Hunter Gatherer is toch even wennen. Ik merk wel dat dit album goede popinvloeden heeft. Zeker bij A Secret Door (met Corey Taylor) moest ik er goed inkomen. Gun is ook een prachtig rustig nummer van welke ik denk dat die live veel indruk kan maken.
Dit heeft morgen zeker nog een luisterbeurt nodig, maar voorlopig ben ik positief gestemd.
Gisteren en vandaag wat naar het album kunnen luisteren. Zoals de recensie op Zwaremetalen zegt is het inderdaad een groeialbum. Na een paar keer luisteren blijven de nummer meer plakken, geen directe oorwurmen. Ik mis wel een beetje de rock & roll vibe die in de oudere nummers zit en in het album Avatar Country. Wel te prijzen dat ze in hun route om headliner te worden niet voor een commercieel/poppie album zijn gegaan maar nog lekker durven uit te halen.
Las een interview met de zanger dat voor dit najaar een uitgebreide Europese tour gepland stond maar nog niet aangekondigd was, zonde! Was erg benieuwd geweest wat voor formaat zaal dit geworden zou zijn.