Dank u, want inderdaad niet meegekregen. Altijd jammer als een headliner het jaar erop alweer komt. Nou kan ik ook weinig met PWD, maar da's een andere discussie.Weet niet of de mensen in dit topic dit ook hebben meegekregen uit het andere topic, dus hier even korte samenvatting:
Jimmy vermelde eerder dat 1 van de zondag headliners in ieder geval zeker geen rollator band is
Verder vermelde hij gisteren nog dat 1 van de zondag headliners op herhaling komt
Jimmy verwacht maandag de zondag headliner aankondiging en woensdag de grote drop met namen, aangezien amerikaanse bands niet graag aankondigen rond thanksgiving/black friday. Hij zei er wel bij dat dit een gok is en niet meer dan dat.
De 2023 headliners:
In mijn ogen is Parkway Drive dus de enige realstische optie.
- GNR, Ghost, Gojira, Motley, Def Leppard, Slipknot touren allemaal niet dus lijken me uitgesloten. Blijven alleen over: Machine Head en Parkway Drive
- Machine head zal in mijn ogen niet gaan headlinen als die terug komen volgend jaar, want die zijn nergens headliner
Parkway Drive, Scorpions en Deep Purple lijken de meest voor de hand liggende opties voor de resterende headliner slots.
Is het al zeker dat het een headliner is die terugkomt of juist een naam die wel op herhaling komt, maar nu een positie hoger als hesdliner heeft gepakt?
Ik denk trouwens dat ze TOOL als enige laten headlinen op de donderdag. Die andere hadden ze dan vast al bekendgemaakt, net zoals dat wel op vrijdag en zaterdag is gedaan.