Ff een toevoeging van mij hier
Deep purple is zeker een mogelijkheid voor de zondag ze zijn zelfs nog beschikbaar voor co headline op donderdag met tool kwa datum wat bekend is
Dan ook ff over scorpions
Verwacht niet dat ze komen
Zo als tezien zitten ze in mei nog in America en July pas in Europa het zou natuurlijk kunnen dat er nog een hele rits aan optredens bij komt maar de hele zooi overbrengen van America naar Europa lijkt me geen makenlijke trip
Iron maiden dan kan waarschijnlijk ook een streep door (gelukig) want die hebben een tour aan gekondigd in Azië, Australië, Amerika in 2024
Within temptation waarschijnlijk ook niet
Een mega gat
En zouden dan net terug komen uit de zuid Amerika tour en dan festivals doen in Europa wanneer ze later in het jaar een Europa tour hebben staan ? Lijkt me niet logisch
Def Leppard? Gaan wel touren in 2024 maar nog geen elke data bekend
Lynard skynard ? Vergeet het maar die zitten bijna gehele jaar in een usa tour met zz top
Corey Taylor?
Kan maar nog niet bekent wel festivals aan het doen
Volbeat? Geen tour bekent in 2024
Powerwolf ? Gaan pas eind 2024 touren
SOAD?? Hebben maar 1 show in 2024 op 27 april zijn ze headliner samen met slipknot ok sick new world
A perfect circle ? Nee die zitten ook in een usa tour in 2024
Evanescence ?? 1 optreden in 2024 in America
Korn? Geen tour bekend in 2024
Dus wat er ook komt op zondag is of niet een mega band of heeft in 2023 ook al ok Graspop gestaan, of miss ik hier een naam ?
edit: ff de plaatjes kwa groote aangepast mijn excus voor de mega size (op je telefoon kan je die groote niet inschatten en aanpassen)