kobloodflames wrote:
gman1977 wrote:
3 Doors Down vandaag alvast bevestigd voor Rock The Ring in ZZwitserland op vrijdag tijdens het Graspopweekend. Beide festivals delen toch heel wat namen. Iemand idee of Ghost nog tourplannen bekend zou maken?
Ghost gaat volgend jaar het hele jaar bezig zijn met het nieuwe album. Ze komen dus zeker niet.
graspop20 wrote:
Limp Bizkit komt begin augustus naar 013.
Wellicht ook een mogelijke Main2 headliner?
Vandenberg doet ook enkele shows in Nederland, wellicht een mooie naam
“Vandenberg is back! Or should we say: Vandenberg are back?
To record the album, founder, guitar player and original member Adrian Vandenberg has recruited Ronnie Romero to sing on these brand new, original songs. Backing them in the studio are Brian Tichy and Koen Herfst – Artistpage on drums and Rudy Sarzo and Randy van der Elsen on bass. Ronnie, Koen and Randy will all play in the live band. First shows to be announced very soon.”‘
Anneke van Gierbergen treedt met haar “Going to Church-Tour” in diverse kerken in Nederland. Raargenoeg moest ze bij een kerk in Zwolle cancelen, omdat ze tattoo’s heeft en metalzangers is….Beetje jammer weer.
Ga haar zelf sowieso zien in ‘s-Hertogenbosch, maar wellicht ook een mooie naam voor GMM.
Ik hoop echt niet op Limp Bizkit. Heb ze in 2018 gezien en wat een slechte show vond ik dat. De muziek slaat eigenlijk nergens op en het publiek is gewoon aggresief en veel te veel crowdsurfers. Als ze komen ben ik zo ver mogelijk weg xD.
Anneke en Vandenberg zou ik wel cool vinden!
Oei oei, en dan valt het qua publiek nog wel mee qua “agressie” bij Limp Bizkit naar Graspopnormen.