Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Godverdomme Mayhem zegt af! Net onder de nieuwe aankondigingen op de site te lezen: https://www.graspop.be/nl/nieuws/16-nieuwe-namen/236/

1f641.svg
Daar balen we even van, zeg.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Ik had eerlijk gezegd wel echt verwacht dat de ms2 afsluiter bij deze worp zou zitten.

Verder wel blij met deze worp. Amaranthe vooral heel blij mee. Skillet vroeger veel geluisterd, vind alleen hun laatste album helemaal niks.
3 doors down lijkt me ook wel leuk om even te gaan kijken
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Ik ben zelf blij met Mastodon, Amaranthe, Fleddy Melculy, L7, Thy Art is Murder, STAKE en Wage War! Maar dit maakt mijn weekend nog lastiger. Hoefden geen goede namen meer bij aangezien ik voor deze aankondiging al op 42 namen zat die ik wilde zien in een weekend hahaha.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Interessant ook hoe Judas Priest en Korn op de zaterdag op dezelfde hoogte en grootte staan.

Edit: Ziet iemand Dragonforce op de poster?
Edit 2: Pardon, blijkbaar verkeerd gelezen, dacht toch echt Dragonforce te hebben gelezen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
3 Doors down, ik kom niet verder dan Kryptonite dus op het eerste zicht een rare boeking. Even verder opzoeken dus.

Maar wel mooie en leuke namen verder.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
kobloodflames wrote:
Waarom staat op hun Facebook dat DragonForce erbij is maar staat hij niet op de poster :s

Ik zie sowieso niet dat dat er staat.

Ik wel.

New names for Graspop Metal Meeting 2020?! Hell yeah! With the addition of 3 Doors Down, Amaranthe, Dragonforce, Fleddy Melculy, John Garcia & The Band Of Gold, L7 Official, Majestica, Mastodon, Periphery, RIVAL SONS, Skillet Music, Sloper, STAKE, Suicide Silence, Thy Art Is Murder, Tiamat and Wage War the line up for this year's festival is almost complete!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
wenteldave wrote:

kobloodflames wrote:
Waarom staat op hun Facebook dat DragonForce erbij is maar staat hij niet op de poster :s


Ik zie sowieso niet dat dat er staat.

Ik wel.

New names for Graspop Metal Meeting 2020?! Hell yeah! With the addition of 3 Doors Down, Amaranthe, Dragonforce, Fleddy Melculy, John Garcia & The Band Of Gold, L7 Official, Majestica, Mastodon, Periphery, RIVAL SONS, Skillet Music, Sloper, STAKE, Suicide Silence, Thy Art Is Murder, Tiamat and Wage War the line up for this year’s festival is almost complete!

Dacht al ff dat het aan mij lag.
 

inaithnir

Nieuw lid
26 jul 2019
1
0
wenteldave wrote:

kobloodflames wrote:
Waarom staat op hun Facebook dat DragonForce erbij is maar staat hij niet op de poster :s


Ik zie sowieso niet dat dat er staat.

Ik wel.

New names for Graspop Metal Meeting 2020?! Hell yeah! With the addition of 3 Doors Down, Amaranthe, Dragonforce, Fleddy Melculy, John Garcia & The Band Of Gold, L7 Official, Majestica, Mastodon, Periphery, RIVAL SONS, Skillet Music, Sloper, STAKE, Suicide Silence, Thy Art Is Murder, Tiamat and Wage War the line up for this year’s festival is almost complete!

Ondertussen staat Dragonforce in de Facebook post er ook niet meer tussen. Foutje in de aankondiging/spoiler voor de volgende lichting?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Maar dat die vrijdag gedragen moet worden door Powerwolf, Alestorm en Heaven Shall Burn (als ik dat goed lees) vind ik dus wel een tikkeltje apart.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
Ben blij met 3 Doors Down, Dragonforce en Skillet. Sommige namen ken ik nog niet voldoende om een mening over te geven. Ik vrees op zondag wel voor serieus veel clashes voor mij. Heb daar nu 9 bands staan ik die ik sowieso wil zien. Kunnen we uit deze worp concluderen dat ze Nightwish niet gaan hebben? Ik overweeg kaarten voor Antwerpen te kopen namelijk..
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Zo'n poster wordt alleen maar boeiender hoe langer je ernaar kijkt. Bijvoorbeeld de hoge plek van The Hu. En wie wordt de Marque headliner van de vrijdag? Ik dacht Paradise Lost maar die staan dan weer best laag op de poster.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken