Graspop Metal Meeting 2019 - Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
Me First And The Gimme Gimmes is wel een mooie!
Lekker foute cover party! Lijkt me ook wel een leuke naam voor op de afterpartys eigenlijk. Maar daar komen ze denk ik niet voor.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
Me First And The Gimme Gimmes is wel een mooie!
Lekker foute cover party! Lijkt me ook wel een leuke naam voor op de afterpartys eigenlijk. Maar daar komen ze denk ik niet voor.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Guys, ik lees al lang met veel plezier mee, maar nu toch maar eens tijd om wat in de groep te gooien:

Is Graspop de artiesteninfo weer aan het bijwerken?
https://www.graspop.be/nl/bands/me-first-the-gimme-gimmes/
https://www.graspop.be/nl/bands/system-of-a-down/
Het lijkt me dat Graspop hun bandpages destijds toch al voorzien hadden van een bio en persfoto…
Wat betreft SOAD ben ik vrij zeker dat er geen bandinfo stond ingevuld, als je SOAD Graspop googelt, merk je ook dat de info van het festival er op komt, in plaats van de bandinfo. Bij andere bands is (en was ook zo bij de 'leaks') dat anders: daar heb je de bandinfo staan. Ik vrees ervoor, maar wie weet :)
 

defplay

Campingartiest
28 nov 2017
82
20
If you take a look in Google cache, the page for SOAD is the same - with empty data (14.11.2018). Thus no change. The last time it no page at all.
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Ik zie heel veel bands die geen foto meer hebben, maar nog wel een bio.

Dream Theater, Morbid Angel, Krypteria, Hail Of Bullets, Fear Factory, om maar een paar op te noemen.
 

Stefan1617899554

Playlistbediener
27 nov 2015
6
0
You never know... Maar het viel me op dat er én geen band foto én geen bio staat. Terwijl ze er toch al eerder hebben gestaan en er dus wel iets geplaatst moest zijn.
Als ik A t/m Z afga kom je wel een band of 20 tegen met én geen persfoto én geen bio... Dus wellicht te simpel gedacht van me?
 

Jeremy

Campingartiest
10 dec 2015
92
0
You never know… Maar het viel me op dat er én geen band foto én geen bio staat. Terwijl ze er toch al eerder hebben gestaan en er dus wel iets geplaatst moest zijn.
Als ik A t/m Z afga kom je wel een band of 20 tegen met én geen persfoto én geen bio… Dus wellicht te simpel gedacht van me?

Ach houdt zo'n forum wel leuk en de mensen scherp ;)
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
You never know… Maar het viel me op dat er én geen band foto én geen bio staat. Terwijl ze er toch al eerder hebben gestaan en er dus wel iets geplaatst moest zijn.
Als ik A t/m Z afga kom je wel een band of 20 tegen met én geen persfoto én geen bio… Dus wellicht te simpel gedacht van me?

Zou heel goed een pakketje namen kunnen zijn.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.020
277
wifiwifi wrote:
Iemand toevallig al As I Lay Dying tegen gekomen? Kwam deze lek in ieder geval tegen
1f609.svg

https://www.graspop.be/images/bands/detail/gmm19asilaydying-4LnhYEIEyOU7wQC.jpg

er staat in de link gmm19 dus ik neem aan dat hun komen

Is wel al over gesproken (zie pagina 17 van dit forum).
Het vermoeden is dat ze die wel al hadden gepland, maar er vanwege negatieve publiciteit (zie Resurrection Fest) toch vanaf hebben gezien.
De 2019 foto was toen wellicht al geüpload.
is natuurlijk belachelijk, gaan gewoon komen :)
 

Stefan1617899554

Playlistbediener
27 nov 2015
6
0
Nee precies...daar kwam ik net ook achter. Maar toch blijf ik hopen dat het klopt, en vinden dat ik gelijk heb...Inclusief de komst van Chris Cornell :lol: :lol:
En als ik ongelijk had zal ik verder m'n mond niet meer opentrekken...Gheghe
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Lijkt erop dat bands die er het laatst stonden in 2007 of eerder geen bio en geen foto hebben. En bands die er het laatst stonden tussen 2007 en 2011/2012 hebben ook geen foto maar wel een bio.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.797
5.424
Lijkt erop dat bands die er het laatst stonden in 2007 of eerder geen bio en geen foto hebben. En bands die er het laatst stonden tussen 2007 en 2011/2012 hebben ook geen foto maar wel een bio.
Precies dit inderdaad. Heeft (helaas) niets te betekenen, heeft alleen te maken met wanneer een band voor het laatst op Graspop stond.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.600
4.806
Teake Rooks wrote:
Lijkt erop dat bands die er het laatst stonden in 2007 of eerder geen bio en geen foto hebben. En bands die er het laatst stonden tussen 2007 en 2011/2012 hebben ook geen foto maar wel een bio.

Precies dit inderdaad. Heeft (helaas) niets te betekenen, heeft alleen te maken met wanneer een band voor het laatst op Graspop stond.


Kunnen we al zien door de alice in chains bandpagina die zo goed als bevestigd is en daar staan beide foto en bio nog in
 

defplay

Campingartiest
28 nov 2017
82
20
It actually depends on site functionality at that moment. Oldest bands with no image/description look like have been added for History purpose - to make the page of the year consistent, ie - https://www.graspop.be/en/history/1999/
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Lijkt erop dat bands die er het laatst stonden in 2007 of eerder geen bio en geen foto hebben. En bands die er het laatst stonden tussen 2007 en 2011/2012 hebben ook geen foto maar wel een bio.

The gathering stond er in 2009 en die heeft geen van beide. De theorie klopt dus niet helemaal maar ik denk niet dat we bands zonder foto moeten verwachten :p
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.642
3.314
Ik wil jullie even uit de droom helpen: dit is altijd al zo geweest. Maar Jochem Myjer stond geloof ik al naast bed.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.797
5.424
Misschien wel interessant voor Graspop.
Een extra dag van Hellfest in de vorm van Knotfest?
1 dag, 10 acts met oa Slipknot, Rob Zombie, Sabaton, Papa Roach?
Volgens Zegut…
http://www.byzegut.fr/2018/12/breaking-news-knot-festival-clisson.html
Dat zou Hellfest toch wel een klein streepje voorgeven op Graspop.

Hellfest vs. Graspop tot nu toe (grofweg de 'grote' namen):

Hellfest
Dream Theater
Dropkick Murphys
Eagles of Death Metal
Emperor
Gojira
Manowar
Stone Temple Pilots
Sum 41
The Sisters of Mercy
Tool
ZZ Top

Graspop
Amon Amarth
Children of Bodom
Disturbed
Eluveitie
Hammerfall
Hatebreed
In Flames
Sabaton
Sick Of It All
Slipknot

Haal daar Slipknot en Sabaton bij Graspop vanaf, en tel Rob Zombie en Papa Roach er bij Hellfest bij...
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.642
3.314
Het is natuurlijk wel kommaneuken dit. Beide affiches zijn voor de liefhebber van metal meer dan uitstekend vind ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken