Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
koekdoos wrote:
Ik zou vooral aan de hand van de poster zeggen dat er nog wel iets groots bij moet. Maar 4 namen in eigen lettertype. De donderdag en zaterdag hebben er in ieder geval al 5. Is op zich te verklaren als ze er GNR hadden willen plaatsen, maar als je eenmaal weet dat die niet komen, dan kan je als je niks extra’s toevoegd net zo goed een van de kleinere namen wat groter erbij op zetten.

In deze denk ik dat jij en Timmetje beide gelijk hebben, mijn gedachte was nl. dat er nog 2 grote namen bij kunnen/moeten komen afgaande op de line-up en de poster indeling.
Kanshebbers? tjah dat is moeilijk natuurlijk maar afgaande op tourschema’s denk ik dat de volgende bands ondanks ontkennende geruchten toch mogelijk zijn.

– Sabaton ( majestica staat er al )
– Volbeat. ( staan ook op Hellfest )
– Nightwish ( ondanks solo optreden Floor pinkpop )
– Ac/Dc ( hopelijk ultiem stilgehouden )
– Marilyn Manson ( niet mijn favo maar toch headline materiaal)

Dan de wat kleinere bands waarvan ik hoop dat ze nog gaan komen…… Turbonegro ,Moonsorrow ,Bad Religion , Suicidal Tendencies, Venom , Sodom en natuurlijk de diverse coverbands hopelijk incl. Motörhead coverband

een hele hoop van die bands kunnen al geschrapt worden, volbeat staat al op werchter, bad religion al op lokerse, ac dc gaat volgend jaar touren, nightwish lijkt heel onwaarschijnlijk uit verschillende bronnen.
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
626
353
koekdoos wrote:
Ik zou vooral aan de hand van de poster zeggen dat er nog wel iets groots bij moet. Maar 4 namen in eigen lettertype. De donderdag en zaterdag hebben er in ieder geval al 5. Is op zich te verklaren als ze er GNR hadden willen plaatsen, maar als je eenmaal weet dat die niet komen, dan kan je als je niks extra’s toevoegd net zo goed een van de kleinere namen wat groter erbij op zetten.

In deze denk ik dat jij en Timmetje beide gelijk hebben, mijn gedachte was nl. dat er nog 2 grote namen bij kunnen/moeten komen afgaande op de line-up en de poster indeling.
Kanshebbers? tjah dat is moeilijk natuurlijk maar afgaande op tourschema’s denk ik dat de volgende bands ondanks ontkennende geruchten toch mogelijk zijn.

– Sabaton ( majestica staat er al )
– Volbeat. ( staan ook op Hellfest )
– Nightwish ( ondanks solo optreden Floor pinkpop )
– Ac/Dc ( hopelijk ultiem stilgehouden )
– Marilyn Manson ( niet mijn favo maar toch headline materiaal)

Dan de wat kleinere bands waarvan ik hoop dat ze nog gaan komen…… Turbonegro ,Moonsorrow ,Bad Religion , Suicidal Tendencies, Venom , Sodom en natuurlijk de diverse coverbands hopelijk incl. Motörhead coverband

Van deze lijst zijn enkel sabaton en marilyn manson echt realistisch, de rest is vooral wishful thinking :)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Sabaton, Nightwish en Marilyn Manson is toch een mooi lijstje van mogelijke ms2 aflsuiters, hebben ook alle 3 al eerder op deze positie gestaan.
Al hebben ze allemaal wel een kleine kans helaas. Maar 1 van deze 3 bands zou voor mij een leuke verrassing zijn.

Five Finger Death Punch zie ik ook nog wel gebeuren trouwens, al zijn deze wat kleiner dan de bovenstaande bands zijn ze waarschijnlijk wel groter dan Powerwolf

 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
Niets slecht nieuws, deze Graspopganger koopt gewoon een ticket voor de AB. De conge met een dagje verlengen opt werk.

Gojira in de beste concertzaal van België, dat kan alleen maar goed zijn.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Niets slecht nieuws, deze Graspopganger koopt gewoon een ticket voor de AB. De conge met een dagje verlengen opt werk.

Gojira in de beste concertzaal van België, dat kan alleen maar goed zijn.

Ik klaag niet hoor ;)
 

wronaldo

Nieuw lid
25 feb 2020
1
0
Guys,

I'm about to buy these VIP tickets as the standard ones are sold out, but I'm reading this:

The VIP Deck is only accessible for VIP ticket holders. The VIP Deck is open on Thursday from 2 pm and from Friday through Sunday as of 11 am until 30 minutes after the last main stage gig of the day. On Thursday VIP ticket holders can enter the festival arena via the main entrance. ATTENTION: a VIP Deck festival ticket does not give access to the ground level, only to the VIP Deck itself (first floor).

What is the GROUND LEVEL? it means the grass? Can't I access the concert area and I'm stuck into the VIP area?
This can't be true.. but just to double check.. this is a misunderstanding, right?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Guys,

I’m about to buy these VIP tickets as the standard ones are sold out, but I’m reading this:

The VIP Deck is only accessible for VIP ticket holders. The VIP Deck is open on Thursday from 2 pm and from Friday through Sunday as of 11 am until 30 minutes after the last main stage gig of the day. On Thursday VIP ticket holders can enter the festival arena via the main entrance. ATTENTION: a VIP Deck festival ticket does not give access to the ground level, only to the VIP Deck itself (first floor).

