koekdoos wrote:
Ik zou vooral aan de hand van de poster zeggen dat er nog wel iets groots bij moet. Maar 4 namen in eigen lettertype. De donderdag en zaterdag hebben er in ieder geval al 5. Is op zich te verklaren als ze er GNR hadden willen plaatsen, maar als je eenmaal weet dat die niet komen, dan kan je als je niks extra’s toevoegd net zo goed een van de kleinere namen wat groter erbij op zetten.
In deze denk ik dat jij en Timmetje beide gelijk hebben, mijn gedachte was nl. dat er nog 2 grote namen bij kunnen/moeten komen afgaande op de line-up en de poster indeling.
Kanshebbers? tjah dat is moeilijk natuurlijk maar afgaande op tourschema’s denk ik dat de volgende bands ondanks ontkennende geruchten toch mogelijk zijn.
– Sabaton ( majestica staat er al )
– Volbeat. ( staan ook op Hellfest )
– Nightwish ( ondanks solo optreden Floor pinkpop )
– Ac/Dc ( hopelijk ultiem stilgehouden )
– Marilyn Manson ( niet mijn favo maar toch headline materiaal)
Dan de wat kleinere bands waarvan ik hoop dat ze nog gaan komen…… Turbonegro ,Moonsorrow ,Bad Religion , Suicidal Tendencies, Venom , Sodom en natuurlijk de diverse coverbands hopelijk incl. Motörhead coverband
een hele hoop van die bands kunnen al geschrapt worden, volbeat staat al op werchter, bad religion al op lokerse, ac dc gaat volgend jaar touren, nightwish lijkt heel onwaarschijnlijk uit verschillende bronnen.