jamel wrote:
joris313 wrote:
Mayan is op zich wel leuk live, maar heel denderend vind ik het ook weer niet. Zag ze als voorprogramma van Epica in Hertme vorig jaar, en ze komen naar Metropool binnenkort, misschien ga ik daar wel heen.
Verder heeft Mushroomhead net een tour in juli aangekondigd. Ik ken ze alleen van naam (en weet dat ze maskers hebben), en heb eigenlijk geen idee hoe hun muziek klinkt en hoe groot ze zijn, maar er is nog niks in België aangekondigd… dus dit zou misschien nog een kanshebber kunnen zijn?
Ha toevallig, ik was ook in Hertme. Fantastische locatie, maar wat een bagger geluid. Bij Epica ging het nog wel, maar Mayan ging alle kanten op. Wel een toffe band en sympathieke mensen. Met name Marcela is altijd wel in voor een praatje na het optreden.
Ik ga Mayan volgende week zien in Leiden. Zou geweldig moeten zijn in een relatief kleine venue. Hopelijk nu met beter geluid. En ik zal eens kijken of ik iets over Graspop los kan krijgen, als we voor die tijd nog geen aankondiging hebben gehad.
Hé, wat grappig. Ik ga ook naar Leiden toe. Een optreden van MaYaN op Graspop zou me enorm tof lijken. Gebr. De Nobel is op zich ook een mooie zaal om ze te zien. Inderdaad niet zo groot, goed geluid (!) en een prima ligging.