Graspop Metal Meeting 2019 - Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Ik heb zojuist nog meer zin gekregen in The HU (op Graspop en in de Melkweg) Ik zit nu naar hun optredens op Rock am Ring en Sama'Rock te kijken. Wat een uitstekend eerste album gaat dat worden. Aanstekelijke nummers. Ik snap wel dat je zo enthousiast was, @Joslittel.
Vooral Sama'Rock is top, zitten nog een paar nummers bij die je niet gehoord hebt op Rock am Ring. Aanrader: Uchirtai Gurav met The Gereg op een keurige tweede plaats.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Het ene moment geven de voorspellingen buien, het andere moment enkel zonnenschijn. Het lijkt er op dat we en zonnecrème en een poncho moeten meenemen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Het lijkt hoe dan ook wel prima festivalweer te worden. Rond 22 graden is perfect, niet te warm. Af en toe een buitje overleven we dan wel. In tegenstelling tot RaR zijn hier in ieder geval tenten!

Zijn er nog mensen in voor een meeting? Donderdag na Nasty of zaterdag tijdens Three Days Grace zijn mijn enige mogelijkheden.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Het lijkt hoe dan ook wel prima festivalweer te worden. Rond 22 graden is perfect, niet te warm. Af en toe een buitje overleven we dan wel. In tegenstelling tot RaR zijn hier in ieder geval tenten!

Zijn er nog mensen in voor een meeting? Donderdag na Nasty of zaterdag tijdens Three Days Grace zijn mijn enige mogelijkheden.

Voor mij is beide mogelijk.
 

masterzoid

Playlistbediener
22 apr 2019
9
0
My friends, elucidate me here...

I bought my train ticket with a Return journey but it i'm afraid i blow it

The e-ticket only shows Return and 20 of June, so where's the 24 of June Return?

Do i need to buy it again?
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
De Marquee heeft een nieuwe facade gekregen. De VIP-tent is er nu ene met een verdieping als ik het goed zie op de foto.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Sonata Arctica heeft 2 weken geleden voor het eerst het nummer 'Larger than Life' live gespeeld. Ik hoop dat we deze ook op Graspop mogen verwachten donderdag :). Ik kan echt niet wachten!!!
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.482
2.961
Sonata Arctica heeft 2 weken geleden voor het eerst het nummer ‘Larger than Life’ live gespeeld. Ik hoop dat we deze ook op Graspop mogen verwachten donderdag :). Ik kan echt niet wachten!!!
Ik ken veel nummers van de set niet eens.. Belooft nog wat! Heb er zin in!
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
531
619
De festivalmap staat op de app! Zo op het eerste gezicht zoals verwacht geen wijzigingen.

Enkel de hoek metaldome/jupilerstage lijkt de doorgang verbreed en staat er nu in het midden iets genaamd the barrel
En nieuw is de ontbijttent op de camping.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Joslittel wrote:
De festivalmap staat op de app! Zo op het eerste gezicht zoals verwacht geen wijzigingen.

Enkel de hoek metaldome/jupilerstage lijkt de doorgang verbreed en staat er nu in het midden iets genaamd the barrel
En nieuw is de ontbijttent op de camping.

Aha, gedaan dus met melk halen op de wei om te ontbijten op de camping. Ideaal. Ik neem aan dat de ontbijttent zich bevindt waar het groot scherm voor de voetbal stond vorig jaar?

The Barrel zal wel met bier te maken hebben.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
531
619
saurus wrote:

Joslittel wrote:
De festivalmap staat op de app! Zo op het eerste gezicht zoals verwacht geen wijzigingen.


Enkel de hoek metaldome/jupilerstage lijkt de doorgang verbreed en staat er nu in het midden iets genaamd the barrel
En nieuw is de ontbijttent op de camping.

Aha, gedaan dus met melk halen op de wei om te ontbijten op de camping. Ideaal. Ik neem aan dat de ontbijttent zich bevindt waar het groot scherm voor de voetbal stond vorig jaar?

The Barrel zal wel met bier te maken hebben.

Helemaal juist ivm de ontbijttent.
En denk dat the barrel de vervanger is van die hoekstand van jupiler
 

sandrovp85

Nieuw lid
17 jun 2019
2
0
Zondag ga ik voor de 4e keer naar graspop.
Deze keer sleur mijn vader mee de weide op.
Vorig jaar ben ik ook een dag geweest (bij iemand in de tent blijven slapen) en zag ik dat er 's morgen plekjes vrijkwamen.
Zouden we nog een plaats vinden voor onze tent op te zetten voor een overnachting op de boneyard?
Wat denken jullie?


 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.008
Zondag ga ik voor de 4e keer naar graspop.
Deze keer sleur mijn vader mee de weide op.
Vorig jaar ben ik ook een dag geweest (bij iemand in de tent blijven slapen) en zag ik dat er ’s morgen plekjes vrijkwamen.
Zouden we nog een plaats vinden voor onze tent op te zetten voor een overnachting op de boneyard?
Wat denken jullie?
The Boneyard is een hele grote, lange camping, die volgens mij nooit geheel vol is, zelfs niet bij uitverkochte edities.
Ook dagjesmensen kunnen en mogen er hun tent opzetten, en dat doen ze dan ook in groten getale, dus dat zal wel loslopen.
Wel zul je waarschijnlijk een heel eind moeten lopen van tent tot festivalentree, tenzij je inderdaad het geluk hebt dat je een vrijgekomen plekje vooraan vindt (geen idee hoe makkelijk dat is).
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.630
3.242
Met het modderjaar hebben ze echt problemen gehad en kregen mensen op vrijdagavond (rond 18u) al te horen 'geen plaats meer op de camping'. Later die avond werden die mensen dan wel doorverwezen naar een ander terrein...
Vorig jaar is door de 2e ingang het touwensysteem qua opbouw helemaal de mist in gegaan en begon iedereen zijn tent gewoon eender waar te zetten.
Verder heb ik nog nooit problemen gehoord met de camping.

Zeker voor een overnachting van zondag op maandag heb je (ook weer vooraan) heel wat plaats!
Er is op zondagochtend altijd een massale volksverhuis van mensen die zondagavond / nacht weer naar huis vertrekken.
 

thesummoning

Playlistbediener
18 jun 2019
44
115
Op de site staat dat de Boneyard camping maar om 12u zou opengaan. Vorig jaar was dat nog om 9u. Zal in de praktijk toch hopelijk opnieuw wel een stuk vroeger opengaan?
Zal anders in elk geval tot extra urenlange files leiden. Weet iemand meer hierover? Alvast bedankt!
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Op de site staat dat de Boneyard camping maar om 12u zou opengaan. Vorig jaar was dat nog om 9u. Zal in de praktijk toch hopelijk opnieuw wel een stuk vroeger opengaan?
Zal anders in elk geval tot extra urenlange files leiden. Weet iemand meer hierover? Alvast bedankt!

De donderdag vorig jaar was dan ook een speciale festivaldag met GnR. De voorbije jaren is het altijd 12 uur geweest. Ik denk dat ze iets eerder open gaan (11 uur). Ik ben er altijd rond 12 uur geweest, en ik heb nooit schandalig lang moeten wachten, ook niet in 2017, toen het volgens mij op het randje van uitverkocht was. Vorig jaar was echt wel uitzonderlijk.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.630
3.242
Op de site staat dat de Boneyard camping maar om 12u zou opengaan. Vorig jaar was dat nog om 9u.

Was me ook opgevallen, maar ik ben daar meestal pas tegen 15u dus was niet zeker of dat nu anders was of dat ik me dat inbeeldde. Ik hoop ook dat die vroeger open is, want anders gaan de rijen enorm oplopen.
Ik heb hen er een berichtje over gestuurd. Kreeg een automatisch antwoord dat er veel vragen worden gesteld en dat ze zo snel mogelijk antwoorden. Dat komt er dan van als je vragen stellen promoot :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken