Graspop Metal Meeting 2018 - Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.441
666
Mooie namen voor de signeersessies zeg! Maak hier nooit gebruik van maar Sons of Apollo, Avatar en met name Ayreon doen me wel twijfelen. CD’tje halen en laten bekrabbelen. Aan de andere kant, waar moet ik de tijd daarvoor vinden?
Ik ken je probleem, ik zie hier een paar mooie namen tussen, maar heb niet eens tijd om naar optredens op de 3 kleinere podia te gaan, omdat ik vrijwel alles van de 2 mainstages wil zien, laat staan naar een signeersessie
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Ik ken je probleem, ik zie hier een paar mooie namen tussen, maar heb niet eens tijd om naar optredens op de 3 kleinere podia te gaan, omdat ik vrijwel alles van de 2 mainstages wil zien, laat staan naar een signeersessie

Een luxe-probleem dit jaar op GMM...veels te veel leuke shit
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.113
Misschien een domme vraagje, ik ben 2 jaar geleden geweest. En ik dacht van wel... maar zijn er op het festival programmaboekjes aanwezig met een timetable?

Of kan ik beter thuis wat votjes uitprinten?
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Misschien een domme vraagje, ik ben 2 jaar geleden geweest. En ik dacht van wel… maar zijn er op het festival programmaboekjes aanwezig met een timetable?

Of kan ik beter thuis wat votjes uitprinten?

Ik denk dat ze dat nog steeds hebben.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.685
5.186
Misschien een domme vraagje, ik ben 2 jaar geleden geweest. En ik dacht van wel… maar zijn er op het festival programmaboekjes aanwezig met een timetable?

Of kan ik beter thuis wat votjes uitprinten?
Ja, die zijn er. Maar je kunt ook gewoon de GMM-app gebruiken.
Of Clashfinder natuurlijk, als je dat fijner vind (tip: een screenshot werkt vaak handiger dan steeds de pagina opzoeken, wat ook meer batterij/data vreet).
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
BULLET SIGNEER SESSIE! Yes!! De 14 jarige in mij komt weer terug naar boven. Hopen dat het niet clasht met mijn planning.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.441
666
Indiaantje89 wrote:
Misschien een domme vraagje, ik ben 2 jaar geleden geweest. En ik dacht van wel… maar zijn er op het festival programmaboekjes aanwezig met een timetable?

Of kan ik beter thuis wat votjes uitprinten?

Ja, die zijn er. Maar je kunt ook gewoon de GMM-app gebruiken.
Of Clashfinder natuurlijk, als je dat fijner vind (tip: een screenshot werkt vaak handiger dan steeds de pagina opzoeken, wat ook meer batterij/data vreet).
Ik zou dit inderdaad gewoon doen. Zelf gebruik ik ook clashfinder, krijg je alles makkelijk naast elkaar op 1 screenshot en is vaak nog overzichtelijker dan de app. en zo'n boekje verkreukt ook weer. Maar vorig jaar hadden ze vgm een klein kraampje in het begin staan waar ze de boekjes uitdeelden.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.441
666
The ducks of t(h)rash are back!

Graspop Metal Meeting continues its commitment to recycling. Hand in 20 empty plastic cups or bottles at the recycling stand in the Metal Plaza and you get to try your luck at the hook-a-duck-stall.

There are handsome prizes on offer, such as:

a FAST LANE SIGNING PASS that puts you at the head of the queue at the signing stand
an exclusive BACKSTAGE TOUR in the press and artist village
a SKYDECK PASS for the front of house platform facing the main stages
a BUMP or FLY for a free bumper car ride or a spin on the Ferris Wheel

 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.685
5.186
The ducks of t(h)rash are back!

Graspop Metal Meeting continues its commitment to recycling. Hand in 20 empty plastic cups or bottles at the recycling stand in the Metal Plaza and you get to try your luck at the hook-a-duck-stall.

There are handsome prizes on offer, such as:

a FAST LANE SIGNING PASS that puts you at the head of the queue at the signing stand
an exclusive BACKSTAGE TOUR in the press and artist village
a SKYDECK PASS for the front of house platform facing the main stages
a BUMP or FLY for a free bumper car ride or a spin on the Ferris Wheel
Meh, allemaal niet zo aan mij besteed..
Waarom geen lekker speciaalbiertje ofzo als beloning? :p :wink:
Kent iemand overigens het bierassortiment in de Belgian Beer bars?
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Pim wrote:

The ducks of t(h)rash are back!

Graspop Metal Meeting continues its commitment to recycling. Hand in 20 empty plastic cups or bottles at the recycling stand in the Metal Plaza and you get to try your luck at the hook-a-duck-stall.

There are handsome prizes on offer, such as:

a FAST LANE SIGNING PASS that puts you at the head of the queue at the signing stand
an exclusive BACKSTAGE TOUR in the press and artist village
a SKYDECK PASS for the front of house platform facing the main stages
a BUMP or FLY for a free bumper car ride or a spin on the Ferris Wheel



Meh, allemaal niet zo aan mij besteed..
Waarom geen lekker speciaalbiertje ofzo als beloning?
1f61b.svg
1f609.svg

Kent iemand overigens het bierassortiment in de Belgian Beer bars?

Vorig jaar waren dat enkel maar verschillende soorten Leffe's. Van de Leffe blond en bruin blijft ge best af, de 2 à 3 soorten Leffe Royal zijn wel doenbaar.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.231
10.668
Set Abominae wrote:

Pim wrote:

The ducks of t(h)rash are back!

Graspop Metal Meeting continues its commitment to recycling. Hand in 20 empty plastic cups or bottles at the recycling stand in the Metal Plaza and you get to try your luck at the hook-a-duck-stall.

There are handsome prizes on offer, such as:

a FAST LANE SIGNING PASS that puts you at the head of the queue at the signing stand
an exclusive BACKSTAGE TOUR in the press and artist village
a SKYDECK PASS for the front of house platform facing the main stages
a BUMP or FLY for a free bumper car ride or a spin on the Ferris Wheel



Meh, allemaal niet zo aan mij besteed..
Waarom geen lekker speciaalbiertje ofzo als beloning?
1f61b.svg
1f609.svg

Kent iemand overigens het bierassortiment in de Belgian Beer bars?

Vorig jaar waren dat enkel maar verschillende soorten Leffe’s. Van de Leffe blond en bruin blijft ge best af, de 2 à 3 soorten Leffe Royal zijn wel doenbaar.

Ze hadden ook een zeer lekkere IPA, bijzonder veel van gedronken al weet ik echt niet meer welke IPA het was.. Daar verheug ik me nu al op!

Over een paar uurtjes die kant op, heb er echt zin in!!!!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.422
6.115
Jaja het begint wel te kriebelen nu. Nog even landen van Roger Waters gisteren, morgen vroeg door naar Graspop. Wat betreft de meetings: ik ben lang (1.98) dus makkelijk te spotten, lang haar (soms los, soms vast) en een baardje. Qua kleding: korte broek, dat combat vest wat ik eerder postte, en waarschijnlijk deze volgorde van shirts: Ghost - Iron Maiden - Fleshgod Apocalypse - iets wat ik nog op de metal market ga kopen.

Tijd & plaats:
- Vrijdag nacht (tijdens/na Manson?) bij de Jupiler stand
- Zaterdag middag 15.00 bij de Jupiler stand

map.jpg
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.422
6.115
Zijn de mensen die geïnteresseerd zijn in een meeting af en toe online via de app tijdens het festival? Of is het handig telefoonnummers uit te wisselen?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Al die belgische vlagjes op die plattegrond, zijn dat de plaatsen waar men de Duivels kan zien? Kwestie van deze te mijden :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken