Graspop Metal Meeting 2018 - Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Nightwish en Judas Priest hebben uit dat lijstje de meeste kans. Sum 41 en Alestorm zijn beide vorig jaar nog geweest dus die kans is een stuk kleiner. En ik denk dat Corey Taylor eerst nog een rondje met Stone Sour gaat maken en daarna met Slipknot de studio ingaat. Dus die zie ik rond 2019 pas komen. Metallica lijkt me naar Werchter te gaan. Die slaan die kans niet af. En Wolfmother zie ik niet echt op Graspop staan. Maar van mij best een welkome naam.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Wolfmother zie ik wel op het huidige, zachtere graspop staan, Maar dan eerder in de namiddag.

Ik zie hier vaak Judas Priest passeren. Die mannen zie ik eerder Lokerse feesten of Alcatraz doen, aangezien die voorlopig enkel in augustus in Europa staan.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Hellfest weekendkaarten gaan morgen in de verkoop. Zullen ze dan ook morgen de eerste namen droppen? Of zullen ze zoals vorig jaar pas later met namen komen? Als ze met namen komen is het heel interessant voor graspop
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Het gaat dus alleen om de weekend kaarten…
Namen volgen binnekort staat er.
Dat duurde vorig jaar een maand.

Ben benieuwd hoe snel ze uitverkocht zijn, dat wil nog al eens snel gaan bij Hellfest.
De lineup is voor GMM wel heel belangrijk, gaat wel weer veel overeenkomst opleveren.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Ik vind wel dat ze met namen mogen komen. Ik kreeg op Facebook een melding dat ze voor 2016 Iron Maiden al bekend hadden gemaakt 2 jaar terug.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Ik vind wel dat ze met namen mogen komen. Ik kreeg op Facebook een melding dat ze voor 2016 Iron Maiden al bekend hadden gemaakt 2 jaar terug.

misschien had Zegut die zelfde melding en zicht vergist :lol:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Het gaat dus alleen om de weekend kaarten…
Namen volgen binnekort staat er.

Die zijn dus NU al uitverkocht voor Hellfest.
Zonder weer 1 naam bekend.
Zal de lineup van daar wel snel komen, kan wel een spiegel langs voor Graspop.
Wat echter misschien kan meespelen in Copenhell, ze zitten in het zelfde weekend. Dus ze gaan vast wat wegsnoepen.
Om dan terug te komen op de reactie van Pim, Iron Maiden stond dus 2016 al op GMM... Zal wel eens doorslag kunnen worden wat IM betreft voor Copenhell??
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Download 2018 NEWS coming SOON ?? Two weeks to go!

Zit wellicht ook iets interessants bij voor gmm :)
 

Happyrocker

Playlistbediener
5 nov 2014
24
0
Ik hoop op Arch Enemy als afsluiter.Als wacken dat kan waarom graspop dan niet. Helemaal met hun fantastische nieuwe album onder de arm.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Ik hoop op Arch Enemy als afsluiter.Als wacken dat kan waarom graspop dan niet. Helemaal met hun fantastische nieuwe album onder de arm.
Ik verwacht niet dat die als afsluiter staan. Wacken heeft niet bepaald de grootste afsluiters. Graspop heeft wat grotere namen op de poster staan elk jaar. En als ze op een klein festival als Into The Grave in Leeuwarden niet eens als Headliner staan verwacht ik Graspop al helemaal niet.
 

Happyrocker

Playlistbediener
5 nov 2014
24
0
Jan happyrocker wrote:
Ik hoop op Arch Enemy als afsluiter.Als wacken dat kan waarom graspop dan niet. Helemaal met hun fantastische nieuwe album onder de arm.


Ik verwacht niet dat die als afsluiter staan. Wacken heeft niet bepaald de grootste afsluiters. Graspop heeft wat grotere namen op de poster staan elk jaar. En als ze op een klein festival als Into The Grave in Leeuwarden niet eens als Headliner staan verwacht ik Graspop al helemaal niet.
Dat liever dan weeeeer Iron maiden of ozzy
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Jan happyrocker wrote:
Ik hoop op Arch Enemy als afsluiter.Als wacken dat kan waarom graspop dan niet. Helemaal met hun fantastische nieuwe album onder de arm.


Ik verwacht niet dat die als afsluiter staan. Wacken heeft niet bepaald de grootste afsluiters. Graspop heeft wat grotere namen op de poster staan elk jaar. En als ze op een klein festival als Into The Grave in Leeuwarden niet eens als Headliner staan verwacht ik Graspop al helemaal niet.

Wat Pim zegt inderdaad. Die zullen niet afsluiten op graspop. Ik verwacht ze echter wel, maar niet als afsluiter, daarvoor kunnen ze veel grotere acts krijgen
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Dat liever dan weeeeer Iron maiden of ozzy

Waarschijnlijk wordt het wel weer Iron Maiden of Ozzy, zo niet beide..
Ozzy hoeft van mij zo nodig niet meer, Iron Maiden vind ik nog steeds wel heel gaaf om live te zien. Maar ze proberen de laatste jaren ook steeds nieuwere bands/bands die nog niet op gmm hebben gestaan te boeken. Dat vind ik ook wel een goede ontwikkeling
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
ik twijfel of ze kunnen, ik denk dat ze België overslaan na dit jaar Sportpaleis.
Hellfest zegt Zegut.
Copenhell is hetzelfde weekend en zijn ze al een tijd niet terug geweest.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Judas Priest heeft amerikaanse data bekend gemaakt van hun 2018 world tour. Zitten tot 1 mei in amerika, dus verwacht dat zr daarna naar Europa komen. En dan verwacht ik ze wel op graspop
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Judas Priest heeft amerikaanse data bekend gemaakt van hun 2018 world tour. Zitten tot 1 mei in amerika, dus verwacht dat zr daarna naar Europa komen. En dan verwacht ik ze wel op graspop
dus ze zijn op tijd terug om als support met Iron Maiden mee te gaan ;)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Judas Priest heeft amerikaanse data bekend gemaakt van hun 2018 world tour. Zitten tot 1 mei in amerika, dus verwacht dat zr daarna naar Europa komen. En dan verwacht ik ze wel op graspop
In augustus staan ze in ieder geval in de UK op Bloodstock Open Air.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken