Graspop Metal Meeting 2018 - Nieuws en geruchten

Verwijderd lid 1447

Campingartiest
22 okt 2015
76
0
Ik had eigenlijk wel verwacht dat ondertussen die laatste 500 kaarten ook wel weg zouden zijn.

Ik gok dat we daar op moeten wachten voor de timetable.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
Dus... Volbeat (de headliner van een van de dagen) speelt even lang als Avenged Sevenfold (sub van een van de dagen)... Ben ik eigenlijk heel tevreden mee.
Ik heb wel een paar klote clashes al gevonden (voor mij althans).
Lacuna Coil - BFMV
(laatste 40 min) Ozzy - Bloody Beetroots
Tremonti + Powerwolf - In This Moment
Avenged Sevenfold - The Darkness
Iced Earth + Jonathan Davis - Fleddy Melculy
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.327
5.021
Auw mijn benen.... dit is mijn "ren je rot" schema (wat ik toch niet zo ga volhouden), soms toch maar stukjes van bepaalde sets meepakken. Hopelijk gaat dat lukken:

Donderdag: Follow The Cipher (Jupiler Stage), Cancert Bats (Jupiler Stage), Black Stone Cherry (Main Stage 1), Iced Earth (Main Stage 2), Fleddy Melculy (Jupiler Stage), Dool (Metal Dome), Madball (Jupiler Stage), Heilung (Metal Dome), Kataklysm (Metal Dome), Guns N' Roses (laatste gedeelte) (Main Stage 1)

Vrijdag: Savage Messiah (Metal Dome), Galactic Empire (Marquee), The Raven Age (Metal Dome), Stick To Your Guns (Main Stage 2), Shinedown (Main Stage 1), Tremonti (Main Stage 2), Powerwolf (Main Stage 1) of L7 (Jupiler Stage), Pist*On (Metal Dome), Anti-Flag (Jupiler Stage), stukje Th Darkness (Metal Dome), stukje Avenged Sevenfold (Main Stage 2), Less then Jake (Jupiler Stage), Iron Maiden (Main Stage 1), Ayreon (Marquee)

Zaterdag: Backyard Babies (Main Stage 2), Bölzer (Maruqee), Seether (Main Stage 2), P.O.D. (Main Stage 1), Asking Alexandria (Main Stage 2), Plannet Of Zeus (Metal Dome), Arch Enemy (Main Stage 1), stuk Kreator (Main Stage 2), Sons Of Apollo (Metal Dome), of Rise Against (Main Stage 1) of Underoath (Jupiler Stage), At The Gates (Marquee), Volbeat (Main Stage 1), Marilyn Manson (Main Stage 2),

Zondag: Employed to Server (Jupiler Stage), Ego Kill Talent (Metal Dome), Modern Life is War (Jupiler Stage), Eisbrecher (Main Stage), Týr (Marquee), Stukje Powerflow (Main Stage 2), of Billy Talent (Main Stage 1) of Shining (SE) (Marquee), Bodycount feat. Ice T (Main Stage 2), Limp Bizkit (Main Stage 1), Bullet For My Valentine (Main Stage 2), Hollywood Vampires (Main Stage 1), Dead Cross (Maruqee), stuk Ozzy Osbourne (Main Stage 1), of stuk Meshuggah (Marquee) of stukje The Bloody Beetroots (Metal Dome), A Perfect Circle (Main Stage 2)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
Auw mijn benen…. dit is mijn “ren je rot” schema (wat ik toch niet zo ga volhouden), soms toch maar stukjes van bepaalde sets meepakken. Hopelijk gaat dat lukken:

Donderdag: Follow The Cipher (Jupiler Stage), Cancert Bats (Jupiler Stage), Black Stone Cherry (Main Stage 1), Iced Earth (Main Stage 2), Fleddy Melculy (Jupiler Stage), Dool (Metal Dome), Madball (Jupiler Stage), Heilung (Metal Dome), Kataklysm (Metal Dome), Guns N’ Roses (laatste gedeelte) (Main Stage 1)

Vrijdag: Savage Messiah (Metal Dome), Galactic Empire (Marquee), The Raven Age (Metal Dome), Stick To Your Guns (Main Stage 2), Shinedown (Main Stage 1), Tremonti (Main Stage 2), Powerwolf (Main Stage 1) of L7 (Jupiler Stage), Pist*On (Metal Dome), Anti-Flag (Jupiler Stage), stukje Th Darkness (Metal Dome), stukje Avenged Sevenfold (Main Stage 2), Less then Jake (Jupiler Stage), Iron Maiden (Main Stage 1), Ayreon (Marquee)

Zaterdag: Backyard Babies (Main Stage 2), Bölzer (Maruqee), Seether (Main Stage 2), P.O.D. (Main Stage 1), Asking Alexandria (Main Stage 2), Plannet Of Zeus (Metal Dome), Arch Enemy (Main Stage 1), stuk Kreator (Main Stage 2), Sons Of Apollo (Metal Dome), of Rise Against (Main Stage 1) of Underoath (Jupiler Stage), At The Gates (Marquee), Volbeat (Main Stage 1), Marilyn Manson (Main Stage 2),

Zondag: Employed to Server (Jupiler Stage), Ego Kill Talent (Metal Dome), Modern Life is War (Jupiler Stage), Eisbrecher (Main Stage), Týr (Marquee), Stukje Powerflow (Main Stage 2), of Billy Talent (Main Stage 1) of Shining (SE) (Marquee), Bodycount feat. Ice T (Main Stage 2), Limp Bizkit (Main Stage 1), Bullet For My Valentine (Main Stage 2), Hollywood Vampires (Main Stage 1), Dead Cross (Maruqee), stuk Ozzy Osbourne (Main Stage 1), of stuk Meshuggah (Marquee) of stukje The Bloody Beetroots (Metal Dome), A Perfect Circle (Main Stage 2)
Ren je ook al dat vettige eten eraf! :p
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.327
5.021
Ik ga dit schema nooit volhouden, al ga ik een aardig eindje komen mezelf kennende. Ik ben de rest van het jaar zo lui als de neten. Maar op een festival maak ik de nodige KM's om bandjes te zien spelen. Die zondag is echt een heerlijke dag. Zaterdag is voor mij persoonlijk het minste. GNR laat ik denk ik ook een beetje vallen, misschien het laatste gedeelte meepakken om nog wat hitjes meet e scoren.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.310
5.770
Ik ben vooral erg blij dat Megadeth en Sons of Apollo niet clashen, zoals op basis van de podiumindeling leek. Nu gewoon Arch Enemy, stukje Kreator pakken, dan Sons of Apollo, stukje Rise Against en dan Megadeth. En dan maar kijken of Bloodbath wat is, vast beter dan Volbeat. Heerlijk avondje zo...
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.603
5.003
Over het algemeen zeer content. Slechts enkele (gedeeltelijke) clashes tussen must-sees (vetgedrukt), rest kan ik wel mee leven.

Donderdag:
Iced Earth >> Fleddy Melculy
Dool > Jonathan Davis (geen gigantische Korn-fan)
Ghost >> Madball (voor mijn vriendin: Ghost >>>>>> Madball)
Heilung > Guns N' Roses (blijft toch nog 2,5 uur over)

Vrijdag:
Diablo BLVD - Galactic Empire (zal zin van de dag moeten bepalen, beiden geen groot gemis)
Avatar geen clash
Arkona > Tremonti
Tremonti - In This Moment
Powerwolf >> In This Moment
Powerwolf >> L7
Pist*on geen clash
Anti-Flag geen clash
Avenged Sevenfold > The Darkness
Avenged Sevenfold > Less Than Jake
Iron Maiden geen clash (op stukje LTJ na)
Ayreon >> Parkway Drive - Neurosis

Zaterdag:
Seether >> Batushka (jammer, had ik best graag eens willen zien, wellicht laatste 10 minuutjes)
Amaranthe >> Skillet
Amaranthe >> Accept
Arch Enemy > Exodus - Kadavar
Rise Against - Sons Of Apollo
Megadeth > Baroness
Volbeat geen clash
Marilyn Manson geen clash (maar ook geen must-see, wellicht vroeg naar bed)

Zondag:
Vandenberg's Moonkings > Ego Kill Talent
Eisbrecher > Týr (gelukkig maar 10 minuutjes)
Billy Talent geen clash
Limp Bizkit - Tesseract
Lacuna Coil geen clash
Hollywood Vampires > Corrosion Of Conformity
Judas Priest > Perturbator
Ozzy Osbourne > Meshuggah - The Bloody Beetroots
A Perfect Circle > Meshuggah - The Bloody Beetroots
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken