rickniel wrote:
Klinkt erg goed dat wisselen tussen podiums. Hele dagen zijn altijd volgepland op festivals bij mij en wissel wat af. Nu ook al 31 namen die interessant zijn.
Sorry voor de velen vragen maar nog eentje dan: Ik ben een keer op Reading Festival geweest en daar waren die barricades er ook niet. Maar doordat er steeds mensen naar voren kwamen gebeukt, kon je op een gegeven moment niet meer bewegen. En dan bedoel ik echt, je handen kon je niet meer omhoog krijgen. Moshpits waren niet te creeeren en de enige personen die crowdsurfend boven het publiek kwamen waren mensen die over de barricade getitld werden omdat ze flauw gingen vallen. Dit is niet de situatie bij Graspop neem ik aan? Niet om vooroordelen te trekken maar op Reading komt van alles en er loopt dus ook van alles, mensen die tenten kapot sprongen voor “de grap” gebeurde elke dag regelmatig. Zie metalvolk toch meestal een stuk beschaafder zijn (buiten de moshpits)
Ik heb vaak meer dan genoeg ruimte, zelfs relatief ver voorin (aan de zijkant dan wel). Nooit echt last van het medepubliek.
Goed om te horen! Erg veel zin in de eerste keer GMM, nu hopen dat ik de hype kan bedwingen want ben teveel tijd bezig met bedenken wie er allemaal kunnen komen en de forums lezen .