wenteldave wrote:
omanido wrote:
wenteldave wrote:
Joe wrote:
En meteen een waarschuwinkje voor de andere dagen, het gaat allemaal weer vlotjes zo te zien.
En dat ondanks het ongelooflijke ‘kut’ programma…
Graspop is pas echt een feest, als Wenteldave niet is geweest. Amai, wat een azijnpisser zeg! En gelukkig is die kans dit jaar MEGA-groot. En Alestorm…..GEWELDIG LEUK!!
Je kan wel erg diep zinken door op de man te gaan spelen… Overigens ben ik natuurlijk van de partij, maar dat zal je wel minder vinden.
Grappig, je merkt dat wel vaker…..als lieden tegengas krijgen bedoelden ze het altijd nèt anders en zijn ze diep beledigd. Maakt niet uit. Er gebeurt hier toch weinig positiefs. Trend is altijd hetzelfde….waar blijvej de namen, wat een waardeloze namen, wat een beroerde timetabel, nou…het viel allemaal weer enorm tegen…en wie blijken uit in dit soort posts…….Dave en Set. Dit is geen plek voor mij. Ik vind het elk jaar een feest, door de miziek maar vooral voor de sfeer!
Je slaat de plank toch wel volledig mis, @omanido.
Ik weet niet met wie of wat je in de war bent, maar volgens mij ben ik juist steeds een van degenen die het meest enthousiast is over de line-up van GMM. Sterker nog, GMM is voor mij het enige festival waarvoor ik zelfs blind een Combi-ticket zou kopen (à la Hellfest), er staat voor mij altijd meer dan genoeg (meestal zelfs teveel) wat ik wil zien en horen. Ik heb mijn Combi Plus-tickets dan ook gelijk op de eerste dag van de voorverkoop gekocht (2 dagen eerder dan jij, maar dat terzijde).
Zeiken over headliners of de rest van de line-up zul je mij nooit horen doen, ik concentreer me vooral op de bands die mij wel bekoren of interesseren en dat zijn er heel veel!).
Wat mij betreft is iedere band of artiest welkom (zolang het geen extreemrechtse of andere klootzakken zijn..), al zou Taylor Swift headlinen..
Door mijn brede muzieksmaak zijn er maar heel weinig bands die ik niet op GMM zou willen gaan zien, maar de keerzijde daarvan is zoals vaker gezegd wel dat ik ieder jaar weer vele clashes te betreuren heb (maar daar is niets aan te doen helaas).
Ik daag je dan ook uit om op mijn profielpagina te zoeken naar oude berichten waarin ik klaag over de line-up van GMM.
Ja, ik en velen hier raken wel eens ongeduldig over het uitblijven van bekendmakingen, of klagen weleens over clashes in de time table, maar dat is juist puur uit enthousiasme en passie over het festival en de line-up.
Ik ervaar dit forum als heel prettig en positief, waar vrijwel iedereen met respect met elkaar omgaat, ook al zijn we het niet altijd met elkaar eens (zou ook zeer saai worden als dat het geval was).
Eigenlijk komt de enige negativiteit die ik hier de laatste tijd bespeur eerlijk gezegd juist van jou. Ik zou je dan ook willen aanraden om niet zo belerend te doen over hoe anderen een festival moeten beleven, en niet iedere post even serieus te nemen (humor is ook een van de dingen die een forum leuk en gezellig maken en houden). Het zou je ook sieren als je zou toegeven dat je de post van wenteldave compleet verkeerd begrepen had, en je je excuses zou aanbieden.
Verder staat het je natuurlijk compleet vrij om, als je de inhoud van dit forum niet bevalt, zelf interessante informatie, opinies of discussiepunten in te brengen.
Maar ga hier niet in het wilde weg mensen onterecht en ongegrond beschuldigen van negativiteit. Je mag mij best bekritiseren als ik mij daaraan schuldig zou maken, maar kom dan wel met goede redenen..