Excuus. Vergeten dat hij dat natuurlijk ook deed.wenteldave wrote:
Indiaantje89 wrote:
wenteldave wrote:
graspop20 wrote:
WhoopWhoop. Hopelijk namen zoals Sabaton, Floor Jansen, Korn, Faith No More voortaan in de buurt, i.p.v. Amsterdam.
Deze namen staan ook wel in 013 Tilburg, maar daar kunnen maar 3000 man in.
Mooi hoor. Zesduizend staanplaatsen en drieduizend zitplaatsen. Zou inderdaad leuk zijn als er zulke acts komen. Enige nadeel (voor mij in ieder geval) is dat de Brabanthallen niet heel erg lekker bereikbaar zijn met het openbaar vervoer. Geloof dat je twintig minuten moet lopen voordat je er bent. Niet optimaal, maar valt waarschijnlijk wel te overbruggen…
Dit was al lang bekend, en is al inmiddels geopend. Komt niet veel verder dan K3, Frans Bauer, en dat soort meuk.
Alleen de Blue Man Group is enigzins “groot”.
Niet bepaald meegekregen. Hopelijk komt dat dan in de toekomst.
Maar ik vind Frans Bauer wel passen bij het carnavalliefhebbende Brabant.
We gaan niet vervelend doen over Frans Bauer hé. de Rammstein coverband van Brabant .
Maar vooralsnog heb ik het idee dat ze een beetje te hoog van te toren hebben geblazen daar in Den Bosch.
Ik vind de gedachtegang wel logisch. Er moet ook een soort tussenoplossing worden aangeboden in het zuiden van het land. Anders moet je zo ongeveer iedere keer naar Amsterdam of naar Brussel/Antwerpen. Gaat bij alle drie toch wat tijd inzitten.