Graspop Metal Meeting 2021 – Nieuws en geruchten

prins

Dagopener
9 nov 2019
522
628
wacken komt vanavond ook met een nieuwe trailer voor 2021. slipknot zou daar headliner zijn?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Corey taylor een mogelijkheid om er te staan, aangezien hij een solo-album uitbrengt?
Da's wel heel anders dan zijn werk met Slipknot hè. Tweede deel van dat album bestaat ook uit covers.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.559
4.476
theblackmadness wrote:
Corey taylor een mogelijkheid om er te staan, aangezien hij een solo-album uitbrengt?

Da’s wel heel anders dan zijn werk met Slipknot hè. Tweede deel van dat album bestaat ook uit covers.
Klopt, black eyes blue lijkt nog wat op sommige stone sour nummers, maar dat andere nummer is helemaal vreemd. Maar als slipknot op wacken zou staan, dan staat corey taylor mss met slipknot er gewoon.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
wacken komt vanavond ook met een nieuwe trailer voor 2021. slipknot zou daar headliner zijn?
Slipknot zou daar dit weekeinde inderdaad headliner zijn, maar zou daarnaast in deze periode ook enkele andere shows in Duitsland en elders in Europa spelen. Sommige van die concerten zijn al gecanceld, zonder een vervangende datum voor 2021, zoals in Keulen. Tickethouders krijgen hun geld terug. Dus het lijkt er op dat Slipknot in 2021 geen Europese zomertournee gaat doen. Ik verwacht daarom niet dat de groep dit weekeinde bij de aankondiging zal zitten voor Wacken Open Air 2021.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.559
4.476
Morgen kwam ook download met namen had ik hier gelezen.
Misschien eenzelfde grote naam uit de hoge hoed getoverd?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.515
Mastodon staat nu wel op de nieuwe post van Download. Verrassend na de afzegging van Hellfest. Hierdoor wordt het weer een twijfelgeval voor GRaspop.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Mastodon staat nu wel op de nieuwe post van Download. Verrassend na de afzegging van Hellfest. Hierdoor wordt het weer een twijfelgeval voor GRaspop.
De hoop op Gojira is ook weer terug. Wel vreemd dat die dan als support van Korn weg zijn gevallen
Staat met A.A. Williams ook een mooie naam, maar of ze geschikt is voor Graspop. Geen idee...
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Nu weten we ook waarom Alter Bridge in de Lente speelt en niet in de zomer, Myles Kennedy gaat solo touren. Hij speelt zelfs 2 keer op download.
Wellicht dat hij dan nog naar Graspop komt

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.515
Nu weten we ook waarom Alter Bridge in de Lente speelt en niet in de zomer, Myles Kennedy gaat solo touren. Hij speelt zelfs 2 keer op download.
Wellicht dat hij dan nog naar Graspop komt

Zou zo maar kunnen. Als Me and that Man kan, dan kan Myles solo ook. Van mij mag het wel hoor, zorgt voor een prettige afwisseling.

Tevens Gojira op het affiche daar, ik verwacht dat het komende zomer Werchter wordt voor deze mannen maar zij blijven altijd welkom.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
loek wrote:
Nu weten we ook waarom Alter Bridge in de Lente speelt en niet in de zomer, Myles Kennedy gaat solo touren. Hij speelt zelfs 2 keer op download.
Wellicht dat hij dan nog naar Graspop komt

Zou zo maar kunnen. Als Me and that Man kan, dan kan Myles solo ook. Van mij mag het wel hoor, zorgt voor een prettige afwisseling.

Tevens Gojira op het affiche daar, ik verwacht dat het komende zomer Werchter wordt voor deze mannen maar zij blijven altijd welkom.
Staat me nog iets bij dat dat inderdaad het geval was, of althans, via Aardschok. Had niet verwacht dat ze het uiteindelijk bij het rechte eind zouden hebben, maar wel een nette boeking van Rock Werchter dan.

Myles mag altijd komen, in wat voor setting dan ook.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Joslittel wrote:

loek wrote:
Nu weten we ook waarom Alter Bridge in de Lente speelt en niet in de zomer, Myles Kennedy gaat solo touren. Hij speelt zelfs 2 keer op download.
Wellicht dat hij dan nog naar Graspop komt


Zou zo maar kunnen. Als Me and that Man kan, dan kan Myles solo ook. Van mij mag het wel hoor, zorgt voor een prettige afwisseling.

Tevens Gojira op het affiche daar, ik verwacht dat het komende zomer Werchter wordt voor deze mannen maar zij blijven altijd welkom.

Staat me nog iets bij dat dat inderdaad het geval was, of althans, via Aardschok. Had niet verwacht dat ze het uiteindelijk bij het rechte eind zouden hebben, maar wel een nette boeking van Rock Werchter dan.

Myles mag altijd komen, in wat voor setting dan ook.
Lijkt me dat de waarde van Gojira wel iets daalt voor Werchter als SOAD niet komt.
Wellicht dat ze SOAD, Volbeat en Gojira gewoon meenemen naar 2022 om daar een mooi dagje te maken?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
wenteldave wrote:

Joslittel wrote:

loek wrote:
Nu weten we ook waarom Alter Bridge in de Lente speelt en niet in de zomer, Myles Kennedy gaat solo touren. Hij speelt zelfs 2 keer op download.
Wellicht dat hij dan nog naar Graspop komt


Zou zo maar kunnen. Als Me and that Man kan, dan kan Myles solo ook. Van mij mag het wel hoor, zorgt voor een prettige afwisseling.

Tevens Gojira op het affiche daar, ik verwacht dat het komende zomer Werchter wordt voor deze mannen maar zij blijven altijd welkom.


Staat me nog iets bij dat dat inderdaad het geval was, of althans, via Aardschok. Had niet verwacht dat ze het uiteindelijk bij het rechte eind zouden hebben, maar wel een nette boeking van Rock Werchter dan.

Myles mag altijd komen, in wat voor setting dan ook.

Lijkt me dat de waarde van Gojira wel iets daalt voor Werchter als SOAD niet komt.
Wellicht dat ze SOAD, Volbeat en Gojira gewoon meenemen naar 2022 om daar een mooi dagje te maken?

Eerder juist meer. Op RW staan altijd maar een handjevol metal/hardrock namen. Als SOAD wegvalt is Gojira juist een mooie toevoeging die het RW affiche wel kan gebruiken.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Myles Kennedy staat er zelfs 2x op!
Myles Kennedy and Company en de acoustic set. Ben benieuwd wat die eerste in gaat houden!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
Myles Kennedy staat er zelfs 2x op!
Myles Kennedy and Company en de acoustic set. Ben benieuwd wat die eerste in gaat houden!

Myles Kennedy met wat sessiemuzikanten gok ik.
 

schmorc

Campingartiest
12 jan 2019
53
0
Gojira heeft een interessant filmpje gepost:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=eCv26Qva1W4[/video]

Wellicht een nieuw album dat eraan komt?
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
522
628
oke de meeste festivals hebben aankondigingen gedaan, nu lijkt me graspop wel een keer aan zet !! over 6 weken (15 sept.) moet het grootste gedeelte van de line-up en dag indeling toch bekend zijn?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken