Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

wenteldave wrote:

Indiaantje89 wrote:

wenteldave wrote:

graspop20 wrote:
WhoopWhoop. Hopelijk namen zoals Sabaton, Floor Jansen, Korn, Faith No More voortaan in de buurt, i.p.v. Amsterdam.
Deze namen staan ook wel in 013 Tilburg, maar daar kunnen maar 3000 man in.

Mooi hoor. Zesduizend staanplaatsen en drieduizend zitplaatsen. Zou inderdaad leuk zijn als er zulke acts komen. Enige nadeel (voor mij in ieder geval) is dat de Brabanthallen niet heel erg lekker bereikbaar zijn met het openbaar vervoer. Geloof dat je twintig minuten moet lopen voordat je er bent. Niet optimaal, maar valt waarschijnlijk wel te overbruggen…

Dit was al lang bekend, en is al inmiddels geopend. Komt niet veel verder dan K3, Frans Bauer, en dat soort meuk.

Alleen de Blue Man Group is enigzins “groot”.

Niet bepaald meegekregen. Hopelijk komt dat dan in de toekomst.
Maar ik vind Frans Bauer wel passen bij het carnavalliefhebbende Brabant.

We gaan niet vervelend doen over Frans Bauer hé. de Rammstein coverband van Brabant ;).

Maar vooralsnog heb ik het idee dat ze een beetje te hoog van te toren hebben geblazen daar in Den Bosch.
Excuus. Vergeten dat hij dat natuurlijk ook deed.
Ik vind de gedachtegang wel logisch. Er moet ook een soort tussenoplossing worden aangeboden in het zuiden van het land. Anders moet je zo ongeveer iedere keer naar Amsterdam of naar Brussel/Antwerpen. Gaat bij alle drie toch wat tijd inzitten.

Indiaantje89 wrote:

wenteldave wrote:

Indiaantje89 wrote:

wenteldave wrote:

graspop20 wrote:
WhoopWhoop. Hopelijk namen zoals Sabaton, Floor Jansen, Korn, Faith No More voortaan in de buurt, i.p.v. Amsterdam.
Deze namen staan ook wel in 013 Tilburg, maar daar kunnen maar 3000 man in.

Mooi hoor. Zesduizend staanplaatsen en drieduizend zitplaatsen. Zou inderdaad leuk zijn als er zulke acts komen. Enige nadeel (voor mij in ieder geval) is dat de Brabanthallen niet heel erg lekker bereikbaar zijn met het openbaar vervoer. Geloof dat je twintig minuten moet lopen voordat je er bent. Niet optimaal, maar valt waarschijnlijk wel te overbruggen…

Dit was al lang bekend, en is al inmiddels geopend. Komt niet veel verder dan K3, Frans Bauer, en dat soort meuk.

Alleen de Blue Man Group is enigzins “groot”.

Niet bepaald meegekregen. Hopelijk komt dat dan in de toekomst.
Maar ik vind Frans Bauer wel passen bij het carnavalliefhebbende Brabant.

We gaan niet vervelend doen over Frans Bauer hé. de Rammstein coverband van Brabant ;).

Maar vooralsnog heb ik het idee dat ze een beetje te hoog van te toren hebben geblazen daar in Den Bosch.

Excuus. Vergeten dat hij dat natuurlijk ook deed.
Ik vind de gedachtegang wel logisch. Er moet ook een soort tussenoplossing worden aangeboden in het zuiden van het land. Anders moet je zo ongeveer iedere keer naar Amsterdam of naar Brussel/Antwerpen. Gaat bij alle drie toch wat tijd inzitten.
Ik zit in principe zo in Antwerpen, dichterbij dan Amsterdam. Alleen vind Sportpaleis gewoon hopeloos verouderd. Al hoewel ik het steeds meer ga overwegen ivm de hoge parkeerkosten bij de ZiggoDome.

Voor mij persoonlijk heb ik liever meer dingen in Amsterdam dan in Brabant .Ik baal er al van als iets in de 013 komt en niet in het Noorden
Maar goed ik ga er vanuit dat veel mensen hier in het Zuiden van Nederland, Of in België wonen dus dan snap ik wel dat het een goede ontwikkleing zou zijn om meer concerten in het zuiden te hebben.

Als je de parkeerkosten bij Afas en Ziggo Dome zo hoog vindt, hierbij een tip van een buurtbewoner: je kunt ook als je van de S112 afslag afkomt je auto neerzetten in de wijken rond de Bijlmerdreef, waar je voor 1,40 euro per uur kunt parkeren en het vanaf 21 uur gratis is. Vervolgens kun je dan net zoals ik lopend naar de Afas (15 minuten) of Ziggo Dome (20 minuten) of je pakt bus 47 of 66 naar Bijlmer Arena. En na afloop zit je dan zoweer op de S112 ipv dat je in de rij zit om de garage uit te komen. Graag niet aan al te veel mensen verder vertellen want ik moet natuurlijk niet hebben dat de oppas straks nog maar met moeite kan parkeren hier.

Als je de parkeerkosten bij Afas en Ziggo Dome zo hoog vindt, hierbij een tip van een buurtbewoner: je kunt ook als je van de S112 afslag afkomt je auto neerzetten in de wijken rond de Bijlmerdreef, waar je voor 1,40 euro per uur kunt parkeren en het vanaf 21 uur gratis is. Vervolgens kun je dan net zoals ik lopend naar de Afas (15 minuten) of Ziggo Dome (20 minuten) of je pakt bus 47 of 66 naar Bijlmer Arena. En na afloop zit je dan zoweer op de S112 ipv dat je in de rij zit om de garage uit te komen. Graag niet aan al te veel mensen verder vertellen want ik moet natuurlijk niet hebben dat de oppas straks nog maar met moeite kan parkeren hier.
En daarom zetten we het online!

kobloodflames wrote:
Nog geen Facebook fillers vandaag, zou het om 16.00 gebeuren? Of zouden ze tot het einde van de week wachten?

nee, helaas. we zullen nog wat moeten wachten

Ik vind het toch wel heel lang duren, vooral zo zonder poster... Maarja laten we hopen dat het komt omdat ze nog een hele coole naam proberen te vangen!

Een grote concertzaal in Oost Nederland zou ook welkom zijn. we hebben wel Metropool, Burgerweeshuis en Hedon, maar er komt bijna nooit een grote band naar Overijssel. Enkel de paar concerten in het Muziekcentrum in Enschede en de Ijsselhallen in Zwolle trekken soms een grotere act aan..maar die concerten zijn zo schaars dat ik nog 9 van de 10 keer naar Amsterdam of Tilburg moet als ik een band van enig formaat wil zien live...

Gelukkig kunnen ze prima namen aankondigen in dezelfde week. In december waren er ook 2 weken warin beide festivals namen hebben aangekondigd. Zal alleen niet op dezelfde dag zijn gok ik. Hopelijk dan Graspop woensdag of donderdag en werchter op vrijdag

xydroh wrote:

kobloodflames wrote:
Nog geen Facebook fillers vandaag, zou het om 16.00 gebeuren? Of zouden ze tot het einde van de week wachten?

vrijdag normaal terug werchter

Komt Werchter deze vrijdag alweer met namen? Dat zou dan al drie weken op rij zijn…

Ik verwacht toch wel dat Werchter vrijdag met nog namen komt. De vrijdag is nog steeds nogal zwak (persoonlijk) wat combi niet echt in de hand werkt. Misschien dat Graspop morgen met namen komt, zo lekker midden in de week.

De vrijdag is nog steeds nogal zwak (persoonlijk) wat combi niet echt in de hand werkt.
Dit kan ook gemakkelijk gezegd worden over de donderdag en vrijdag van Graspop, op vrijdag missen hier natuurlijk nog wat namen om de avond te vullen op de mainstage en op de donderdag kan gewoon de hele dag nog wel wat opvulling gebruiken. Ik neem aan als ze hier nog wat voor aankondigen deze week dat de combi's snel uitverkocht zullen zijn, vooral aangezien ze al een waarschuwing hebben gegeven dat de kaartverkoop snel gaat.

Vandaag moet het 'm gaan worden denk ik he. De perfecte dag voor een aankondiging, vrijdag is weer voor Werchter. Graspop houdt zich geloof ik wat minder strak aan een vast tijdstip dus ik blijf de site vandaag goed in de gaten houden.

Gevaarlijke uitspraak. Ik zeg iedere dag dat die dag de dag moet worden, tegen beter weten in. Heb de hoop daarom een beetje opgegeven. Zou wel enorm lekker zijn om weer eens wat namen te krijgen.

Vandaag moet het ‘m gaan worden denk ik he. De perfecte dag voor een aankondiging, vrijdag is weer voor Werchter. Graspop houdt zich geloof ik wat minder strak aan een vast tijdstip dus ik blijf de site vandaag goed in de gaten houden.
Volgens mij is het toch altijd om 10:00 of 16:00?

Users who are viewing this thread