What is the GROUND LEVEL? it means the grass? Can’t I access the concert area and I’m stuck into the VIP area?
This can’t be true.. but just to double check.. this is a misunderstanding, right?
Yes this is definitely a misunderstanding.
VIP ticket holders have access to all the normal festival area's that a normal ticket has access to (and more)

I think they mean that only the first floor of the VIP area can be accessed and not the ground floor of the VIP area.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Guys,

I’m about to buy these VIP tickets as the standard ones are sold out, but I’m reading this:

The VIP Deck is only accessible for VIP ticket holders. The VIP Deck is open on Thursday from 2 pm and from Friday through Sunday as of 11 am until 30 minutes after the last main stage gig of the day. On Thursday VIP ticket holders can enter the festival arena via the main entrance. ATTENTION: a VIP Deck festival ticket does not give access to the ground level, only to the VIP Deck itself (first floor).

What is the GROUND LEVEL? it means the grass? Can’t I access the concert area and I’m stuck into the VIP area?
This can’t be true.. but just to double check.. this is a misunderstanding, right?

Don't know where your text comes from, but this is what I read on the GMM website:
A VIP festival ticket includes:
- access to the main festival arena, camping Boneyard, the GMM car parks and the shuttle bus to Mol station and the Kiss & ride zone on the market place of Dessel.
- access to the VIP car park and the VIP deck.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Gojira naar Zwolle, dat ligt letterlijk 10 minuten treinen bij mij vandaan en 10 minuten fietsen vanaf waar ik werk. Ik weet wat ik 27 mei ga doen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Rice Against en Billy Talent lijken me ook nog kanshebbers, ze zijn wel in de buurt rond Graspop.
Ze hebben beide al eerder op Graspop gestaan
 

leon94

Campingartiest
27 okt 2018
73
58
Rijst against haha..
Als ik Rise against google op afbeeldingen staat als eerste afbeelding een bandfoto met de titel Graspop 2020...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Rijst against haha..
Als ik Rise against google op afbeeldingen staat als eerste afbeelding een bandfoto met de titel Graspop 2020…

Dat is helaas geen signaal. De website heet GMM 2020, zoek maar eens een andere band die er dit jaar niet staat, zelfde effect.

Overigens, mogen er zeker bij van mij!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
zou ik zeker geen nee tegen zeggen. Maar je loopt wel de kans de met faith no more, enter shikari, rise against, the hu etc je een vrijdag zal maken waar niet persee een metal publiek op af komt
 

leon94

Campingartiest
27 okt 2018
73
58
En toch is het raar dat die foto als eerste komt, ik googel letterlijk alleen op Rise Against. Als ik dat bv bij Billy Talent doe dan zie ik niet het zelfde resultaat.

Ik hoop iig dat ze komen :D
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
578
711
bij de tour data van rise against staan ze 27 juni in canada !!! verwacht niet dat ze een week eerder nog in europa zijn.

heb de poster van hellfest nog even bekeken: valt op dat er iedere dag 8 bands op ms1 en 9 op ms2 staan. is dit altijd zo en krijgen ze daar gewoon minder speeltijd ?
bij gmm zijn er altijd 6/7 bands op de mainstage.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
bij de tour data van rise against staan ze 27 juni in canada !!! verwacht niet dat ze een week eerder nog in europa zijn.
Ze spelen op de festivalcombi Southside/Hurricane festival tijdens het weekend van Graspop.
Op de zondag staan ze op Hurricane festival
Van Southide festival kan ik nog geen dagindeling vinden.

Ik zie dat deze 2 festivals inderdaad niet in hun tourschema op hun eigen website staan, maar ze staan er wel echt
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
297
80
prins wrote:
bij de tour data van rise against staan ze 27 juni in canada !!! verwacht niet dat ze een week eerder nog in europa zijn.

Ze spelen op de festivalcombi Southside/Hurricane festival tijdens het weekend van Graspop.
Op de zondag staan ze op Hurricane festival
Van Southide festival kan ik nog geen dagindeling vinden.

Ik zie dat deze 2 festivals inderdaad niet in hun tourschema op hun eigen website staan, maar ze staan er wel echt

Staan op southside op vrijdag 19 juni. Sluit ze natuurlijk niet uit voor graspop maar wel in ieder geval voor de vrijdag en de zondag.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
heb de poster van hellfest nog even bekeken: valt op dat er iedere dag 8 bands op ms1 en 9 op ms2 staan. is dit altijd zo en krijgen ze daar gewoon minder speeltijd ?
bij gmm zijn er altijd 6/7 bands op de mainstage.
Als je naar de time schedule kijkt van 2019 valt meteen op dat ze eerder beginnen en ook later eindigen. Het programma op de mainstages is van 10:30 tot 02:05 iedere dag
Daarnaast valt ook op dat de bands die in het begin van de dag op de mainstage spelen, maar 30 minuten speeltijd krijgen. Volgens mij krijgen bands altijd wel minstens 40 minuten op Graspop zelfs als ze onderaan de affiche staan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken