Graspop Metal Meeting 2018 - Nieuws en geruchten

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Foo fighters is geweldig, maar passen niet op graspop.
Nine inch nails zie ik ze nog wel plaatsen.. Als ze hellfest spelen, waarom dan geen graspop. Hellfest is ook een metalfestival.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
De site 99festivals.com maakt elk jaar een lijst met de kanshebbers voor Graspop, en zoals gewoonlijk hebben ze dat dit jaar ook gedaan. Hier staan een aantal goede namen tussen die idd zouden kunnen komen.
http://www.99festivals.com/hier-zijn-ze-dan-de-kanshebbers-voor-graspop-2018/

Alleen verwacht ik Slipknot of Aerosmith niet, de rest heeft in mijn ogen best kans.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Rock Am Ring heeft zojuist een hele waslijst aan namen bekend gemaakt. Hier staan zeker wat gedeelde namen tussen.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10156017054189880&id=136034339879
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12


mooie lading namen RaR, met flink wat kanshebbers voor GMM denk ik.
Van mij mogen A7x, Marilyn Manson, Stone Sour, Bullet For My Valentine, Enter Shikari en Asking Alexandria zo doorkomen naar GMM
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.783
12.466
Staan toch een paar mooie namen tussen die ik graag op Graspop zie terugkomen:
- Rise Against (Kan ook op RW)
- Marilyn Manson, vooral omdat ik hem nog nooit gezien heb
- Avenged Sevenfold, zal wel een van de mainstage podia afsluiters zijn.
- Stone Sour
- A Perfect Circle (verwacht ik hier eerder dan RW)
- Parkway Drive
- Good Charlotte
- Bullet for my Valentine
- Body Count

Ook de kleinere namen zijn niet slecht. Het is begonnen!
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Effe melden dat tijd zeer relatief is voor de GMM organisatie. "Soon" heeft bij GMM ooit een maand geduurd, maar nu verwacht ik de namen volgende week :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Effe melden dat tijd zeer relatief is voor de GMM organisatie. “Soon” heeft bij GMM ooit een maand geduurd, maar nu verwacht ik de namen volgende week ?
Aan de andere kant, verbaasd me niets als het op 13 november komt...
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.875
3.228
DennisvdBr wrote:

TettenVogel wrote:
Effe melden dat tijd zeer relatief is voor de GMM organisatie. “Soon” heeft bij GMM ooit een maand geduurd, maar nu verwacht ik de namen volgende week ?


Aan de andere kant, verbaasd me niets als het op 13 november komt…

Waarom precies de 13e?

Het schijnt dat oa. Ook Hellfest en nog een metal festival met een grote naam komen.
 

krf666

Nieuw lid
1 nov 2017
4
0
Ik denk niet dat Slipknot komende zomer al tourt, ik denk dat het Stone Sour wordt, aangezien ze al op andere plekken bevestigd zijn. Reload in Duitsland (aug) heeft Eskimo Callboy al staan, ik hoop daar op.
Black Veil Brides tourt dit voorjaar in Europa met Asking Alexandria, dus ik verwacht ze alle twee wel op GMM. Hollywood Undead idem.
Iron Maiden alweer? Mag van mij, maar dat zou dan wel laten zien dat er nu bedroevend weinig headliners zijn, waar de organisatie het mee aandurft. Dat is niet goed voor de toekomst!
Avenged heeft geen enkel Europees festival gedaan vorige zomer, dus als het nu niet gebeurt....Marylin Manson is net met z'n wereldtoernee begonnen, dus volgend jaar afsluiten met een rondje festivals is logisch.
Benieuwd of Slayer en Anthrax er weer bij zijn, tenminste 1 van de grote 4 zullen ze wel willen hebben...en Metallica zie ik echt niet gebeuren. Zou heel gaaf zijn, maar zie het niet!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Rock On The Range in Amerika komen maandag 27 november met namen, daar delen ze toch wel elk jaar een paar namen met Graspop, en zo kunnen we mogelijk gelijk nieuwe namen op de geruchtenlijst zetten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Rock On The Range in Amerika komen maandag 27 november met namen, daar delen ze toch wel elk jaar een paar namen met Graspop, en zo kunnen we mogelijk gelijk nieuwe namen op de geruchtenlijst zetten.
maandag komt Copenhell Denemarken, zelfde weekend. Dus zeer relevant!
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Pim wrote:
Rock On The Range in Amerika komen maandag 27 november met namen, daar delen ze toch wel elk jaar een paar namen met Graspop, en zo kunnen we mogelijk gelijk nieuwe namen op de geruchtenlijst zetten.

maandag komt Copenhell Denemarken, zelfde weekend. Dus zeer relevant!
Volgende week ook download!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
DennisvdBr wrote:

Pim wrote:
Rock On The Range in Amerika komen maandag 27 november met namen, daar delen ze toch wel elk jaar een paar namen met Graspop, en zo kunnen we mogelijk gelijk nieuwe namen op de geruchtenlijst zetten.


maandag komt Copenhell Denemarken, zelfde weekend. Dus zeer relevant!

Volgende week ook download!
Toeval?
Dit weekend zit tussen Download Fr enDownload Es in. ahaa...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Toeval?
Dit weekend zit tussen Download Fr enDownload Es in. ahaa…

En wie gaan we zien? Metallica/IM/Guns....of toch nog een outsider?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken