Graspop Metal Meeting 2018 - Nieuws en geruchten

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.593
4.954
Al die belgische vlagjes op die plattegrond, zijn dat de plaatsen waar men de Duivels kan zien? Kwestie van deze te mijden :p
Nee, dat zijn de Belgium Beer bars. Voetbal is volgens mij alleen te zien in de Belgian Fan zone (ook met Belgium Beer bar), aan de ingang van de camping, dus niet op het festivalterrein zelf.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Ik zorg dat ik zaterdag om 3 uur bij de bar ben! Groene korte broek en rock am ring shirt. Kort getrimde baard en bril, komt goed! Rest vd tijd ben ik druk onder de pannen en nachtprogramma sla ik verder over. Hou het zelf waarschijnlijk bij deze meeting.

Eerste biertje is inmiddels op in het Metal Park. In de zon. Heerlijk. Het is begonnen!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.296
5.699
Ik zorg dat ik zaterdag om 3 uur bij de bar ben! Groene korte broek en rock am ring shirt. Kort getrimde baard en bril, komt goed! Rest vd tijd ben ik druk onder de pannen en nachtprogramma sla ik verder over. Hou het zelf waarschijnlijk bij deze meeting.

Eerste biertje is inmiddels op in het Metal Park. In de zon. Heerlijk. Het is begonnen!

Ohhh Metal Park is wel gewoon vandaag al open! Ik ben jaloers...

Verder, tot zaterdag :)
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Ik zorg dat ik zaterdag om 3 uur bij de bar ben! Groene korte broek en rock am ring shirt. Kort getrimde baard en bril, komt goed! Rest vd tijd ben ik druk onder de pannen en nachtprogramma sla ik verder over. Hou het zelf waarschijnlijk bij deze meeting.

Eerste biertje is inmiddels op in het Metal Park. In de zon. Heerlijk. Het is begonnen!

Ik ben jaloers!

Ik ben gepakt, gezakt en klaar voor 4 dagen bezinning, introspectie en these-antithese-synthese.

Doedels!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
@Tettenvogel. Ben je er ook bij zaterdag? Ben benieuwd of je nog steeds op je avatar lijkt.

Metal Park is zelfs al open sinds maandag. Andere lui van mijn groep zijn er ook al sinds maandag. Net ff in het subtropisch zwemparadijs gelegen met veel lelijke dikke, langharige mensen. Heerlijk, Graspop is begonnen!
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
@tettenvogel. Ben je er ook bij zaterdag? Ben benieuwd of je nog steeds op je avatar lijkt.

Metal Park is zelfs al open sinds maandag. Andere lui van mijn groep zijn er ook al sinds maandag. Net ff in het subtropisch zwemparadijs gelegen met veel lelijke dikke, langharige mensen. Heerlijk, Graspop is begonnen!

Ik weet het niet, hangt van het programma/vriendengroep af. Het gaat wel moeilijk uit te leggen zijn aan mijn vrienden waarom de virtuele ik Tettenvogel heet, waarom mijn profielfoto Merkel is en waarom ik afspreek met wildvreemde venten :D
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Voor de liefhebbers... :)

https://festileaks.com/2018/06/winnen-graspop-albumpakket-met-ghost-marilyn-manson-en-bullet-for-my-valentine/

 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.296
5.699
Inschrijf button werkt helaas niet in de app. Toch jammer voor de mensen die daadwerkelijk op Graspop zijn...

Dat gezegd hebbende, mijn tentje staat en we lopen zo het terrein op, dus ik mag niet klagen. Proost allemaal, op een mooi weekend!
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Inschrijf button werkt helaas niet in de app. Toch jammer voor de mensen die daadwerkelijk op Graspop zijn…

Dat gezegd hebbende, mijn tentje staat en we lopen zo het terrein op, dus ik mag niet klagen. Proost allemaal, op een mooi weekend!

Goeie. Nu wel als het goed is (of over een kwartiertje als de app de artikelen updatet). Have fun daar!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.995
Iedereen wel binnen geraakt? Schijnt complete chaos te zijn bij de ingang. Wij hebben gelukkig een mooi plekje op de camping.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Vrienden van me hebben er inderdaad 3 uur over gedaan om binnen te men, bizar!

Wil elke dag ff een klein stukje schrijven voor de meelezende liefhebber. Rond 12 uur al op het terrein en wat voelt het och weer heerlijk om terug te zijn. Gelijk maar beginnen bij het einde, wat was Axl ontzettend goed bij stem!! Dit had ik nooit verwacht. Prachtige uitvoering van oa Estranged. Maakte voor mij de verwachtingen helemaal waar!

Ghost was dus een positieve verrassing, was wat sceptisch. Band van 7 naamloze ghouls zorgde voor een vol en stevig geluid. Snap de fans nu. Jonathan Davis gaf ook een prima show. Doro en Black Stone Cherry waren prima startacts op de main. Bij fleddy puilde de boel uit trouwens. En follow the cipher een leuke theatrale opening.

Op naar dag twee met ayreon!!!!!!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.296
5.699
Nice! Wij hebben ook een aardig tijdje in de rij gestaan voor de camping gisteren, maar het was uiteindelijk best te overzien en we hebben een prima plekje weten te scoren.

Inderdaad fijn om weer op het terrein te zijn, na de Metal Market door te struinen eerst wat bij main stage rondgehangen. Doro Pesch en Black Stone Cherry hebben beide een fijne sound, maar Iced Earth was de eerste waarvan ik echt onder de indruk was. Hele gave songs, goeie uitvoering.

Jonathan Davis vonden wij niks, dus toen zijn we naar Dool gegaan. Goede keuze! Muzikaal hoogtepunt van de dag voor mij, hele vette sound en met veel overtuiging uitgevoerd. De Metal Done had ook een mooie ambiance met dat kerk decor. Toen rennen naar Ghost, helaas Rats gemist. Geen spijt van dat we Dool hebben afgekeken, maar toch jammer dan het vetste nummer van het nieuwe Ghost album te moeten missen. Verder inderdaad weer een strakke show zoals verwacht!

En ja, dan GnR. Ondanks mijn behoorlijk zere voeten goed staan genieten. Axl was inderdaad zeer goed bij stem, de band leek er plezier in te hebben en het publiek ook! Heel gaaf om hen eens live te zien, met deze originele leden weer bij elkaar. Slash heeft zijn Marshalls goed aan het werk gezet :twisted:

Straks weer naar het terrein, eerste act Zeal & Ardor. Wordt weer een mooi dagje, met lang staan vanavond...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
Voor de Ayreon fans onder ons. Arjan himself loopt over het terrein. Hij staat nu tussen Main 1 en Main 2.
Moest even 2x kijken of hij dat echt was. En ja hoor.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Voor de Ayreon fans onder ons. Arjan himself loopt over het terrein. Hij staat nu tussen Main 1 en Main 2.
Moest even 2x kijken of hij dat echt was. En ja hoor.
Had hij toevallig Damian Wilson bij zich?

Ben trouwens erg benieuwd naar de reacties na deze dag!
Vooral de reacties op Maiden en de mega exclusieve gig van Ayreon.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.296
5.699
Pim wrote:
Voor de Ayreon fans onder ons. Arjan himself loopt over het terrein. Hij staat nu tussen Main 1 en Main 2.
Moest even 2x kijken of hij dat echt was. En ja hoor.

Had hij toevallig Damian Wilson bij zich?

Ben trouwens erg benieuwd naar de reacties na deze dag!
Vooral de reacties op Maiden en de mega exclusieve gig van Ayreon.

Ik ben ook benieuwd :wink: sta nu te wachten op Maiden, zal je later laten weten hoe het allemaal was!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken