat nieuwe dynamiek hebben maar doe mij maar SOAD, Nightwish, Blind Guardian... Zoiets.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
507
604
blind guardian headliner ? dat zou gaaf zijn, maar zal helaas denk ik niet gebeuren. ach als ze maar komen (afsluiter marguee of mss wel ms2)
ik hou het nog steeds op nightwish of volbeat als vervanger voor maiden.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
blind guardian headliner ? dat zou gaaf zijn, maar zal helaas denk ik niet gebeuren. ach als ze maar komen (afsluiter marguee of mss wel ms2)
ik hou het nog steeds op nightwish of volbeat als vervanger voor maiden.

Nah, headliner niet inderdaad. Wel een mooie naam voor hoog op het affiche. Volbeat zou inderdaad ook nog kunnen maar hoeft van mij ook niet perse. Heb me wel vermaakt met de laatste show. Voor iedereen denk ik wel zo verfrissend als ze op RW blijven staan.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
DennisvdBr wrote:
GnR inmiddels ook uitgesloten voor Graspop na de nieuwe London data 2021.
Zie GnR topic

Volgens mij kan iedereen hier prima mee leven. Was me een beetje tegengevallen als zij de vervanger voor Maiden op donderdag waren geworden. Met een nieuw album kan het optreden misschien wel wat nieuwe dynamiek hebben maar doe mij maar SOAD, Nightwish, Blind Guardian… Zoiets.

Ja hier zullen de meesten wel niet rouwig om zijn.
Jouw 3 alternatieven zouden ideaal zijn. Blind Guardian is misschien niet zo voor de hand liggend, maar zouden zeker niet misstaan.

 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
Volbeat zou inderdaad ook nog kunnen maar hoeft van mij ook niet perse. Heb me wel vermaakt met de laatste show. Voor iedereen denk ik wel zo verfrissend als ze op RW blijven staan.

Nu Royal Blood op 'hun' plek lijkt te staan, zie ik het niet gebeuren eigenlijk. Of ze moeten Volbeat voor Pearl Jam zetten.

Nu Guns 'N Roses wegvalt, vraag ik me af welke act van het caliber Iron Maiden ze hebben. 2020 was al schaars qua écht grote namen door het wegvallen van die mysterieuze grote vrijdagheadliner (waardoor FNM plots een dag moest dragen), maar volgend jaar ziet er nog schaarser uit op dat vlak.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Joslittel wrote:
Volbeat zou inderdaad ook nog kunnen maar hoeft van mij ook niet perse. Heb me wel vermaakt met de laatste show. Voor iedereen denk ik wel zo verfrissend als ze op RW blijven staan.

Nu Royal Blood op ‘hun’ plek lijkt te staan, zie ik het niet gebeuren eigenlijk. Of ze moeten Volbeat voor Pearl Jam zetten.

Nu Guns ‘N Roses wegvalt, vraag ik me af welke act van het caliber Iron Maiden ze hebben. 2020 was al schaars qua écht grote namen door het wegvallen van die mysterieuze grote vrijdagheadliner (waardoor FNM plots een dag moest dragen), maar volgend jaar ziet er nog schaarser uit op dat vlak.

Ik zet dan al mijn geld op SOAD. Volgens mij iedereen blij dan.

Volbeat hoeft op RW zeker niet alleen op de zondag te staan. Is een band die makkelijker te verplaatsen is naar andere dagen. Zoals je zegt kunnen die zomaar op de donderdag opduiken om de oude rockers nog meer te plezieren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken