Kachelle wrote:
Zou het niet cool zijn dat ze aan elke bezoeker die een ticket koopt, men vraagt om 10 must see acts van op de affiche door te geven. En ze op die manier kunnen uitmaken welke bands het meest aan elkaar gelinkt zijn voor hun bezoekers, en ze op die manier veel voorkomende combo’s kunnen vermijden?
(Dit staat los van GMM)
Klinkt als een super leuk idee. Nog een leuk idee om het uit te testen: ik denk dat ik van het weekend wel tijd heb om even een Google form te maken waar we dit in kunnen testen, zodat iedereen dus 10 bands kan kiezen, en dan maak ik later een script die (met de tijden die Graspop dit jaar aanhoudt) een schema te maken. Ik zal er een maken die volledig vrij is, en eentje die wel de standaarden laat staan zoals headliners als laatste op de mainstages enzo! Ik denk alleen dat we met dit forum niet genoeg mensen hebben om er iets unieks uit te krijgen, dus zo gauw hij online gaat, laat je vrienden (zelfs als ze niet naar GMM gaan) het ook invullen, meer data is meer beter